Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דווקא יש.

xtreamer-prodigy

מושק בימים אלו עולה בעשרות מונים על קודמו (המצויין, אם יורשה לי לציין)

ההבדל במחיר צפוי להיות נסבל.

יש למה לחכות.

http://www.xtreamer.net/xtreamer-prodigy-upgraded/

 

נראה מצוין אבל 200$ זה כבר קפיצה של עוד 100 שקלים. אין לי ממש צורך בחלק מהתכונות המשופרות שלו (תמיכה בכונן 3TB, 3D, סאונד 7.1 וכ'ו).

השאלה היא: האם המחיר של ה-SIDEWINDER ירד כאשר ה-PRODIGY יצא? שווה להמתין קצת?

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
דווקא יש.

xtreamer-prodigy

מושק בימים אלו עולה בעשרות מונים על קודמו (המצויין, אם יורשה לי לציין)

ההבדל במחיר צפוי להיות נסבל.

יש למה לחכות.

http://www.xtreamer.net/xtreamer-prodigy-upgraded/

 

נראה מצוין אבל 200$ זה כבר קפיצה של עוד 100 שקלים. אין לי ממש צורך בחלק מהתכונות המשופרות שלו (תמיכה בכונן 3TB, 3D, סאונד 7.1 וכ'ו).

השאלה היא: האם המחיר של ה-SIDEWINDER ירד כאשר ה-PRODIGY יצא? שווה להמתין קצת?

פורסם

שלום לכולם.

 

אני מעוניין לרכוש נגן מדי/סטרימר.

כרגע אין לי צורך בחיבור WIFI אבל אני מניח שבעתיד יהיה ולכן אולי כדאי לרכוש מוצר שתומך בזה מראש (?)

יש מכשיר שמתחרה ב-XTREAMER ונמצא באותו תווך מחירים שלו? אני לא מעוניין לחרוג מעל המחיר של האחרון (549 שקלים למכשיר + 99 שקלים לאנטנה).

 

תודה.

פורסם

דווקא יש.

xtreamer-prodigy

מושק בימים אלו עולה בעשרות מונים על קודמו (המצויין, אם יורשה לי לציין)

ההבדל במחיר צפוי להיות נסבל.

יש למה לחכות.

http://www.xtreamer.net/xtreamer-prodigy-upgraded/

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

קניתי AC Ryan HD Mini לפני כחודש ואני די מרוצה, למרות שהממשק היה יכול להיות טוב יותר. עלה 500 ש"ח.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

הבוקסי הוא בינוני מינוס חפש ביקורת ב DTOWN וה AC זבלה, חפש ביקורות ברשת.

היחיד שנותן בראש הוא הפופקורן שיותר יקר.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

האמת שקראתי לא מעט ביקורות טרם הקניה ורובן היו טובות, אולי אני לא מבין אנגלית :(

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

סולל הדרך כתב:

דווקא יש.

xtreamer-prodigy

מושק בימים אלו עולה בעשרות מונים על קודמו (המצויין, אם יורשה לי לציין)

ההבדל במחיר צפוי להיות נסבל.

יש למה לחכות.

http://www.xtreamer.net/xtreamer-prodigy-upgraded/

נראה מצוין אבל 200$ זה כבר קפיצה של עוד 100 שקלים. אין לי ממש צורך בחלק מהתכונות המשופרות שלו (תמיכה בכונן 3TB, 3D, סאונד 7.1 וכ'ו).

השאלה היא: האם המחיר של ה-SIDEWINDER ירד כאשר ה-PRODIGY יצא? שווה להמתין קצת?

 

פעם שלישית גלידה. משהו בהגדרות השעה של הפורום נדפק... :?

פורסם

בעניין ה-sidewinder:

תבדוק ביד2. כל מי שרכש לאחרונה טלוויזיות פנסוניק קיבל שובר ל-sidewinder ב-200 ש"ח.

ראיתי שהרבה מוכרים בקופסא סגורה במחיר נמוך מהמחיר בבאג.

בשביל WI-FI תצטרך לקנות אנטנה ב-120 ש"ח נוספים.

פורסם
סולל הדרך כתב:

 

נראה מצוין אבל 200$ זה כבר קפיצה של עוד 100 שקלים.

וזה מה שישבור אותנו עוד 100 ש"ח?

 

הSIDEWINDER עבר זמנו, אני לא הייתי משקיע בו שקל (למרות שהוא מצויין).

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

ברור שעוד 100 שקלים לא ישברו אותנו. אבל תמיד יש דגם יותר חדשי ומשוכלל שעולה רק עוד כמה עשרות שקלים.

הסיפור הזה אף פעם לא נגמר.

אני אפילו שוקל לא לרכוש את האנטנה כי אין לי צורך בה כרגע.

 

נ.ב. המכשיר בוודאות לא יעלה 200$. אין לי מושג מאיפה קפץ לי הסכום הזה.

כרגע בחו"ל הוא עולה 149 יורו שהם 856 שקלים לערך. זה כבר הפרש של 300 שקלים.

פורסם
גם הבוקסי החדש לא רע בכלל.... ואפשר להשיג אותו בדיוטיפרי ב 200 דולר :wink:

 

http://www.htmobile.co.il/article02723.boxee-%D7%99%D7%A6%D7%90%D7%94-%D7%91%D7%92%D7%A8%D7%A1%D7%94-%D7%9C%D7%90%D7%99%D7%99%D7%A4%D7%93-%D7%91%D7%93%D7%A7%D7%A0%D7%95

 

הבוקסי לא פחות ממדהים ונחשב בהחלט הרחק מעל האקסטרימר (ובר השוואה לפופקורן -תלוי מה השימושים)

 

הכתבה הנ"ל - לא קשורה.

התוכנה לאייפד לא משקפת אפילו עשירית מהיכולות של הבוקסי בוקס.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אוקיי. אז התחדשתי ב-SIDEWINDER חדש ישירות מבאג.

עכשיו: האם אפשר לחבר סתם אנטרה USB שאני קונה באיביי או שצריך CHIPSET מיוחד מאחר ולמכשיר לא יהיו דרייברים עבור אנטנה אוניברסלית?


×
×
  • תוכן חדש...