Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט בין פולו 1.2 TSI ל איביזה 1.2 TSI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האיביזה 1.2 DSG ספורט כולל חישני רוורס,מולטימדיה,קודן,טיפול ראשון חינם בלבן -עלתה לנו על הכביש 116 שח..ועצבים.

תקנה בסוכנות משנה .

 

מה הכוונה?

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ידידי היקר,

אני יכול להגיד לך בשתי מילים,

שמירת ערך, שמירת ערך, שמירת ערך, שמירת ערך, שמירת ערך, שמירת ערך,

סיאט עושים מבצעים על דגם האיביזה ומוכרים אותו ב- 85K אוטו זהה לשלך למעט מנוע וגיר.

משתמש ממוצע שמחפש רכב כזה לא תמיד יהיה מוכן לשלם את התוספת של 30K (בערך) עבור רכב כמו זה.

מה עוד שהיבואן עושה לך מבצעי 72 שעות כאלה ששם הוא מוריד תתחתונים וברור לך שזה פוגע בשוק המשומשות.

נכון שסיאט הרבה יותר מאובזרת (חלון גג, מגנזיום, בקרת שיוט, פנסי ערפל) אך הפולו תתן לך גב יותר חזק מבחינה של שמירת ערך כמשומשת. עוד פתרון שיכול אולי לעניין אותך זה הפביה כאשר אתה משווה את הדגם של הפולו מול דגם פביה אמבינט (לא מאובזר)

עם תוספות איבזור שוות אתה מקבל הפרש של כ- 14K.

סיאט בכל מקרה לא הייתי ממליץ לך להיכנס, תראה את מודעות המשומשות, תסתכל כמה יש למכירה זה רק יכול להעיד שאין שוק חזק למשומשות שלה,

כבעלים לשעבר של איביזה אני ניסיתי למכור את הרכב שלי במשך חדשיים ללא הצלחה, קיבלתי הצעה של 10K מתחת למחירון כאשר הרכב שלי במצב מלוקק. קרובת משפחה שלי מכרה את הרכב בטרייד אין ב-15K מתחת למחירון.

כנס לצמפיון ותגיד שבאת עם סיאט איביזה לטרייד אין ותשמע מה אומרים לך האנשי מכירות שלהם.....

עזוב הכל תן בימנית :lol::lol::lol:

פורסם

האיביזה נותנת הרבה איבזור - בתוספת הגיונית.

מצד שני, השוק שלה נוראי, וכל המבצעים האינסופיים האלה מבית "סיאט" אינם תורמים לכך (וזה בלשון המעטה).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

תשמעו אני בחלט מבין את העניין הזה של השמירת ערך וזה הדבר היחיד שגורם לי להתלבט בין הרכבים,

מצד שני אני רוצה להתפנק ולהנות גם מאבזור, ממה שאני רואה על הכבישים יש המון איביזות חדשות בדיוק כמו כאלה, וכמעט ולא יצא לי לראות את הפולו...

 

היום בררתי את המחירים בשני הסוכנויות,

הפולו עולה כ -116K על הכביש כולל צבע מטאלי.

היא מגיע רק עם רדיו דיסק MP3.

 

מצד שני האיביזה עולה 119K על הכביש.

ומגיעה עם גג פנורמי, גלגלי מגנזיום, אורות ערפל, מושבי ספורט, מחשב דרך (טאצ') .

 

אם אני ירצה להוסיף את כל התוספות האלה בפולו אני יגיע ל130 אלף או יותר.

 

יש לי המלצות על שני המכוניות ממספר אנשים שיש להם אותם,

מה שבוטח אני חייב לפתור את הסוגיה הזאת, ואני מקווה שהנסיעת מבחן תעזור לי להחליט סופית מה לבחור.

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם

119K?

 

למיטב ידיעתי היא אמורה לעלות עשרייה פחות.

Subaru BRZ 2023 | Citroen C5 Aircross 2019

Hyundai i20 2013 - SOLD | SEAT Leon 2011 - R.I.P | Mitsubishi Lancer 2001 - R.I.P

פורסם
119K?

 

למיטב ידיעתי היא אמורה לעלות עשרייה פחות.

 

עשירייה פחות לדגם ידני ולא SPORT

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם
...ממה שאני רואה על הכבישים יש המון איביזות חדשות בדיוק כמו כאלה, וכמעט ולא יצא לי לראות את הפולו...

 

אין לי מושג מה נתוני המכירות אבל אם אני לא טועה האיביזה נמכרת פה יותר זמן מהפולו (הדגמים הנוכחיים), שזה כבר מספיק כדי שתראה יותר ממנה בהנחה וההבדל בקצב המסירות הוא לא ענק.

פורסם
עשירייה פחות לדגם ידני ולא SPORT

 

110K ל-DSG ברמת גימור ספורט.

 

זאת ההצעה שחבר שלי קבל.

Subaru BRZ 2023 | Citroen C5 Aircross 2019

Hyundai i20 2013 - SOLD | SEAT Leon 2011 - R.I.P | Mitsubishi Lancer 2001 - R.I.P

פורסם

אין פה בכלל תחרות, הפולו לוקחת בגדול. במיוחד כאשר אין כמעט הפרש במחיר.

מילא היית משווה אותה לאיביזה במבצעים השונים שזולה משמעותית.

 

לדעתי הצעצועים שנותנים באיביזה לא משמעותיים, איכות ההרכבה והגימור פחות טובה .

אם ירידת ערך זה מה שמעניין אותך : לא יהיה הימור גדול לומר שתוך זמן קצר ייפתח פער במחירון של הרכב בעקבות צלילת הערך של האיביזה שמקבלת רוח גבית עם המבצעים השונים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לא מובן לי למה לא משווקים פולו TSI ידנית? אם היתה כזו לא הייתי חושב פעמיים.

הסיבה היחידה שאנשים מעדיפים את האיביזה..

פורסם
110K ל-DSG ברמת גימור ספורט.

 

זאת ההצעה שחבר שלי קבל.

 

53283994.jpg

 

הנה המחירים....

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם
53283994.jpg

 

הנה המחירים....

 

אני מקווה שאתה יודע שיש הבדל בין מחיר מחירון לבין הצעה שאתה יכול לקבל מהסוכנות.

 

לפי הרשימה 1.4MPI ידנית ברמת גימור ספורט תעלה לך 105,900. נראה לך שתקבל הצעה כזו מהסוכנות? כאשר כל שני וחמישי הם מציעים אותה ב-85K +-?

 

וד"א, לפני חודשיים כאשר הלכתי להזמין את הלאון קיבלתי הצעה לאיביזה 1.2 ידנית SPORT ב-102K.

 

אני מקווה שהבנת את הנקודה.

Subaru BRZ 2023 | Citroen C5 Aircross 2019

Hyundai i20 2013 - SOLD | SEAT Leon 2011 - R.I.P | Mitsubishi Lancer 2001 - R.I.P

פורסם
אני מקווה שאתה יודע שיש הבדל בין מחיר מחירון לבין הצעה שאתה יכול לקבל מהסוכנות.

 

לפי הרשימה 1.4MPI ידנית ברמת גימר ספורט תעלה לך 105,900. נראה לך שתקבל הצעה כזו מהסוכנות? כאשר כל שני וחמישי הם מציעים אותה ב-85K +-?

 

אני בהתלבטות קשה האמת...

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם

ערכתי את ההודעה הקודמת שלי.

 

מציע לך להעיף מבט.

Subaru BRZ 2023 | Citroen C5 Aircross 2019

Hyundai i20 2013 - SOLD | SEAT Leon 2011 - R.I.P | Mitsubishi Lancer 2001 - R.I.P

פורסם

אחי,

קניתי איביזה שחורה 1.2 לפני שלושה חודשים. מה אני אגיד לך, אוטו ממש כיפי, יותר כיפי מהפולו משתי סיבות 1. זה לא פולו, 2 יותר זול ויותר מפנק. מה לעשות האיבזור של הולו מביך ביחס למחיר.

 

משהו לגבי האוטו:

1. נשבר לי אחרי שלושה חודשים הכפתור הרגיש בעולם לכיון שמשות. החליפו במוסףך ברעננה על חשבנם - כבוד אני מאוד מעריך אותם על זה.

 

2. הייתה לי טיוטה קורולה לבנה לפני (גם חדשה) שנתיים וחצי עצרו אותי לבדיקת אלכוהול פעם אחת. שלושה חודשים עם האיביזה עצרו אותי 4 פעמיים - פעמיים באותו ערב. כמו שאתה יכול להבין גם המשטרה חושבת שזה אוטו כייפי.

 

אגב, אני חושב שאת הרכב שאתה רוצה אפשר להוציא ב112 ככה. הציעו לי אותו ב112 עם השיפורים וכל השמחת חיים. מה לעשות שאני לא אוהב גאנטים.


×
×
  • תוכן חדש...