Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 124\128


כרמל טוכמן
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

הרכב הראשון שלי היה פיאט 128 מנוע 1300....אוטו טיל..הרכב סבל בזמנו מתדמית גרועה...אבל אני זוכר ממנו רק דברים טובים.

 

מישהו יכול לספר למה פיאט הריצה שני דגמים די דומים במקביל...ה 124ה ו ה 128 ?

כרמל טוכמן

 

NSU CLUB ISRAEL

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שצויין,כמעט שום דבר לא דומה בין השתיים.

 

מה שמעניין זו ה"תדמית הגרועה" שיצאה לפיאט 128 בשעתו ואשר בדיעבד היא נחשבת בקרב רבים כאחת המכוניות החשובות שיוצרו אי פעם.

 

ה-128 הקדימה את זמנה והציגה תפישה מודרנית ברכב עממי שכללה מנוע רוחבי עם ראש אלומיניום ורצועת תזמון מגומי,הנעה קדמית,הספק נאה ביותר לנפח,הגה מסוג מסרק וכהנה וכהנה.

 

 

הרכב ה"לא מוצלח" הזה היווה השראה לחלק מתכנון ה-127 שכשלעצמה היתה מכונית פורצת דרך והמנוע "הגרוע" של ה-128 הניע באופן נמרץ וחסכוני דורות רבים של דגמים בין אם ללא שינוי ובין אם בשינויים קטנים ולמשל האונו 70 הנהדרת,הריתמו המיוחדת,הלנצ'יה דלתא הנמרצת,הפיאט X1/9 המדהימה,הלנצ'יה פריזמה וכיו"ב.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכם

יש לי FIAT 128 שנת 1979 ואני יכול להגיד שזה אוטו תותך.אוטו עם היסטוריה בדרום אמריקה .האוטו הזה היה חלום נעורים שלי ועכשיו הוא איתי.אוטו שניצח בקטגוריה שלו כול תחרות,גם 1100 וגם 1300 .מכוניות שהיגיעו ל9000 סל"ד.180-190 קמ"ש בשנים האלא זה היה מכובד מאוד למנוע 1100,וזה היה גם במסלול וגם ראלי.בקיצר תענוגץ

 

BMW 1502 :beerchug::**,FIAT 128- '79 **RAMBLER AMERICAN 1964:sissies:** ENRIQUE ZAYFERT ** KARMIEL **

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-128 הקדימה את זמנה והציגה תפישה מודרנית ברכב עממי שכללה מנוע רוחבי עם ראש אלומיניום ורצועת תזמון מגומי,הנעה קדמית,הספק נאה ביותר לנפח,הגה מסוג מסרק וכהנה וכהנה.

 

הייתה עד כדי כך חדשנית ומודרנית שפיאט עמצה חששה להציג את הדגם הזה תחת שם המותג שלה, משיקולי פגיעה אפשרית בתדמית, והריצה אותו כמה שנים קודם לכן תחת שם המותג אוטוביאנקי - "אוטוביאנקי פרימולה"

 

 

לגבי דימיון - ל 124 : אין כל דימיון, גם לא עיצובי. רק קו עיצוב משותף, שאופייני ליצרן .

 

רואים את זה גם אצל הרבה יצרנים אחרים באותה תקופה - אופל רקורד נראית כמו אסקונה מוגדלת,

פיזו 304 נראית כמעט כמו 204 רק מעט גדולה יותר ולא חסרות עוד דוגמאות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה עד כדי כך חדשנית ומודרנית שפיאט עמצה חששה להציג את הדגם הזה תחת שם המותג שלה, משיקולי פגיעה אפשרית בתדמית, והריצה אותו כמה שנים קודם לכן תחת שם המותג אוטוביאנקי - "אוטוביאנקי פרימולה"

.

 

 

not so accurate

the primola has the 124 motor with a front wheel drive gear and is totally different from the 128 (but almost the same as the commercial van-the fiat 238)

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה עד כדי כך חדשנית ומודרנית שפיאט עמצה חששה להציג את הדגם הזה תחת שם המותג שלה, משיקולי פגיעה אפשרית בתדמית, והריצה אותו כמה שנים קודם לכן תחת שם המותג אוטוביאנקי - "אוטוביאנקי פרימולה"

.

 

 

not so accurate

the primola has the 124 motor with a front wheel drive gear and is totally different from the 128 (but almost the same as the commercial van-the fiat 23

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע היה עוד יותר ישן, מפיאט 1100.

 

התכוונתי לכך שפרימולה שימשה להרצה של עצם הרעיון של הנעה קידמית ומנוע רוחבי, לא לזה שהיה הייתה זהה מכאנית לפיאט 128.

 

כתבתי על זה קצת יותר בהרחבה לפני איזה 5 שנים

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...