שלום לכולם,
יש לי סובארו טנדר כבר כמה שנים ואני משתדל ללמוד על הרכב כל מה שאני יכול.
לאחרונה שמעתי מושג שנקרא חרסינה שאמור להיות ליד המפלג ואליו או לידו אמור להיות מחובר חוט כנראה לפלוס.
אמרו לי שהחוט נגע בפלוס ובמינוס ולכן עשה לי בעיות ברכב ואחרי שמצאו את זה וסידרו הכל בסדר.
עכשיו שאלתי היא: מזה החרסינה הזאת? והאם קיים דבר\חלק\רכיב כזה באוטו ליד המפלג באמת או שסתם חירטטו אותי?
תודה מראש