Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.יש לי שאלה אם מישהו יודעה תשובה אשמח. לפני קמה ימים החלפתי סליל הצתה (אם זה משנה משהו יש לי גולף 93) אחרי ש הוצאתי אותו ממוסך אחרי נסיעה של 5 דקות בעצירה לפני כיכר התחילו לי רעידות עם מין דפיקות קלות ? מה זה יכול להיות ו עם זה קשור להחלפת סליל הצתה?

תודה

פורסם

יתכן שכבל ההצתה לסליל ההצתה לא מחובר כראוי ובורח ניצוץ אשר גורם ל"דפיקות קלות".

תצטרך לתת הסבר יותר מפורט - מדוע החלפת את סליל ההצתה ? האם הדפיקות נשמעות בסרק או כשהרכב

נוסע במהירות מסויימת , רק בזמן עצירה ?

פורסם
יתכן שכבל ההצתה לסליל ההצתה לא מחובר כראוי ובורח ניצוץ אשר גורם ל"דפיקות קלות".

תצטרך לתת הסבר יותר מפורט - מדוע החלפת את סליל ההצתה ? האם הדפיקות נשמעות בסרק או כשהרכב

נוסע במהירות מסויימת , רק בזמן עצירה ?[/quote

 

 

החלפתי סליל כי כבל שלו נשבר מנוע נחבה לי באמצע נסיעה וזהו. כשגררתי אותו למוסך אחרי בדיקה מוסכניק אמר לי שסליל גמור וכבל שלו נשבר. אז החלפתי. (אני לא יודע אם זה קשור אבל לפני שהלך סליל הצתה בזמן הנסיעה אחרי שמנוע היה מגיע ל90 מעלות היה צליל כמו אזעקה פועלת. אמרו לי שיכול ליות שזה קורה בגלל שאותו מתחמם מדי. אבל הוא לא מתחמם יותר מ 90 מעלות רק עם אני הדלקתי מזגן היה עולה ל110. אחרי יומיים של צפצופים אלו הלך סליל הצתה)ץ. דפיקות לא נשמעות בסרק. בנסיעה רגילה יש הרגשה של רעידות קטנות. אבל כש אני מאט או שאוצר לפני מעבר חציה אז ממש מרגישים רעידה ודפיקות

×
×
  • תוכן חדש...