Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש בעלי תו נכה שהם מעל לחוק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש פה הגזמה. יש לא מעט מקומות בהם אין חנית נכים מסודרת בקרבת מקום, וזה בעיה לנכה להתגלגל בכסא למרחק רב. גם במקום העבודה שלי יש חניה מוסדרת לנכים ולרוב אין מקום. מה הם יעשו? יחנו חצי שעה משם? ראבאק, מדובר באנשים נכים, מוגבלים כמעט בכל, אז מה הרעש וההמולה סביב איזה חניה שלא נראית לכם? מקסימום תעברו לצד שני או תעקפו את הרכב.

 

במקום להתעצבן על שוטרים שמחנים בחנית נכים או אזרחים פשוטים, אתם מתעצבנים על אנשים שרמת החיים שלהם עשירית משלכם. תנו להם לחיות, דרך החניה שלהם לא באמת תשנה למישהו את סדר היום.

פורסם
לפי מה שאני רואה על החלון יש מדבקה עם סמלון של איש על כסא גלגלים. זה לא תו נכה. זו סך הכל מדבקה שלפעמים מדביקים אותה על רכבי הסעות שיש להם מתקן מיוחד להעלאת נכים.

לפי מה שאני יודע תו נכה הוא נראה כמו כרטיס מגנטי ולא סטיקר.

האם ראית על הרכב תו נכה?

אתה צודק, תו נכה הוא תו כרטיס פלסטיק עם מספר הרכב (או שניי מספרים).

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לנכה אסור להחנות על מעבר חציה

במצב כזה צריך להתקשר למשטרה

תעלה את התמונות לפורום שלהם בפייסבוק

 

זה התפקיד של המשטרה, ולא של העיריה, לאכוף חנייה על מעבר חצייה.

ולנכה אסור להחנות שם.

 

אחרי פעמיים של דוח, אני מבטיח לך שהוא יחפש חנייה במקום אחר.

פורסם
יש פה הגזמה. יש לא מעט מקומות בהם אין חנית נכים מסודרת בקרבת מקום, וזה בעיה לנכה להתגלגל בכסא למרחק רב. גם במקום העבודה שלי יש חניה מוסדרת לנכים ולרוב אין מקום. מה הם יעשו? יחנו חצי שעה משם? ראבאק, מדובר באנשים נכים, מוגבלים כמעט בכל, אז מה הרעש וההמולה סביב איזה חניה שלא נראית לכם? מקסימום תעברו לצד שני או תעקפו את הרכב.

 

במקום להתעצבן על שוטרים שמחנים בחנית נכים או אזרחים פשוטים, אתם מתעצבנים על אנשים שרמת החיים שלהם עשירית משלכם. תנו להם לחיות, דרך החניה שלהם לא באמת תשנה למישהו את סדר היום.

 

אני רוצה לראות אותך רושם את התגובה הזאת אם חס וחלילה אמא עם עגלת תינוק יורדת לכביש כי רכב בעל "תו נכה " חנה על המדרכה ופגעה בה מכונית.

ההגה הוא עגול!

פורסם
מה הרעש וההמולה סביב איזה חניה שלא נראית לכם? מקסימום תעברו לצד שני או תעקפו את הרכב.

 

תגיד אתה רציני? על אנרכיה שמעת פעם? עם כל הכבוד, למה מותר להם לשים את עצמם מעל החוק?

למה לבעל הקאדי מותר לסכן הולכי רגל ולהכריח אותם לרדת לכביש??? זה נראה לך הגיוני?

חוץ מזה, יש הרבה נכים עם תו נכה שלא מוגבלים פיזית ועדיין מנצלים את מעמד החנייה החופשית...

פורסם
יש פה הגזמה. יש לא מעט מקומות בהם אין חנית נכים מסודרת בקרבת מקום, וזה בעיה לנכה להתגלגל בכסא למרחק רב. גם במקום העבודה שלי יש חניה מוסדרת לנכים ולרוב אין מקום. מה הם יעשו? יחנו חצי שעה משם? ראבאק, מדובר באנשים נכים, מוגבלים כמעט בכל, אז מה הרעש וההמולה סביב איזה חניה שלא נראית לכם? מקסימום תעברו לצד שני או תעקפו את הרכב.

 

במקום להתעצבן על שוטרים שמחנים בחנית נכים או אזרחים פשוטים, אתם מתעצבנים על אנשים שרמת החיים שלהם עשירית משלכם. תנו להם לחיות, דרך החניה שלהם לא באמת תשנה למישהו את סדר היום.

 

 

צר לי להגיד אבל הדברים שאתה אומר הם בגדר הם אבסורד!.

נגיד אני הולך עם עגלה של תינוקת, ונכה חוסם את המדרכה ,אז מה אני צריך לרדת לכביש, לסכן את ילדי כי איזה נכה חושב שמותר לו לחסום את המדרכה כי הוא מסכן אז מותר לו לסכן את חיי וחיי ילדי ?

עם לנכה יש בעייית חניה הוא לא צריך להפוך אחרים לנכים כי מתחשק לו לעשו מה שהוא רוצה, נראה אותך חכם גדול יורד עם ילד בן שנה לכביש , יש חוקים והחוקים קובעים בפירוש מה מותר ומה אסור, עם מדובר על מדרכה של 5 מטר ואין לי בעיה לעבור עם עגלה אז בשמחה שהנכה יחנה, אבל מדוע לסכן אחרים בשביל מישהו שלא איכפת לו להזולת .

 

נראה אותך מתרוצץ עם ילד ביד אחד ועגלת תינוקת ביד שניה, יורד מהמדרכה לכביש , אחר כך נדבר !.

פורסם
רמת חיים עשירית משלנו? בנתיים הם נוהגים על קאדילק ואני על אימפרזה בת 12.

 

 

אדם , אני חושב שבטח התכוונת לאלו שמנצלים את המעמד של הנכה לשימוש רע, כי יש נכים באמת קשים שבשמחה יחליפו את הקדילק שלהם עם האימפרזה שלך רק כדי שיוכלו לחזור ללכת עם הרגלים שלהם.

פורסם

נראה אותך מתרוצץ עם ילד ביד אחד ועגלת תינוקת ביד שניה, יורד מהמדרכה לכביש , אחר כך נדבר !.

 

נראה אותך משותק על כסא גלגלים (חלילה) מנסה לפלס דרכך לבנק או לסניף ביטוח לאומי הקרוב בלי מקום בסביבה. אם אמא יורדת על הכביש עם עגלת תינוק - אז היא אמא גרועה שמסכנת במודע את הילד שלה. אם מכונית תפגע בו, היא תוכל לצעוק ולהאשים את הנכה שהחנה את רכבו על המדרכה עד מחר. זו דעתי, לא אתה ולא אף אחד אחר לא חייבים להסכים איתי.

פורסם

התאפקתי מלהגיב כי קשה לי להיות אובייקטיבי , אפילו שזה פורום וזה לא באמת משנה מאיפה אני בא עם מה שיש לי לומר.

יש לי הרגשה אחרי שקראתי את כל התגובות פה, שהשרשור הזה גולש למקומות לא טובים עם הכללות מכוערות ולכן:

 

גילוי נאות: אני נכה. קשה אפשר לומר. אני נעזר בכסא גלגלים ויש לי תו חניה כחול ("עגלה").

אני לא בא להצדיק את הסיטואציה בתמונות , נהפוכו -

לדעתי במידה ובעל הרכב מחנה שם באופן קבוע, בהחלט העירייה/משטרה צריכה לתת לו דוח.

 

אבל

כדי שתהיו מודעים לסיטואציה שמשתמשי כסאות גלגלים חווים פה על בסיס יומיומי בכל יציאה לרחוב :

נגישות בארץ, היא מילה גסה. רוב המדרכות עקומות, בחלקן הגדול אין שיפוע לירידה (רמפה).

לרוב הגדול של העסקים ברחוב, יש מדרגה בכניסה אליהן. וזה רק קצה הקרחון.

זה מגיע למצבים של סכנת נפילה בכל ירידה ועליה של מדרכה.

 

אז לפני שאתם מתלהמים פה, תפעילו קצת שיקול דעת. אני יכול להבטיח לכם שאני אישית,

מפעיל שיקול דעת בכל פעם שאני מחנה (חלקית) על המדרכה וזה אחד הדברים השנואים עלי ביותר.

 

פורסם

אם אנשים חסרי לב/מעמידי פנים עם תו/שוטרים היו נמנעים מלחנות בחניות נכים, אז הם היו זוכים לחניות ראויות בקרבת מקום. כמו בכל סטטיסטיקה, תמיד יהיו גם נכים שינצלו את העובדה ויחנו היכן שבא להם, אבל ראבאק, קצת פרופורציה - אף אחד לא באמת יודע מה גרם להם לחנות איך שחנו בתמונות.

פורסם

תומר, לא כל בעל תו נכה משתמש בכסא גלגלים.

נהג הסוואנה משתמש בקביים.האם זה מונע ממנו לחנות כמה מטרים קדימה/אחורה?

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

×
×
  • תוכן חדש...