Jump to content

El Diablo

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של El Diablo

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה רבה רפי
  2. רב תודות צביקה
  3. קודם כל תודה על התשובה אך בוא נראה אם הבנתי נכון. אתה אומר שהחוט בעצם יוצא מהחיבור המסיבי עם האום שיושב על גוף המפלג? כלומר אותו חיבור שאליו מחובר הקבל? (אגב כמובן שההצתה היא רגילה ולא אלקטרונית.) ומשם הוא מתחבר לקטבים של סליל ההצתה כלומר קויל? אם אכן לזה התכוונת איפה נמצא הנגד שהזכרת ומזאת החרסינה הזאת (ואני לא מתכוון לפלטינות). תודה רבה
  4. שלום לכולם, יש לי סובארו טנדר כבר כמה שנים ואני משתדל ללמוד על הרכב כל מה שאני יכול. לאחרונה שמעתי מושג שנקרא חרסינה שאמור להיות ליד המפלג ואליו או לידו אמור להיות מחובר חוט כנראה לפלוס. אמרו לי שהחוט נגע בפלוס ובמינוס ולכן עשה לי בעיות ברכב ואחרי שמצאו את זה וסידרו הכל בסדר. עכשיו שאלתי היא: מזה החרסינה הזאת? והאם קיים דבר\חלק\רכיב כזה באוטו ליד המפלג באמת או שסתם חירטטו אותי? תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...