Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הנתיב המהיר- מתי 3 נוסעים,מתי 4?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו נוסעים בדרך כלל 3 אנשים לעבודה..

 

תמיד חשבתי שהנתיב המהיר פתוח ל3 אנשים ברכב ,רק כשהוא בעומס נורמלי,קרי על 7 ש"ח,המינימום.

 

ככה זה תמיד היה עד אתמול, כשהעלות של הנתיב הייתה 21 ש"ח בבוקר,ועדיין המספר שהופיע על הצג היה 3 ,וככה חלפנו על פני

 

פקק מטורף אתמול! לצערי היום זה לא חזר על עצמו וכשעברנו שם זה היה על 15 ש"ח,ו 4 אנשים ברכב כדי ליסוע חינם..אבל הפקק

 

היה די סביר.

 

מישהו יכול להסביר לי בעצם מה זה היה?באג?

 

יש למערכת איזשהי חוקיות לא ברורה? יש איזה מערכת בקרה משולבת עם כביש 1 הרגיל, שמטרתה להעביר חלק מהרכבים בכביש

 

הרגיל כשיש עומס קיצוני, והנתיב המהיר במצב סביר מבחינת כמות הרכבים?

 

ממש מעניין אותי איך זה עובד.

פורסם

איך זה עובד העסק הזה, מי שעם 4 אנשים נגיד פשוט נכנס או עובר דרך כניסה מיוחדת שבה הוא מוכיח כי יש 4 אנשים באוטו?

פורסם

על מנת לקבל את ההטבה של הנסיעה בחינם בנתיב צריך לעבור דרך המחסום של הנתיב המהיר, שנמצא צמוד לחניה.

 

 

*יש לציין שקרה לי כבר כמה פעמים שהגעתי למחסום לפני שש וחצי בבוקר, ולא היה שם איש שיקבל אותי. :roll:

פורסם

בעבר פניתי אליהם בגלל מקרה שהגענו רכב מלא ולא היה אף אחד במחסום.

התשובה היתה שזה רק בשעות הפעילות הרגילות.

מה זה רגילות אין תשובה...

העניין שזה כמובן לא מפורסם בשום מקום, ובאתר מופיע שנסיעה של רכב מלא

לא מחוייבת.

פורסם
בעבר פניתי אליהם בגלל מקרה שהגענו רכב מלא ולא היה אף אחד במחסום.

התשובה היתה שזה רק בשעות הפעילות הרגילות.

מה זה רגילות אין תשובה...

העניין שזה כמובן לא מפורסם בשום מקום, ובאתר מופיע שנסיעה של רכב מלא

לא מחוייבת.

לא מקצועי כל העסק,אפילו אין את ה"שלט מואר שנמצא בעמדת הביקורת יבשר לנהגים כי הם פטורים מתשלום "

×
×
  • תוכן חדש...