Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עוד לא הבנת ש"רוב" ו"קטן" לא מסתדרים טוב שכשהם צמודים אחד לשני ?....

 

המשפט שלך היה יותר תקין כך:

 

רוב רוכבי הטרקטורונים הם בסדר גמור,אבל יש קבוצה קטנה שהורסת את השם

 

 

נכתב בשעה מאוחרת,הבנת מה רשום? תתקדם אלאה אל תנסה לחנך אנשים על טעות כתיבה או להתנשאות כאילו אתה אבשלום קור.

אלוהים על מה אנשים פה מתעסקים.

ההגה הוא עגול!

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ילד ילד אבל פירפר אותם , עשה להם בצפר ואם הוא היה קצת יותר חכם גם לא היו תופסים אותו .

 

אני הייתי מחייב את האבא של הילד הזה בהוצאת המרדף המשטרתי אחרי הבן העברין שלו.

הילד לא חכם, את זה ניתן לראות בבירור מאופן הרכיבה שלו על הכלי, ועדיף שלא ישיב מאחורי הגה.

 

בית ספר..., אני כולי תקווה שהעברין הזה יקבל שלילה ארוכה , חוליגן כזה לא צריך לעלות על הכביש.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

שתית מים קרים ?......עכשיו אני מבין את הכינוי שלך.

 

:wink:

 

 

אף אחד לא מתנשא ואף אחד לא צריך להתקדם, מישהו התלוצץ עם הבחור על שגיאת כתיב שעשה, הוא חזר על אותה שגיאה ולא הבין למה התכוונו אז תיקנתי את המשפט שלו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני מקווה שהרוכב יענש בהתאם(מה שלא באמת קורה), אנשים כמוהו זו הסיבה שמכרתי את הטרקטורון ועזבתי את התחום, פשוט נמאס שמתייחסים אלינו(ציבור הרוכבים) כמו עבריינים בגלל אפסים כאלה, סלחו לי על הביטוי.

פורסם
שתית מים קרים ?......עכשיו אני מבין את הכינוי שלך.

 

:wink:

 

 

אף אחד לא מתנשא ואף אחד לא צריך להתקדם, מישהו התלוצץ עם הבחור על שגיאת כתיב שעשה, הוא חזר על אותה שגיאה ולא הבין למה התכוונו אז תיקנתי את המשפט שלו.

 

 

כנראה שלא הבנת את הכינוי :shock:

 

ממליץ לך בחום לראות את הסדרה "הפמליה" תאמין לי אתה תתמכר :wink:

ההגה הוא עגול!

  • אחראי פורום
פורסם

מזל שלא קרתה לו תאונה, כי אז האפקט היה הפוך.

הרוכבים (המופרעים, את שומרי החוק אין צורך להפחיד) היו נבהלים לתקופה קצרה אבל המשטרה בכלל היתה מורידה הילוך.

ברור שהמבצעים האלה נעשים בעיקר כדי להזין את התקשורת. אם היו נכנסים יותר בחארות האלה אבל יודעים לעשות

הפרדה בינם לבין רוכבים שומרי חוק, התחביב הזה לא היה מלווה בפחד תמידי שאיזה שוטר יקפוץ עליך ויאשים אותך בעבירות שווא.

בנוסף, מתי חברות הביטוח יפסיקו להחזיק אותנו בביצים עם התעריפים המופרכים, בגלל שזה "כלי מסוכן"?

מתי הם יבינו שהנהג הוא המסוכן?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
אני רוכב על DVX 400 גם ללא קשת,וכן ניצלתי ממוות בגלל שלא היה לי קשת!

.

 

הרבה מתייחסים לנושא של הקשת על הכלי, מישהו יכול להרחיב בנושא? הקשת היא לא קשת התהפכות או משהו כזה?

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

אני נוהג על באגי בשטח, תמיד על מסלולים מסודרים, ומנסה לא להשתולל יותר מדי במיוחד בקרבת כבישים

אז למזלי הרבה פעמים עברתי באזור שהיו בו שוטרים, הסתכלו עלי והמשכתי הלאה

  • אחראי פורום
פורסם
הרבה מתייחסים לנושא של הקשת על הכלי, מישהו יכול להרחיב בנושא? הקשת היא לא קשת התהפכות או משהו כזה?

 

הטענה המוצדקת כלפי הקשתות היא שבזמן התהפכות היא עלולה ללכוד את הרוכב ולגרום לו להימחץ ולהיפגע מהכלי עצמו,

בזמן שבלי קשת יש את הסיכוי שהרוכב יעוף "החוצה" מהכלי ולא יפגע ממנו.

אני זוכר מקרה שבו טרקטורון גרם למותה של רוכבת אחרי שהקשת שברה לה את המפרקת

ועוד תאונה שהרוכב חטף מכה עצומה בגב מהקשת, לא זוכר אם הוא מת. נזק בטוח היה.

הטרקטורון הראשון שהיה לי היה סוזוקי 230LT. אחד מהכלים היותר מהנים, גיר חצי אוטומט, זריז וקל.

הוא יובא לפה לתקופה קצרה בלבד אחרי שהמהנדסים בסוזוקי הוכיחו שהקשתות גורמות נזק לשלדה ולמבנה.

משרד התחבורה לא התקפל והייבוא פשוט הופסק.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

הקשת זו המצאה ישראלית שנועדה למנוע מהטרקטורון למעוך את הנהג בעת התהפכות. בפועל, מכיוון שהנהג איננו רתום בחגורות בטיחות, הקשת עלולה בהחלט להיות מה שיהרוג אותו.

 

בשאר העולם אין שום דרישה לקשת, ובצדק (שלא לדבר על העובדה שהקשת היא "שינוי מבנה").

 

וג'וני - אל תעשה כזו דרמה. אתה בפורום פתוח. כתבת משהו מצחיק - אז צוחקים. no big deal. גם עלי צחקו כשכתבתי טעיות מצחיקות.

:turn-l:
פורסם

הבעיה בתופעת הטרקטורונים היא לא הקשתות ואפילו העובדה שהם נוסעים בלי מספרים

הבעיה היא צורת הנהיגה שלהם! רמת ההשתוללות שלהם באמת עוברת את כל הגבולות האפשריים כאשר הם מסכנים את עצמם (שאותי אישית זה לא מעניין ) אבל הכי חשוב מסכנים את הסובבים אותם. וכבר היו מקרים שאנשים נהרגו בגלל טרקורון משתולל.

אם הם היו נוסעים לפי החוק, הם לא היו צריכים לנסוע ללא מספרים, ואז גם בטח את המשטרה לא היה מעניין שהם נוסעים בלי קשת.

 

אני גם בטוח שרוב בעלי הטרקטורונים נוסעים כחוק ויש איזשהו מיעוט שמשתולל, אבל לצערי המיעוט הזה נהיה גדול מדי ...

הפתרון לבעיה זה דווקא לא בידי המשטרה, אלא בידי בתי המשפט. לתפוס טרקטורון זו משימה מאד קשה וכשכבר מצליחים לתפוס עם הרבה משאבים ( מסוק עולה מלא כסף ) אז בסוף השופטים נותנים איזשהו עונש מצחיק ונשאלת השאלה למה להתאמץ...?

 

אני אומר שאם נתפס נהג טרקוטורון משתולל ככה הוא צריך לקבל פסילת רשיון ( כולל רשיון למכונית ) לתקופה של איזה 10 שנים, ואם אין לא רשיון למכונית אז לפסול לו את האפשרות להוציא רשיון ל 10 שנים. ואם יתפס פעם שנייה, להכניס איזה שנה בכלא.

 

אני בטוח שעם ענישה כזאת גם למשטרה יהיה הרבה מוטיבציה לתפוס אותם ואז אני מאמין שזה יצמצם את התופעה למימדים סבירים

Subaru Impreza GT 99, Zaporozhets ZAZ 968M 82, Lada VAZ 2106 90

פורסם

YUVK אל תיקח את זה אישית,סתם יום רע:wink:

 

ולעמית,נכון קוראים לזה קשת התהפכות,אבל יש המון מקרים שזה אפילו יכול לגרום לפציעה קשה ואפילו למוות!

אני זוכר גם שראיתי באיזה ערוץ בטלוויזיה שהוכיחו שזה יותר מסוכן מאשר בטיחותי.

תחשוב שאם חס וחלילה מישהו מתהפך עם הטרקטורון קדימה,ויש לו קשת,הקשת יכולה למחוץ אותו...

ההגה הוא עגול!

פורסם

כל החבר'ה שמקבילים אותנו לאמריקה ולמשטרה החזקה שמה.

אל תשכחו שאם בארץ היו מסלולים חוקיים כמו באמריקה אף אחד לא היה צריך את ההשתוללות הזאת. במקום לעשות מבצעים במאות אלפי שקלים שהמדינה תדאג שהכלים האלו ירכבו במקום סגור ויקבעו חוקים וקו אדום לאנשים שמשתוללים בלי תקנה.

פורסם
ילד ילד אבל פירפר אותם , עשה להם בצפר ואם הוא היה קצת יותר חכם גם לא היו תופסים אותו .

 

ככה זה, שנוהגים בפראות ולא שמים ז*ן על חיי אדם של אחרים כל נהיגה תיראה לך כמו סצינה מהסרט "המהיר והעצבני"

 

 

כל החבר'ה שמקבילים אותנו לאמריקה ולמשטרה החזקה שמה.

אל תשכחו שאם בארץ היו מסלולים חוקיים כמו באמריקה אף אחד לא היה צריך את ההשתוללות הזאת. במקום לעשות מבצעים במאות אלפי שקלים שהמדינה תדאג שהכלים האלו ירכבו במקום סגור ויקבעו חוקים וקו אדום לאנשים שמשתוללים בלי תקנה.

 

חבר, אל תתלהב כל כך לנפנף במגרשים חוקיים באמריקה. קודם כל, לכל מי שגר בישראל ונוהג בגי'פ, רוכב על אופנוע שטח או טרקטורון יש מתנה מאלוהים. אין אף מדינה שהיא לא מדינת עולם שלישי שמרשה לרכבי שטח חוקיים לחצות שטחים כמו בישראל. לא באיחוד האירופי כפי שידוע לי ובטח שבטח לא באמריקה הגדולה והכל יכולה. אדם באמריקה בכדי להנות מהכלי שלו צריך לנסוע למסלול מיוחד שבדרך כלל הנסיעה לוקחת כמה שעות, לשלם דלק על הנסיעה, זמן וכמובן לשלם כניסה למסלול. לעומת זאת בישראל אתה יכול לחצות את המדינה מראש הנקרה ועד אילת בשטח בלי להפריע לאחרים. חוצה ישראל זה פנטזיה שרק יכולים לחלום עלייה בחו"ל. הבעייה היא שהרבה אנשים כאן נוהגים כמו חיות, פראי אדם, בהמות חסרי רסן ואז נדלקים על שאר רוכבי הטרקטורונים.

דבר ראשון, כל רוכבי הטרקטורונים צריכים ללא יוצא מן הכלל להקפיד על נושא הרעש. אנשים חושבים ששכל שהכלי רועש ככה הוא נוסע יותר מהר וברוב המקרים זה בדיוק ההיפך. קודם תשמרו שהכלי לא ירעיש. כי שאתם עוברים ביערות ששם ישנם רוכבי אופניים או אנשים שעושים פיקניק ואתם מתפרעים כמו חיות רק שתדעו שמעריצים זה לא מוסיף לכם.

 

נושא שני הוא שבילים והתחשבות בטבע. יש להפסיק עם ההרגל המגונה לרמוס כל צמחייה ועשבייה שבא לכם. רוכבים בשטח? זה לא אומר שכל אחד יכול לעשות שביל חדש איפה שבא לו. תשתמשו בשבילים שאחרים עשו כבר. אל תרמסו צמחייה ועשבייה כי בין הייתר אתם משמידים יצורים שזה היה הבית שלהם הרבה לפני שאתם הופעתם.

 

דבר אחרון, הכתבה בעיקר מדברת על אערסים שרוכבים עם הטרקטורונים בכביש, דבר שהם לא אמורים לעשות מלכתחילה. אז על מה המהומה כאן בדיוק כאשר צדים את אלה שרוכבים על הכביש?

 

 

אולי אם תנהגו כמו בני אדם מתחשבים לא ידלקו עליכם לעיתים קרובות.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.


×
×
  • תוכן חדש...