Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיול של בוקר שבת - תמונות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחלה טיול.

מישהו מכיר את הבחור עם ה106 הכסופה?

מעוניין לדעת את קוד הצבע של המגנזיום אם בכלל זה לא ספריי, האם הוא צבע לבד או אצל צבעי?

206 XS

פורסם
מזכיר לי טיולים מלפני כמעט עשור... ילדים הראלי קמו לתחיה? :)

 

גם אני חשבתי על זה.

הרבה זמן לא ראינו כאן תמונות כאלו.

 

החזרת אותי לפחות 5 שנים אחורה.:-)

 

שאפו, תמשיכו לשמור ולהנות.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
אחלה טיול.

מישהו מכיר את הבחור עם ה106 הכסופה?

מעוניין לדעת את קוד הצבע של המגנזיום אם בכלל זה לא ספריי, האם הוא צבע לבד או אצל צבעי?

 

שלחתי לך פרטית עם הפרטים.

פורסם
גם אני חשבתי על זה.

הרבה זמן לא ראינו כאן תמונות כאלו.

 

החזרת אותי לפחות 5 שנים אחורה.:-)

 

שאפו, תמשיכו לשמור ולהנות.

 

יש טיולים כאלה תמיד (וגם אירועי ספורט מוטורי).

 

צריך לגלוש באתרים הנכונים ;-)

 

מעולם לא הצלחתי להבין בעלים של רכבים ספורטיביים שלא משתמשים בו בכלל לאירועי ספורט מוטורי / טיולים כי נדמה להם שאין.

 

זה התחיל עם ההשתפנות בנושאי מדידת זמנים, ומשם הדרך הייתה קצרה וכיום אין אירועים בכלל. כואב לי הלב שבפורום 'ספורט מוטורי' השכן עדיין כולם רבים עם כולם כמו לפני 4 שנים :-) משם הייתה יכולה לצמוח ישועה אם רק היינו מתאחדים!

פורסם
גם אני חשבתי על זה.

הרבה זמן לא ראינו כאן תמונות כאלו.

 

החזרת אותי לפחות 5 שנים אחורה.:-)

 

שאפו, תמשיכו לשמור ולהנות.

 

אף פעם לא מתנו רק החליפו ידיים :}

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם

כל הכבוד על ההתארגנות והטיול וכמובן על התמונות ,

נהדר לראות את זה .

8)

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

חזרת לצרפתיות? מבלבל את האויב. :wink:

אחלה תמונות, פעם הבאה אשמח לקבל הזמנה לטיול, כבר אין דבר כזה אחוות רוסים הא? :evil:

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
יש טיולים כאלה תמיד (וגם אירועי ספורט מוטורי).

 

צריך לגלוש באתרים הנכונים ;-)

 

מעולם לא הצלחתי להבין בעלים של רכבים ספורטיביים שלא משתמשים בו בכלל לאירועי ספורט מוטורי / טיולים כי נדמה להם שאין.

 

זה התחיל עם ההשתפנות בנושאי מדידת זמנים, ומשם הדרך הייתה קצרה וכיום אין אירועים בכלל. כואב לי הלב שבפורום 'ספורט מוטורי' השכן עדיין כולם רבים עם כולם כמו לפני 4 שנים :-) משם הייתה יכולה לצמוח ישועה אם רק היינו מתאחדים!

 

רוב הטיולים התפזרו ונהיו של מועדונים של יצרן או קבוצת יצרנים כזו או אחרת ומאורגנים ע"י פורומים חיצוניים.

זה מצער אבל זה מה יש כרגע. אני מגיע לעתים רחוקות בניגוד למה שהיה פעם שכלל גם טיולי אמצע שבוע ספונטניים לאחריהם הגענו מפורקים לעבודה/לימודים , עם ברקסים מטוגנים , צמיגים מתים אבל חיוך גדול :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...