Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החשוב הוא, מאיזה מרחק רואים את המשולש.

אם תציב את המשולש במרחק 50 מטר מהרכב, אך בדיוק אחרי עיקול, סביר שהבאים יגלו את המשולש ממרחק 20 מטר ולא ממרחק 100 מטר.

מסקנה, אם יש עיקול, כנראה שצריך להציב את המשולש במרחק 70 מטר מהרכב, כלומר לפני העיקול ואז הבאים יוכלו לראותו ממרחק 100 מטר (כלומר 170 מטר מהרכב)

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
יש בארץ בעיה של תרבות סימון רכב תקול. שבתי לאחרונה מספרד - שם הדרישה מרכב פרטי הוא שני משולשי אזהרה אשר מוצבים 100 ו-200 מ' לפניו - ומקפידים על כך.

רכב כבד מסומן בצורה עו יותר בולטת - סדרה של קונוסים המתמשכת עשרות מטרים לפני הרכב התקוע.

מעבר לכך - היכן הארעה התאוה: בכביש 1 או בכניסה לנתב"ג? בכביש 1 העיקולים (ולא עיכול, שהוא פעולה פיזיולוגית של פירוק וספיגת המזון) רחבים עם שדה ראיה טוב. בכניסה לנתב"ג יש כמה עיקולים די חדים, אבל שם המהירות המותרת אינה 100 קמ"ש.

זה באמת נכון, אבל הבעיה חמורה יותר כשמדובר בעבודות בכביש. נסגר נתיב? יופי, נציב שלט כמה עשרות מטרים לפני. הנהגים כבר יסתדרו. קרו לי כבר כמה וכמה מקרים מלחיצים כאלה - במיוחד בלילה. בארה"ב הם לוקחים את הסימונים האלה ברצינות - הם מודיעים מספר מיילים לפני על כך שהנתיב עומד להסגר / שיש עבודות בכביש, וטורחים להזכיר כל כמה מאות מטרים :shock:.
פורסם

לא רק בארה"ב אני חוזר עכשיו מגרמניה ועכשיו בדיוק עונת השיפוצים שלהם מסומן כ3-4 קילומטר לפני על גבי שלטים אלקטרונים שהנתיב נסגר וגם מודיעים ברדיו אם אתה מבין גרמנית שהנתיב נסגר ועוד כל מיני פיצרים לי היה מערכת ניווט בתוך האוטו שהעתעדכנה דרך האינטרנט והרדיו ושם ממש הופיע שהנתיב נסגר

פורסם
החשוב הוא, מאיזה מרחק רואים את המשולש.

אם תציב את המשולש במרחק 50 מטר מהרכב, אך בדיוק אחרי עיקול, סביר שהבאים יגלו את המשולש ממרחק 20 מטר ולא ממרחק 100 מטר.

מסקנה, אם יש עיקול, כנראה שצריך להציב את המשולש במרחק 70 מטר מהרכב, כלומר לפני העיקול ואז הבאים יוכלו לראותו ממרחק 100 מטר (כלומר 170 מטר מהרכב)

 

וכשיש עיכול צריך להכפיל בשתיים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
זה באמת נכון, אבל הבעיה חמורה יותר כשמדובר בעבודות בכביש. נסגר נתיב? יופי, נציב שלט כמה עשרות מטרים לפני. הנהגים כבר יסתדרו. קרו לי כבר כמה וכמה מקרים מלחיצים כאלה - במיוחד בלילה. בארה"ב הם לוקחים את הסימונים האלה ברצינות - הם מודיעים מספר מיילים לפני על כך שהנתיב עומד להסגר / שיש עבודות בכביש, וטורחים להזכיר כל כמה מאות מטרים :shock:.

 

כך גם בכמה מדינות אירופיות שבהן נהגתי - המערכת המתוחכמת ביותר נמצאת בהולנד שם כל הכבישים המהירים מצויידים בשילוט אלקטרוני בדומה לזה שבאיילון - כל 500 מ'. מדובר במאות אם לא אלפי שלטים. כאשר יש מכשול - הסימון יכול להתחיל 10 ק"מ ויותר מראש.

אם הזכרתי את ספרד - באחד הכבישים המהירים שבו עברתי מספר פעמים יש עבודות בדרך, ההתראות קיימות ברדיוס של די הרבה קילומטרים בכל הדרכים המובילות לקטע זה, גם בכבישים אחרים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...