Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני ממש רוצה לקנות את הHTC ONE M9 החדש. הבעיה שהוא יצא לחנויות בארה"ב רק יומיים לפני שדוד שלי מגיע לארץ (לא בטוח שיספיק להגיע לפני שהוא יוצא לשדה התעופה) ויעלה באזור ה-700$.

אני יכול לחכות 3-4 חודשים שהמחיר שלו ירד קצת ואז לקנות, השאלה מאיפה?

האים משלוח + מיסים מאמאזון גרמניה\ צרפת יעלו יותר מ-50$ או ששווה לי לקנות בארה"ב, לשים כמה שקלים על משלוח מהיר ולא לחכות שנה עד שהמחיר יהייה משתלם להזמנה?

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
ומשהו שראיתי כעת, למרות שהתחדש כבר לפני כשבועיים - יצא מוטו E 4G. המחיר דומה למוטו G 4G ופרט לגודל ורזולוציית המסך הוא כנראה עדיף.

 

וכעת יש לו אח גדול - מוטו G דור שני עם חיבור 4G. באמאזון בריטניה 150 ליש"ט בצרפת 200 אירו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

וכמה יוצא משלוח ומיסים (למוטו G... וגם לM9 שבהודעה הקודמת שלי, אבל אני מעוניין גם במוטו לאחותי :) )

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

לא בדקתי משלוח כעת, אבל המיסים מתקזזים מול המיסים המקומים (לא תשלם מיסים למדינת המוצא, שהם בערך כמו המע"מ הישראלי). עם קצת מזל תקבל החזר של מקדמת המס, אבל זה לא מובטח.

דמי המשלוח למכשירים שהזמנתי בשנה שעברה היו כ-13 ליש"ט מאנגליה וכ-14 אירו מצרפת. המשלוח מאנגליה היה קצת יותר מהיר, אבל זה היה לפני קצתלמעלה משנה ויתכן שיש שינויים מאז.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מחפש יורש לSGS4 שלי.

שלא יהיה גדול מידי, לא צריך להצטיין במשהו ספציפי ולא להיות "הכי טוב / יקר", אבל לעשות את העבודה כמו שצריך ולא לקרטע.

 

תקציב? סביב ה2K, עדיפות לקניה בארץ, אבל בהינתן דיל שווה לא אסרב להזמין מחו"ל.

 

המועמדים ששמתי עליהם עין?

1. G3 (משאיר לי עודף מהתקציב לקפה), אבל אני לא ממש התחברתי.

2. סוני Z3 קומפקט (לא גדול, וגם עמיד למים - הקיץ יוכל להראות שונה כשאלך לים / בריכה)

3. מייזו MX4.

 

_zpsrushk72p.jpg

M-TECH E46

פורסם

אני מאוד מרוצה מהמייזו, אבל ה-G3 בגרסת 3GB, בהחלט עדיף. ה-G3 עם יבואן רשמי לא עולה פחות מ-2500 :) ואם לוקחים G3, אז רק את הגרסה עם ה-3GB, לדעתי.

 

אם יש שאלות לגבי המייזו, בכייף.

פורסם
מחפש יורש לSGS4 שלי.

שלא יהיה גדול מידי, לא צריך להצטיין במשהו ספציפי ולא להיות "הכי טוב / יקר", אבל לעשות את העבודה כמו שצריך ולא לקרטע.

 

תקציב? סביב ה2K, עדיפות לקניה בארץ, אבל בהינתן דיל שווה לא אסרב להזמין מחו"ל.

 

המועמדים ששמתי עליהם עין?

1. G3 (משאיר לי עודף מהתקציב לקפה), אבל אני לא ממש התחברתי.

2. סוני Z3 קומפקט (לא גדול, וגם עמיד למים - הקיץ יוכל להראות שונה כשאלך לים / בריכה)

3. מייזו MX4.

 

[ATTACH=CONFIG]417694[/ATTACH]

ה g3 והמייזו יחסית גדולים. ובמייזו צריך להתרגל לflyme שאני לא אהבתי.

 

ה z3 לא הרגיש לי טוב ביד. מאוד עבה ופלסטיקי.

 

עם דרישות כמו שלך אני בחרתי בסוף בגלאסי אלפא אחרי שניסיתי כמעט את כל מה שיש בשוק (כולל אייפון 6 ונוט4).

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם (נערך)

שלום,



זקוק להמלצה לסמארטפון לטובת שימוש קל של שיחות וואטסאפ של גברת בת 64.

קניה בארץ בלבד. באזור 350 ש"ח.

מפאת הגיל, אודה אם מישהו מכיר מכשיר עם עוצמת שמע גבוהה מהרגיל.

 

תודה

ניר

 

עריכה: איך הלנובו 316 או 369?

עריכה אחרונה על ידי Fitch

משכנתא זה קל

פורסם

למה לא להזמין מחו"ל מוטו E? יעלה סביב 400 ש"ח ויגיע תוך 7-10 ימים.

אם היא זקוקה ל"מכשיר של זקנים" (לא סביר בגילה) מדובר בעניין יותר יקר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הבן שלי בדק הבוקר מוטו G2 4G ובהחלט היו מוכנים לשלוח לארץ. שים לב שיש הבדל בין מוכרים - אם המוכר הוא אמאזול אין בעיה, אם מדובר בחנות שפועלת בו (בדומה לחנויות באיביי) יתכן שלמוכר יש מדיניות שונה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הבן שלי בדק הבוקר מוטו G2 4G ובהחלט היו מוכנים לשלוח לארץ. שים לב שיש הבדל בין מוכרים - אם המוכר הוא אמאזול אין בעיה, אם מדובר בחנות שפועלת בו (בדומה לחנויות באיביי) יתכן שלמוכר יש מדיניות שונה.

 

:lol:

פורסם

המלצה למכשיר: אומנם משומש אך באייבי נמכרים יחידות שמורות במיוחד.

מדובר ב LG SU640\LU6200 (אותו מכשיר - שניהם תומכים LTE)

 

מבחינת מפרט הוא מקביל בערך לגלקסי 3.

מתאים לאנשים שרוצים רק שיחות, וואטסאפ ו-וויז.

מחיר סביבות 50-70 דולר (עם אפשרות לעוד כמה דולרים בודדים על המשלוח)

 

מחזיק אחד כזה כבר שנה, מבצעת עבודתו באמינות מוחלטת.

Golf MK4 TDI 1999

פורסם
אני מאוד מרוצה מהמייזו, אבל ה-G3 בגרסת 3GB, בהחלט עדיף. ה-G3 עם יבואן רשמי לא עולה פחות מ-2500 :) ואם לוקחים G3, אז רק את הגרסה עם ה-3GB, לדעתי.

 

אם יש שאלות לגבי המייזו, בכייף.

 

איך אתה מסתדר עם המחסור בכפתור הקודם?

והאם כל האפליקציות עובדות לך?

פורסם

ב-G3 אתה בוחר איזה כפתורים יוצגו לך למטה ובאיזה סידור.

 

קרא פה (עם צילומי מסך).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...