Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היות ואני כרגע חייל בצבא ומשרת בצריפין אני משתמש בשתי החברות הללו על מנת להגיע לבסיס. מחר הן גם שובתות או לא?

 

תודה.

פורסם

תשחק אותה ראש קטן. זה הולך ככה:

אתה הולך בבוקר ונעמד בתחנה. אחרי חצי שעה שהאוטובוס לא הגיע אתה מתקשר למפקד הישיר שלך:

 

אתה: "שומע? אני מחכה פה כבר מעל חצי שעה והאוטובוס לא מגיע. אולי יש פקקים ולכן הוא מאחר... רציתי לומר שאני אאחר קצת".

המפקד: "מה, לא שמעת? יש שביתה ואין אוטובוסים".

אתה: וואלה זה היום?! אתה רציני?! אז מה עושים? איך אני אגיע לבסיס (תשתדל להישמע מאוכזב), אולי אתם יכולים לשלוח מישהו לקחת אותי? איזה סרט..."

המפקד: "לא, כל הנהגים כבר יצאו ואין פה אף אחד, תישאר בבית ותדבר איתי בערב"

 

התוצאה האפשרית: יום חופש. בהצלחה :-D

פורסם

גם אני באותו סרט רק עם אגד שהבנתי שהם שובתים חלקית...

בכל אופן אני מתכוון לקום בבוקר ולהגיד למפקדת שלי אין אוטובוסים מה עושים היא תגיד לי להישאר בבית.

פורסם

מה אתה צהוב?!:lol::lol::lol:

"בוקר טוב,אני מחכה כבר שעה לאוטובוס ולא עצר אפילו אוטובוס אחד,אין לי איך להגיע בבסיס"

המפקד:"אתה לא מכיר מישהו עם רכב שאתה יכול לתפוס איתו טרמפ"

"לא,אבל אני יכול לבוא בספיישל אם בא לך להזמין לי מונית"

המפקד:"טוב נו אין מה לעשות הרווחת יום חופש".

"תודה ולילה טוב".:-)

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

×
×
  • תוכן חדש...