Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאתה רוצה להעלות מאסה יש פחות דברים שאתה לא צריך לאכול

 

Rmr תגגל

זה הקלוריות שהגוף שורף ביום

בכל אופן בגדול זה יוצא בערך 30x משקל הגוף אם אתה רוצה לעשות חישוב מהיר

תוסיף לזה 500 קלוריות כדי להתחיל להעלות מאסה (x36)

אם לא מספיק תוסיף קלוריות (x40)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שאלה (מנצל שרשור...):

 

האם יש הבדל אם אני יוצר גירעון קלורי ע"י אירובי לעומת גירעון קלורי על ידי תזונה בלבד?

 

יש לי בעיה להמשיך להתאמן אימונים אירוביים בגלל בעיה בברך, איך אני בכל זאת מגיע לתקופת חיטוב? (מותר לי רק לשחות, ואין לי מנוי לבריכה מה שעושה את העסק מאד יקר) יש פיתרון?

פורסם

אין בעיה כל עוד אתה מעל 10% שומן

גרעון זה גרעון

שמגיעים לאחוז שומן נמוך אז מאוד קשה להפטר משומן עיקש ללא אירובי, אבל זה בטח לא המצב אצלך

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
שאתה רוצה להעלות מאסה יש פחות דברים שאתה לא צריך לאכול

 

Rmr תגגל

זה הקלוריות שהגוף שורף ביום

בכל אופן בגדול זה יוצא בערך 30x משקל הגוף אם אתה רוצה לעשות חישוב מהיר

תוסיף לזה 500 קלוריות כדי להתחיל להעלות מאסה (x36)

אם לא מספיק תוסיף קלוריות (x40)

לא לגמרי מדוייק...

 

יש BMR שזה בייסיק מטבוליק רייט, כלומר כמה קלוריות הגוף שלך צריך כדי להתקיים (בלי כל פעילות, רק כדי לחיות)

 

ויש TDEE שזה כמה קלוריות אתה מוציא בהתחשב בפעילות הגופנית שלך ובעבודה שלך (כמובן שהערכה בחיים לא תהיה מדוייקת ממש)

 

כדי לעלות משקל אתה צריך לאכול מעל ה DTEE שלך, אתה יכול לחשב כמה זה פה.

 

אם קשה לך להגיע למטרה, אני ממליץ לך לאכול אגוזים/בוטנים/חמאת בוטנים/טחינה, זה דחוס בקלוריות ושומנים טובים. (רק מומלץ לא קלוי ולא מומלח).

 

ותתחיל לקרוא מאמרים באינרנט (לא YNET) 8)

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.


×
×
  • תוכן חדש...