Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכוון,שאני לא יודע במה לבחור,כי לפי מה שהבנתי הפיוניר חזק יותר אך הקלריון איכותי יותר,השאלה שלי היא האם ההבדל באיכות של הקלריון מהפיוניר מכפר על העצמה הגבוהה יותר של הפיוניר?,מצטער שאני חופר פשוט שאני קונה משהו אני רוצה לקנות אותו בלב שלם

פורסם

התכוונתי לקלריון מול הפיליפס, למרות שאני מעדיף את הקלריון גם על פני הפיוניר, מבחינת איכות סאונד.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

הHU של פיליפסים ממש גרועים מתוך ניסיון כרגע יש לי CZ501 ואני די מרוצה ממנו עובד בלי מגבר.. מבחינת איכות של הסאונד דרך מגבר לא יודע אבל ככה האיכות של המגבר הפנימי מציונת..

פורסם

קצת מצחיק לראות תגובות כאלה שאני בטוח שאתם לא ניסיתם את הרדיו דיסקים הספציפיים האלה של פיליפס ככה שלהכליל אני לא חושב שזה רצוי.

אני לא אומר שה5000 ו250 הם להיט אבל אני גם בטוח שיש רדיו דיסקים הרבה אבל הרבה יותר גרועים מהם.

פורסם

לי יש CEM250 כבר מעל שנה.

קודם כל אציין שרכשתי אותו במחיר נמוך משמעותית ממה שהוא נמכר היום.

 

הסיבה שרכשתי אותו היא הדיבורית BT.

 

אני מאוד מרוצה ממנו, עושה את העבודה.

רק אציין שהוא לא מורכב ברכב שלי ואין ממנו דרישות סאונד יוצאות דופן.

 

יש לו המון יציאות וכניסות (USB, כרטיס זיכרון, BT A2DP) בקיצור מכשיר עם כל הפיצ'רים.

הוא מאוד נוח לתפעול,מכיוון שהוא מסוג פאנל נופל אז גם המסך שלו גדול וברור.

 

בקיצר, אחלה בחלה.

 

מבחינת איכות סאונד, קלריון 635 שהיה לי לפני ברכב אחר לא ראה אותו ממטר, אבל הוא ספציפית היה נשמע לטעמי טוב יותר ממרבית הרדיו-דיסקים ששמעתי. לדעתי קלריון יודעים להוציא צליל מצויין.

×
×
  • תוכן חדש...