Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו טנדר - שאלה בקשר לחרסינה


El Diablo
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

יש לי סובארו טנדר כבר כמה שנים ואני משתדל ללמוד על הרכב כל מה שאני יכול.

לאחרונה שמעתי מושג שנקרא חרסינה שאמור להיות ליד המפלג ואליו או לידו אמור להיות מחובר חוט כנראה לפלוס.

אמרו לי שהחוט נגע בפלוס ובמינוס ולכן עשה לי בעיות ברכב ואחרי שמצאו את זה וסידרו הכל בסדר.

עכשיו שאלתי היא: מזה החרסינה הזאת? והאם קיים דבר\חלק\רכיב כזה באוטו ליד המפלג באמת או שסתם חירטטו אותי?

תודה מראש :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלי דיאבולו, שלום רב, וברוך בואך לפורום!

כוונתך אני בוודאי משער שאתה מתכוון לנגד המורכב על סליל ההצתה במפלג עם פלטינות, ולא מפלג בעל הצתה אלקטרונית, שלרוב קיים לו חיבור מסיבי הננעל בעזרת אום ומתחבר בחיווט מתאים למינוס ולפלוס בסליל ההצתה ולא למפלג.

לא חירטטו אותך, ואם היתה קימת בעיית התנעה, סהיר להניח שאכן אחד החוטים המובילים לנגד קיצר וגרם לקרטועים ולקשיים ההתנעה ובתאוצה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה על התשובה אך בוא נראה אם הבנתי נכון.

אתה אומר שהחוט בעצם יוצא מהחיבור המסיבי עם האום שיושב על גוף המפלג? כלומר אותו חיבור שאליו מחובר הקבל?

(אגב כמובן שההצתה היא רגילה ולא אלקטרונית.) ומשם הוא מתחבר לקטבים של סליל ההצתה כלומר קויל?

אם אכן לזה התכוונת איפה נמצא הנגד שהזכרת ומזאת החרסינה הזאת (ואני לא מתכוון לפלטינות).

תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלי דיאבולו, שלום רב, וברוך בואך לפורום!

כוונתך אני בוודאי משער שאתה מתכוון לנגד המורכב על סליל ההצתה ,(במפלג עם פלטינות,) ולא מפלג בעל הצתה אלקטרונית, שלרוב קיים לו חיבור מסיבי הננעל בעזרת אום ומתחבר בחיווט מתאים למינוס ולפלוס בסליל ההצתה ,ולא למפלג.

לא חירטטו אותך, ואם היתה קימת בעיית התנעה, סביר להניח שאכן אחד החוטים המובילים לנגד קיצר ,וגרם לקרטועים ולקשיים ההתנעה ובתאוצה.

בברכה

צביקה

 

אלי שלום רב !

שים לב, שפסיק שנשמט, (הוספתי והדגשתי הפעם באדום)ולא נכתב במקומו, גרם לך אי הבנת הנקרא:

כתבתי בפרוש שנגד מורכב על סליל ההצתה,קוייל ולא על המפלג, ולא לקבל על המפלג.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...