Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאב חדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5456 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רק חדש:

הרץ היי אנרג'י

אולטימו SC

IDQ

33V2

ויש עוד שניתן למצוא חדשים במחיר שלך, כל אחד נשמע שונה ונוטה לכיוון שונה.

הדרך הכי טובה להחליט זה לשמוע בעצמך, יכול להיות בכלל שאיזה דאבל P3 יהיה מה שאתה מחפש, ואולי זה יהיה משהו הרבה יותר עדין.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אני אנסה לתאר לך מה אני אוהב,

באס עמוק שמרגישים בבטן ולא כזה שנותן מכות בגב, שנותן באסים ארוכים, שכחתי לציין שהוא חייב להיות עם תיבה פתוחה,

אני מרוצה מהסרווין אבל הוא חלש אז משהו בכיוון שלו אבל יותר חזק ויותר מדוייק.

Hu: Stock HU+Grom mst4 Comp: Hertz Hsk165XL Amp: TRU S44 Mono: JBL BP1200.1 Sub: Hertz HX300+Hertz HX300

פורסם

חפש סאב שיורד נמוך ועושה את זה טוב.

תבנה תיבות לפי הוראות יצרן עם פורט שמכוון לתדר נמוך יחסית.

 

ראיתי שיש JBL GTI W12MKII שהוא חדש באריזה )מישהו שמוכר ביד שניה) וזה יכול להיכנס לך במחיר.

אחד כזה בתיבה נכונה יכול לעשות הרבה טרור :)

יש עוד סאבים, אבל את חלקם קשה להשיג בארץ וחלקם יקרים יותר ממה שאתה מוכן להשקיע.

הכי טוב- זה לשמוע ולהחליט.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
db1212 polk audio

 

מגבר TRU S44 אבל לסאב אני מתכוון לקנות מונובלוק.

 

מצטער שאני מפציץ בשאלות וקופץ ממקום למקום, HX300D מומלץ?

 

 

זה סאב בסיסי וטוב של POLK אודיו

הוא מגיע עם שני סלילים של 4 אום ועם תיבה מקורית אופציה לא רעה

ה-HX300D הוא סאב טוב יותר וחזק יותר,אבל על פני שניהם הייתי מעדיף את הבוסטון G3.

פורסם

אני מצטרך לשאלה האחרונה של Unrated.

מה אתה יכול להגיד על הסאבים האלה בהשוואה ל-P3. רק מבחינת העוצמה ולא מבחינת האיכות, מי מהם יישמע חזק יותר?

פורסם

http://www.autos-sound.co.il/regularsaledetails.aspx?productID=309&oid=cmltytyc103eds55doqegd55

 

מה תוכלו להגיד על זה? אם אני אוהב סרווין שיש לי עכשיו(250 RMS), זה יהיה שיפור כדאי?

 

ועוד שאלה P3 זה קיצור של מה?

Hu: Stock HU+Grom mst4 Comp: Hertz Hsk165XL Amp: TRU S44 Mono: JBL BP1200.1 Sub: Hertz HX300+Hertz HX300

פורסם

סדרת ה- DB היא הסידרה הנמוכה ביותר של פולק הדגם הנ"ל הוא שיפור של הדגם הקודם

מלפני שנתיים עם הממברנה אלומיניום דגם משופר וחזק יותר ,סאב בסיסי איכותי עם תיבה מקורית

הסאב כשלעצמו הרבה יותר זול מהאופציות האחרות,עם זאת כסאב בסיסי הוא בהחלט טוב.

 

ההרץ HX300D הוא סאב איכותי חזק משמעותית פחות מדוייק לטעמי

מומלץ אם אתה אוהב סאב מאוד דומיננטי.

 

הבוסטון G3 הוא אחיו הקטן של הבוסטון G5 המפורסם סאב SQ מעולה מאוד מדוייק

יש לו סאונד שאני אישית מאוד מתחבר אליו,וזו גם האופציה שאני הייתי הולך עליה.

 

בנוגע ל-P3 רק מבחינת עוצמה הוא סאב חזק.

כשידרוג הייתי הולך על ההרץ HX300D אם זה הכיוון שלך.

פורסם

ה בוסטון G3 סאב נפלא ומדויק ועל מונו טוב אתה תהנה. לגבי מחיר קיבלת הצעה קצת יקרה היות ואנו מוכרים אותו בפחות !

פורסם

אני לא מכיר אתה G3, אבל ההרץ חזק יותר מה- P3, קח בחשבון שההרץ עולה בערך כמו 2 סאבים של P3, הוא גם נותן תמורה בהתאם.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

מרוב הדגמים שעפו פה אני כבר לא יודע על איזה אתה מדבר, על HERTZ איזה?

Hu: Stock HU+Grom mst4 Comp: Hertz Hsk165XL Amp: TRU S44 Mono: JBL BP1200.1 Sub: Hertz HX300+Hertz HX300


×
×
  • תוכן חדש...