Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'מפיון החלה למכור גולף עם מנוע 1.2 TSI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא מצדיק את המחירים של צ'מפיו או בכלל, אבל תא מטען זה לא הכל בחיים, אתה יודע.

 

אני טענתי שזה כן?

בכל מקרה, אשמח אם תאיר את עיני למה הגולף היא קניה טובה יותר?

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הגיע הזמן, כבר 20 שנה המנוע הזה קיים ואף אחד לא חשב להחליף אותו.

 

ואם כבר משווים אוקטביה לגולף, אני לא רואה סיבה לקנות את הג'טה 1.6 בלי איזה מבצע כלשהו.

 

אל תדאג, לא תצטרך לעולם לעמוד בפני דילמה זאת מכיוון שכבר מספר חודשים שאין יותר ג'טות בכלל.

 

החדשה בדרך. ביקורות גרועות בחו"ל, נחכה ונראה.

 

אני טענתי שזה כן?

בכל מקרה, אשמח אם תאיר את עיני למה הגולף היא קניה טובה יותר?

 

גם אותי.

 

שילוב המנוע 1.2 והגיר DSG לא מוצלח במיוחד לדעתי. העסק מרגיש "לא רגוע" ולא הכל עובד חלק.

אני חושב שה-DSG7 הזאת היא טעות לעומת ה-DSG6 הקודמת שהייתה נהדרת.

פורסם
אל תדאג, לא תצטרך לעולם לעמוד בפני דילמה זאת מכיוון שכבר מספר חודשים שאין יותר ג'טות בכלל.

 

החדשה בדרך. ביקורות גרועות בחו"ל, נחכה ונראה.

 

 

 

גם אותי.

 

שילוב המנוע 1.2 והגיר DSG לא מוצלח במיוחד לדעתי. העסק מרגיש "לא רגוע" ולא הכל עובד חלק.

אני חושב שה-DSG7 הזאת היא טעות לעומת ה-DSG6 הקודמת שהייתה נהדרת.

 

ביקורות גרועות? לא מדויק.

ביקורות גרועות בארה"ב, חיוביות באירופה. הרכבים שונים לשני השווקים. נקווה שארצה יביאו את הגרסה האירופאית (שהיא גם היקרה).

פורסם

למה גולף ולא אוקטביה? כי אם אתה לא צריך את תא המטען הענק (כי נניח אין לך 2+ ילדים), אז הגולף נוחה יותר (מושבים טובים יותר), נעימה יותר מבפנים, באה עם חמישה כוכבי ריסוק ולא ארבעה, עם עוד כ"א, קלה יותר לחניה, וגם נאה יותר (לא שהיא בפני עצמה משהו מיוחד, אבל לעומת האוקטביה...). ועדיין, אם היו ממשיכים להביא את ה- VRS הייתי שוקל אותה מאוד כרכב הבא שלנו, אבל זה כי נהיה 2+ (טפו טפו טפו). :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
למה גולף ולא אוקטביה? כי אם אתה לא צריך את תא המטען הענק (כי נניח אין לך 2+ ילדים), אז הגולף נוחה יותר (מושבים טובים יותר) ממש לא הייתי אומר, נעימה יותר מבפנים איכות החומרים לא פחות טובה, אך העיצוב הוא עניין של טעם, באה עם חמישה כוכבי ריסוק ולא ארבעה זו באמת נקודה למחשבה, עם עוד כ"א עד כמה שאני יודע לשתיהן 6. אני מפספס משהו?, קלה יותר לחניה אמרנו שתא מטען הוא לא הכל בחיים, לא?, וגם נאה יותר (לא שהיא בפני עצמה משהו מיוחד, אבל לעומת האוקטביה...) עזוב אותך. ועדיין, אם היו ממשיכים להביא את ה- VRS הייתי שוקל אותה מאוד כרכב הבא שלנו, אבל זה כי נהיה 2+ (טפו טפו טפו). :-)

 

בעניין הבטיחות ידה של הגולף על העליונה. סה טו.

פורסם
הגולף לא כבד מדי בשביל למנוע הצונם 1.2TSI ? של 1.6 יש יותר מומנט

המומנט של ה-1.6 נמוך משמעותית (15.1 לעומת 17.8 ) ומושג בסל"ד גבוה יותר.

 

כלומר - זמינות הכוח של מנוע ה-1.2 טובה יותר מזאת של ה-1.6

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ה 1.6 הוא לא בתקן יורו 5 .

 

1.2 הוכח כעובד בA3 ועובד טוב-גם בגולף זה בטוח יעבוד.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

מה בדיוק הוכח ב1.2 הזה?

בוא נדבר עוד 3-4 שנים ואז אולי אולי אפשר יהיה להגיד שה-1.2 הוכיח את עצמו.

 

לדעתי מדובר בפוטנציאל לצרות עתידיות יחד עם הגיר DSG7 שהוא בעיה בפני עצמו.

 

מנוע קטן שעובד תחת הרבה מאמץ כל הזמן = בלאי גבוה.

פורסם
מה בדיוק הוכח ב1.2 הזה?

בוא נדבר עוד 3-4 שנים ואז אולי אולי אפשר יהיה להגיד שה-1.2 הוכיח את עצמו.

 

לדעתי מדובר בפוטנציאל לצרות עתידיות יחד עם הגיר DSG7 שהוא בעיה בפני עצמו.

 

מנוע קטן שעובד תחת הרבה מאמץ כל הזמן = בלאי גבוה.

 

 

+1 גם אני חושב ככה .

פורסם
בעניין הבטיחות ידה של הגולף על העליונה. סה טו.

 

לא ניכנס לויכוח לגבי נוחות המושבים או איכות החומרים, אבל רק לידיעתך - הגולף מגיעה עם 7 כ"א, למרות שחמישה כוכבים היו לה גם קודם. עם זאת, אני משוכנע שהאוקטביה החדשה תשיג גם היא חמישה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
לכל דגמי דור 6 יש 7 כ"א? בכל אופן, טוב לדעת משהו חדש.

 

כן לכולם , באירופה יש גם אופציה להוסיף כריות צידיות מאחור (לא וילונות)

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

פורסם
מנוע קטן שעובד תחת הרבה מאמץ כל הזמן = בלאי גבוה.

זה בערך מה שאבי, בעלים דאז של סובארו לאונה מתחילת שנות התשעים, 1600, כ-76 כ"ס, אמר לי כשרכשתי הונדה קופה מאמצע שנות התשעים, אותם 1600 אך כ-127 כ"ס (בין האחרונים ללא מ"ק, כמדומני)... קוראים לזה "קידמה".

 

דרך אגב, שתי המכוניות דלעיל עדיין מתגלגלות להן בכבישי ארצנו, גם כדגמים וגם כאקסמפלרים ספציפיים. אף אחת מהן לא הייתי רוצה לרכוש כיום, ואף אחת מהן לא הייתי רוצה לפגוש על הכביש במצבי לחץ/חירום. ולא איכפת לי בכלל שב-2040 מועדון החמש יתקשה (עד כדי לא יצליח) לתחזק גולף TSI 1.2, זו היא בעיה אישית של חברי מועדון החמש.

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...


×
×
  • תוכן חדש...