Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גאטסו על כביש 2


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5410 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים, המצור נמשך.

ראשונה, כביש 2 לדרום, כק"מ אחרי מחלף זכרון (ממש ליד בריכות הדגים), גאטסו עם ארון ואנטנה, אך ללא פסי דריכה (הכביש רובד לאחרונה, אולי הוחבאו מתחת).

 

והשניה, כביש 2 לדרום, 1.5 ק"מ אחרי מחלף אולגה, גאטסו עם ארון, לא זהיתי אנטנה, ולא פסי דריכה.

מה חתימה? תתפשטי!

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ממש "כביש אדום", מחלבת הכספים של משרד האוצר/משרד התחבורה/משטרת ישראל וכמובן בשילוב ארגון השקרנים "אור ירוק" ממשיכה לחלוב אותנו. האם מישהו מהם יהיה מספיק הגון לבטל דוחות ולהחזיר כספים במידה ומספר ההרוגים ותאונות הדרכים לא ירד בעקבות המחדל הזה? למה לא להכריח את היבואנים להגביל את המהירות של הרכבים החדשים ל110 קמ"ש? כנראה שהם מפחדים מתביעה של מלם על פגיעה בהכנסות עתידיות.

בשיפוצים

פורסם
ממש "כביש אדום"

 

כבר שנים שחלקים נרחבים מכביש 2 מוגדרים כ"כביש אדום" :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

ראיתי אותה השבוע (זכרון), לעומת האחרות היא פשוט תקועה באמצע שום מקום ולא כמו דומות לה בין עמודי תאורה.

 

סתם לידיעה כל הקטע הצפוני למחלף אולגה - מהירות מותרת 100 קמ"ש.

פורסם

רק שלא יזלגו לנתיבי איילון והמשך כביש 2 דרומית לנתניה , זה יהיה מאוד מאוד מייאש.

 

כאילו שבאמת יש לך ספק שזה יקרה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מישהו יודע מה גובה המצלמות?

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

גבוה מכדי להיות מולטנובה ונמוך מכדי להיות מצלמה לפיקוח על עומסי תנועה, אם זו השאלה.

גובה העמוד? הייתי זורק ואומר 3.5 מטר.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
סימן רע.

רק שלא יזלגו לנתיבי איילון והמשך כביש 2 דרומית לנתניה , זה יהיה מאוד מאוד מייאש.

 

יזלגו יזלגו, כבר יש כיום תשתית למצלמות בנתיבי איילון, בכביש 431, כביש 4 והיד עוד נטוייה. מה שאני חושב שצריך לעשות, זה לקחת יוזמה ולפגוע במצלמות לא בצורה של ספריי או בצורה לא חוקית אלא בדיוק ההפך, לשחק במגרש שלהם. הרי הטענה היא שהמצלמות נועדו להורדת מהירות הנסיעה באותם הכבישם ובכך להפחית את מספר תאונות הדרכים.

 

לדעתי, צריך פשוט לקחת שלטים, שיוכנו באופן מקצועי, להתקין כ-500 מטר או משהו כזה לפני כל מצלמה ושיהיה כתוב בבסגנון של "אמצעי אכיפה לפניך, המהירות המותרת בכביש זה היא 90 קמ"ש, סע במהירות המותרת למען בטיחותך" במשטרה בטח יגידו שזו הפרעה למילוי תפקידה שכן כך היא לא תוכל לתפוס עבריינים, אך מבחינה תקשורתית, אף אחד לא יוכל להתנגד לזה.

 

זה לא יוריד את המצלמות, אך לפחות יתן תזכורת לכל הנהגים. מה שכן יהיה מעניין לראות אם מערך אכיפת המהירות הנייד של משטרת התנועה יצומצם לטובת הוספת שוטרים שינועו בכבישים, מה שאין כלל כיום או...

פורסם
חברים, המצור נמשך.

ראשונה, כביש 2 לדרום, כק"מ אחרי מחלף זכרון (ממש ליד בריכות הדגים), גאטסו עם ארון ואנטנה, אך ללא פסי דריכה (הכביש רובד לאחרונה, אולי הוחבאו מתחת).

 

במקום להרחיב את נתיב ההשתלבות המגוחך לכיוון דרום, תוקעים שם מצלמות. אדיוטים.

SAY MY NAME | www.alonadler.com


×
×
  • תוכן חדש...