Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מותר לנסוע בלי המדבקה של הטסט ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נכון, רק תיקח בחשבון כמה שבועות (שבועיים-שלושה), שלא יקרה מצב שנגמר הטסט והרישיון המשולם עדיין לא הגיע.

ניגשים למכון הטסטים ולא למשרד הרישוי.

ושים לב - עניתי מקודם לבחור, שלא צריך לבצע טסט שנתי, רק לשלם (רכב פרטי חדש מקבל פטור מטסט אחרי שנה).

 

א:evil: ם לא עושים טסט למה מבקשים ממני 2200 שקל? על מה בדיוק ? על חותמת?

פורסם
א:evil: ם לא עושים טסט למה מבקשים ממני 2200 שקל? על מה בדיוק ? על חותמת?

 

האגרה היא על שימוש הרכב בכבישי ישראל ועל זיהום האויר ולא על בדיקת הרישוי במכון שעליו אתה משלם למכון בנפרד.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
נכון, רק תיקח בחשבון כמה שבועות (שבועיים-שלושה), שלא יקרה מצב שנגמר הטסט והרישיון המשולם עדיין לא הגיע.

ניגשים למכון הטסטים ולא למשרד הרישוי.

ושים לב - עניתי מקודם לבחור, שלא צריך לבצע טסט שנתי, רק לשלם (רכב פרטי חדש מקבל פטור מטסט אחרי שנה).

 

אכן, בילבול קל שלי - הכוונה היתה ל"מכון" ולא למשרד הרישוי. תודה רבה! :-)

פורסם

ישה,

המילה "סימון" מתייחסת לסימון רכב למטרות בטיחות (מחומר המחזיר אור: לוחות סימון, טבלאות, סרטים) ולא למדבקת הטסט.

ע"פ תקנה 383.

פורסם

ישה,

החובה לשים את המדבקה מוטלת על בוחן הרכב בעת הטסט, לא על הנהג או על בעל הרכב.

(אנסה למצוא את התקנה הרלוונטית מאוחר יותר).

מבחינת הנהג הרכב חייב להיות מורשה, אין התייחסות למדבקה.

 

וכמו שנאמר, מבחינת החנ"א, אין סעיף רלוונטי.

אני אישית נעצרתי בעבר בדיוק בגלל מקרה כזה, עם רכב ישן ללא מדבקה, השוטר אמר מפורשות שנעצרתי בגלל שלא היתה מדבקה, אך לאחר הצגת הרשיון התקף שוחררתי לדרכי.

פורסם

Be roo

 

התקנה כבר צוטטה בהודעה בעמוד הראשון של השרשור

 

הבוחן "מאציל "סמכות ומעביר אותה לבעל הרכב

 

מקומה על השמשה ולא בתא הכפפות.

 

וכפי שכבר כתבתי עוד לא שמעתי על מישהו שקיבל דו"ח על כך אבל לעניות דעתי יש אפשרות להעניק דו"ח על "העבירה" החמורה הזו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כמו שנאמר כאן החובה להדביק היא בנוהל משרד הרישוי למכונים. נוהל הוא לא חוק.

בכל זאת זה מעכב את הבדיקה במחסום עוד כמה דקות. במפגש שגרתי בודקים רשיון נהיגה, רואים על החלון אם יש טסט בתוקף. אם אין מדבקה בודקים גם את הרכב. כמה בודקים ? - תלוי.

פורסם
כמו שנאמר כאן החובה להדביק היא בנוהל משרד הרישוי למכונים. נוהל הוא לא חוק.

בכל זאת זה מעכב את הבדיקה במחסום עוד כמה דקות. במפגש שגרתי בודקים רשיון נהיגה, רואים על החלון אם יש טסט בתוקף. אם אין מדבקה בודקים גם את הרכב. כמה בודקים ? - תלוי.

 

לא מדובר בנוהל .מדובר בתקנה מתקנות התעבורה

 

תקנה 274: מצא בוחן רכב כי נתקיימו ברכב נבדק כל התנאים שבתקנות 271, 272, 273, 273א, 273ב ו-273ג ידביק בצידו הימני העליון של החלון הקדמי של הרכב תווית שבה יצויין החודש לחידוש הרשיון, יחתים את רשיון הרכב בחותמת כשירות לתנועה וידביק עליו את ספח התווית שהודבקה על חלון הרכב, כאמור

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...