Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'מפיון החלה למכור גולף עם מנוע 1.2 TSI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה בערך מה שאבי, בעלים דאז של סובארו לאונה מתחילת שנות התשעים, 1600, כ-76 כ"ס, אמר לי כשרכשתי הונדה קופה מאמצע שנות התשעים, אותם 1600 אך כ-127 כ"ס (בין האחרונים ללא מ"ק, כמדומני)... קוראים לזה "קידמה".

 

דרך אגב, שתי המכוניות דלעיל עדיין מתגלגלות להן בכבישי ארצנו, גם כדגמים וגם כאקסמפלרים ספציפיים. אף אחת מהן לא הייתי רוצה לרכוש כיום, ואף אחת מהן לא הייתי רוצה לפגוש על הכביש במצבי לחץ/חירום. ולא איכפת לי בכלל שב-2040 מועדון החמש יתקשה (עד כדי לא יצליח) לתחזק גולף TSI 1.2, זו היא בעיה אישית של חברי מועדון החמש.

 

 

חשבת פעם למה היצרן הזה נותן רק 2 אחריות ?

שלך לי הודעה פרטית ואתן לך טלפון של בחור שיש לו גטה כמעט חדשה דגם 1.4 TSI DSG שגמעה 38K בשנה וחצי עם פעמים גיר ופעם אחת מגדש ,

וזה רק מכני עוד פעם אחד מחשב ועוד פעם הפקד של הגיר .

כרגע הוא מחפש בנרות למכור את הרכב לפני שנגמרת האחריות ותאמין לי אני לא חושב שבגילו הוא בכלל יכול ללחוץ חזק או עד הסוף של מהלך הדוושה .

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חשבת פעם למה היצרן הזה נותן רק 2 אחריות ?

אם יש לך עדיין אפשרות לערוך את הודעתך, תמחק את השטות הזו.

זה קשור להסכמים של השוק האירופי ולא לגחמות של חברה זו או אחרת.

אגב, תבדוק כמה שנות אחריות נותנת מרצדס, או שגם הם יודעים משהו שאנחנו לא. באותה הזדמנות תבדוק גם את ב.מ.וו ו-וולוו ובטח יש עוד.

פורסם
אם יש לך עדיין אפשרות לערוך את הודעתך, תמחק את השטות הזו.

זה קשור להסכמים של השוק האירופי ולא לגחמות של חברה זו או אחרת.

אגב, תבדוק כמה שנות אחריות נותנת מרצדס, או שגם הם יודעים משהו שאנחנו לא. באותה הזדמנות תבדוק גם את ב.מ.וו ו-וולוו ובטח יש עוד.

 

אין לי שום כוונה למחוק את זה !

אותי בתור צרכן זה לא צריך לעניין .

פורסם
חשבת פעם למה היצרן הזה נותן רק 2 אחריות ?

 

הבה לא נערבב בשר עם פרווה: יבואן ספציפי של מוצרי "היצרן הזה" למדינה ספציפית החליט על מדיניות מסוימת. זכותו. זכותך לא לרכוש את סחורתו. במדינות אחרות יבואני מכוניות VW החליטו על תנאי אחריות שונים. זכותם, בכפוף לתנאי החוק שחל עליהם.

 

שלך לי הודעה פרטית ואתן לך טלפון של בחור שיש לו ...

 

ידידי, אני משתתף בצערו של מכרך הנ"ל, אך על איוב אחד (או 10 איובים בפורום בו אנשים בצרה מחפשים עזרה) לא יקום ולא יפול קונצרן שהוא יצרן כלי רכב מס' 3 בעולם. אומנם אין בכוונתי לתת לך את מספרי הטלפונים שלהם, אך אני מכיר אנשים שאכלו קש מעל ומעבר עם מכוניות של יצרנים אחרים, כולל כאלה שכביכול "לא רואות מוסך". מה זה אומר?

 

אני הרבה יותר מאוכזב מכך שלתנורי מיקרוגל ולמכונות כביסה של היום אורך חיים צפוי הרבה יותר קצר מזה שהיה למוצרים מקבילים לפני שני עשורים, מאשר שאני מאוכזב מתופעה זו במכוניות. כי במכוניות הקידמה מביאה שיפורים שחשובים בעייני, שיפורים שבלעדיהם לא הייתי רוצה להיות.

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם

אני מאחל לך הצלחה עם מכונת הכביסה ....:lol:

 

דרך אגב...

"למה הכביסה של מרגול יוצאת הכי לבנה ומבריקה?

מסתבר שזה לא רק סוג האבקה.

בעוד שלכול עקרות הבית יש מכונת כביסה סטנדרטית,

אצל מרגול במכונת הכביסה יש שני מצבים : סחיטה ו....... סחיטה באיומים ."

אולי זאת מכונת כביסה TSI :)

פורסם
מה בדיוק הוכח ב1.2 הזה?

בוא נדבר עוד 3-4 שנים ואז אולי אולי אפשר יהיה להגיד שה-1.2 הוכיח את עצמו.

לדעתי מדובר בפוטנציאל לצרות עתידיות יחד עם הגיר DSG7 שהוא בעיה בפני עצמו.

מנוע קטן שעובד תחת הרבה מאמץ כל הזמן = בלאי גבוה.

למעט הזרקת דלק ישירה, מנוע ה 1.2 פשוט למדי, ומגדש טורבו מזמן לא מהווה אתגר גדול ליצרנים.

מנהיגה באוקטביה שמצויידת בקומבו הנ"ל, אני חייב לציין שבשום שלב לא מורגש נפח המנוע הקטן, והמנוע עובד במשרעת סל"ד נמוכה יותר ממנוע ה 1.6.

המנועים היחידים שהחזיקו מעמד לנצח היו מנועי ה V8 של האמריקאיות משנות ה 60' ותחילת ה 70', שהגיעו לסל"ד מקסימלי של 3500-4000.

מיותר לציין שניצולת הדלק היתה נמוכה עד אפסית, וכנ"ל גם ההספק.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אתם לא צריכים לשכנע אותי שהמנוע 1.2 סוחב יותר טוב מה-1.6. נהגתי בשניהם ואני מודע לזה.

 

בכל מקרה, נחכה ונראה עוד כמה שנים מה יענו לבן אדם שיפרסם: "מה דעתכם על גולף 1.2?"


×
×
  • תוכן חדש...