Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מדובר בווינדווס 7 64 ביט.

לאחרונה יש לי דגל כזה בשורת ההתחל, אני לוחץ עליו וכתוב לי

"הודעה חשובה אחת: הפעלת מרכז האבטחה של ווידווס"

ואז אני אומר "אין בעיה, תפעיל", לוחץ על ההודעה והוא כותב לי:

"אין אפשרות להפעיל את מרכז האבטחה של ווידווס"... :shock:

(אני אומר למחשב) אוקיי... אז מה אתה רוצה שאני אעשה עם זה? :roll:

 

יש למישהו מושג למה זה קורה, מה זה אומר ומה עושים עם זה?

 

תודה רבה!

פורסם

האם ניסית להפעיל את מרכז האבטחה מתפריט "התחל"? בווינדוס, יש קטע מעניין של "אם הדלת סגורה, אפשר להיכנס מהחלון, מהדלת של החתול, מהמטבח, מהכניסה האחורית, מהגג, מתחת לבלטות...". מה שאומר שאם אחד כושל יש לך עוד 5 דרכים שונות לבצע את הפעולה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
שלום לכולם,

מדובר בווינדווס 7 64 ביט.

לאחרונה יש לי דגל כזה בשורת ההתחל, אני לוחץ עליו וכתוב לי

"הודעה חשובה אחת: הפעלת מרכז האבטחה של ווידווס"

ואז אני אומר "אין בעיה, תפעיל", לוחץ על ההודעה והוא כותב לי:

"אין אפשרות להפעיל את מרכז האבטחה של ווידווס"... :shock:

(אני אומר למחשב) אוקיי... אז מה אתה רוצה שאני אעשה עם זה? :roll:

 

יש למישהו מושג למה זה קורה, מה זה אומר ומה עושים עם זה?

 

תודה רבה!

 

כנס ל start

run

רשום שם

services.msc

חפש שם service ששמו הוא security center והפעל אותו. אם הוא לא עולה, לחיצה ימנית על הservice, בחירה במאפיינים, ובדיקה בכרטיסייה "יחסי תלות". ייתכן שבוטל איזשהו שירות של מערכת ההפעלה.

 

עריכה: אני אצלי שיתקתי את הנודניק הקטן הזה, מסתבר שהוא גם קצת מעכב את העלייה של המחשב בכמה שניות טובות. למשתמשים לא מנוסים, מומלץ שזה יהיה דווקא פעיל-מעדכן האם האנטיוירוס לא תקין או אם יש בעיה כלשהי במערכת ההפעלה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

פשוט תרשום את הפקודה איפה שיש תיבה שניתן לעשות בה חיפוש - זה מחליף את הrun

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

×
×
  • תוכן חדש...