Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצב המצמד!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך ניתן לבדוק האם המצמד (קלאץ) בימיו האחרונים?

אני פשוט לא רוצה להגיע למצב כזה....

תודה למשיבים

דייהטסו שרייד 1300 מודל 93 , ידני

פורסם
איך ניתן לבדוק האם המצמד (קלאץ) בימיו האחרונים?

אני פשוט לא רוצה להגיע למצב כזה....

תודה למשיבים

 

יש כמה וכמה דרכים...למשל כשאתה לוחץ קלאץ' ועוזב אותו בלי גז לוקח הרבה זמן (והאם יש הרבה נקודות) בו הרכב יכבה?

כי למשל אני כשרכשתי את הרכב במוסך בבדיקה אמרו לי שהמצמד גבוה מדי וכמעט כל נקודה שבה הייתי משחרר את הקלאץ' הייתה כמו נקודת חיתוך.

ואז החלפתי קלאץ שנהיה הרבה יותר קצר ויותר נוח...והיה הרבה יותר רגש ברגע שלחצתי על הדוושה...

אתה יכול פשוט להיכנס לכל מוסך ושהמוסכניק ישב יעשה סיבוב ברכב ויגיד לך איך הקלאץ' האם יש בצורך להחליפו...

מקווה שעזרתי.

:scatter:
פורסם

להתניע את האוטו,

להשאר עם בלם-יד מורם(!)

להכניס להילוך שני ולתחיל נסיעה

אם המנוע נכבה - הקלאץ תקין

פורסם
להתניע את האוטו,

להשאר עם בלם-יד מורם(!)

להכניס להילוך שני ולתחיל נסיעה

אם המנוע נכבה - הקלאץ תקין

 

 

ישנה גם אפשרות לעמוד במקום ללחוץ קלאץ' ולהכניס הילוך שני...ולהתחיל ללחוץ על הגז עד שהוא מגיע לטורים גבוהים ולהתחיל נסיעה מהילוך שני...

אם האוטו לא נכבה הקלאץ' בסדר גמור, אם הוא יכבה בטורים גבוהים מהילוך שני סימן שיומו הגיע.

:scatter:
פורסם

קריסטל אני חושב שיש לך טעות.

 

אם האוטו יכבה בטורים גבוהים בהילוך שני זה לא מעיד על מצב הקלאצ'. אין קשר.

להיפך כאשר הקלאצ' גמור אין מספיק הצמדה כלומר אין כמעט התנגדות למנוע, דבר שלא יגרום בטוח לכיבוי.

באוטו עם קלאצ' ממש גמור הנהג יכניס ראשון ירים קלאצ' והמנוע יעלה בטורים אבל ישאר במקום ...

 

לאומת זאת יש דרך נוספת לבדוק את מצב המצמד:

סע רגיל בהילוך שני ותדפוק ברקס עצבני לאיזה שניה רק במטרה שהגלגלים ינעלו אם המנוע יכבה ..הקלאצ' מצויין אם לא..זה טלוי ויכול להעיד על אורך החיים של הקלאצ'.

פורסם

יצא לי לנסוע באוטו עם קלאץ גמור (אחרי ששרפתי אותו שניסיתי להוציא את האוטו מחול...)

כשאתה בהילוך ולוחץ עד הסוף על דוושת הדלק, והתורים עולים מהר והאוטו לא זז בהתאם - אתה יודע שהקלאץ מת...

פורסם

לעיתים המצמד אומנם נשחק ומפריד גבוה, אך זה לא מלמד על סוף חייו - ישנה האפשרות לשחרר את כבל המצמד (הבנתי שזה בדהיטסו שרייד - שם זה קל) ולהעניק למצמד עוד חיים.

 

כל עוד המצמד אינו מתחלק וגם/או יש בעיה בשילוב הילוכים אין צורך החליפו.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

×
×
  • תוכן חדש...