Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן!

 

אני מעוניין לצבוע את הרכב שלי לצבע שונה מהנוכחי, לא מפני תאונה / צבע דהוי, פשוט שיקולי קוסמטיקה בלבד + סכום שחסכתי במיוחד בשביל זה.

 

אשמח לדעת מספר פרטים על צביעה:

האם ישנה אפשרות לצבוע את כל חלקי הרכב הנראים לעין? (שלא יקרה מצב שארים בגז' לדוגמא ואגלה חלקים מהצבע הקודם).

מה התקציב של צביעה + צבע איכותיים?

יש לכם המלצות למוסך צביעת רכב באיזור המרכז / שפלה?

 

תודה רבה חברים!

פורסם

אל תצבע בצבע שונה .

תמיד יראו את הצבע המקורי בדלתות , תא המנוע ותא המטען .

צביעה טובה יכולה להגיע ל -6000 שקל אבל זה תלוי .

האם אתה רוצה לפרק את החלונות , לפרק את הניקלים ועוד .

אל תתפתה לעבודות זולות שאחרי שנה הצבע מתקלף .

פורסם

אם מה שדרוש לצביעה טובה זה לצבוע בחלקים, אין לי עם זה בעיה. אבל 6000 ש"ח לצביעה כזו איכותית זה מעבר למה שציפיתי שזה יעלה.. בכל אופן, זה אפשרי? לצבוע את כל החלקים הנראים לעין?

פורסם

מצטער על ההקפצה.. אבל מישהו בבקשה יוכל לעזור לי למצוא מקום טוב בו אוכל לצבוע את הרכב שלי בחלקים?

פורסם

מה זה לצבוע רכב בחלקים?.

תמיד עדיף לצבוע באותו הצבע ולא להחליף צבע כי תמיד יראו את הצבע הקודם בתא המנוע,

מתחת לריפודי דלתות, בסיפי הדלתות ועוד.

בברכה - רפי לין

פורסם

לאלה שזורקים מחירים באוויר, לא תאמינו אבל צביעה מאד אבל מאד מאד מאד איכותית יכולה לעלות כמעט חצי ממה שרשמתם.

אני אישית צבעתי את הרכב שלי מצבע כסוף לצבע שחור, צביעה כללית.

צבע לי את התא מטען מבפנים גם, במכסה מנוע מ2 הכיוונים חלקים עליונים בבית המנוע,

ז"א ויזואלית בתא מנוע לא היה ניתן לראות שהאוטו היה צבע כסף רק אם היית ממש נכנס עם הראש פנימה ומחפש

מה שכן בדלתות לא צבעו לי מבפנים כי לא רציתי שיפרקו לי את הדיפונים וכו'

והמחיר היה פחות ממה שנכתב פה, קח קישור מצורף להודעה שפרסמתי כאן עם התמונות של אחרי לפני:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=315606

 

אגב, אם אתה בספק בקשר לבעיות במכירה הכי טוב שתצלם את הרכב בפתח המוסך פחחות בווידאו או תמונות כדי להוכיח

שהוא נצבע מטעמי קוסמטיקה ולא בגלל תאונה חלילה..

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

×
×
  • תוכן חדש...