Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עומד לבצע הזמנה מהאתר, ורציתי רק לוודא שאני לא אתקל בהפתעות מיוחדות.

 

החבילה כוללת:

 

 

optimum 24 pak X2



 

 

NOW green tea extract X1

 

 

training gloves X2

 

 

USPlabs OxyELITE Pro X1

 

 

סכ"ה מחיר 237.01$ כולל משלוח לארץ.



 

 

יש אפשרות שעוד חבר יצטרף להזמנה וירצה גם את ה24 PAK, השאלה אם המכס יגדיר את החבילה שלי בתור "שימוש עצמי" למרות הכמות או כפילות של הרכיבים? במידה והמכס יחליט להגדיר את החבילה בתור "מסחרי" כמה תוספת למכס זה יגרום לי?

 

 

נ.ב.

למישהו יש הצעות לשורפי שומן יותר טובים?

תודה לעוזרים.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למה אתה צריך שורף שומן?

 

אתה מודע לזה שברגע שאתה מפסיק לקחת את זה הבטן חוזרת בדיוק לאיך שהיתה?

 

להורדת השומן אין תחליף להליכה מהירה של שעה +-

Got To love It

פורסם

מנסיון אין שום צורך בשורפי שומן ואני בספק לגבי אמינותם.

התזונה והפעילות האירובית שתעשה, הן שיקבעו את כמות השריפה.

כמובן כשיש לך יותר מסת שריר אתה שורף יותר קלוריות במנוחה ובפעילות.

אם אתה עדיין מתעקש, שתה קפה שחור לפני האימון, הקפאין מזרז את שריפת השומן.

ושום פעילות לא תעזור אם התזונה שלך לא תהיה נכונה.

 

גילוי נאות:

הייתי פעם שמן - 110 קילו של שומן.

היום אני 80 קילו עם 11 אחוזי שומן בגוף והכל נעשה בלי שורפי שומן למיניהם.

פורסם

שורפי שומן מומלץ יותר לאנשים שמשתתפים בתחרויות ותלויים בעונות וחייבים תוצאה מהירה.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אני לא חי באשליות שכל שורף שומן מביא תוצאות ורובם המוחלט עובד על העיקרון הפשוט שהוא גורם לך להזיע את הנשמה שלך החוצה אחרי כל תנועה, הקטגוריה הזאת באמת לא אפקטיבית.

 

 

מה שאני מחפש זה בסיס קפאין, (בלי קשר למבוסס תה ירוק שצרפתי לרשימה מסקרנות בלבד, הוא גם ממש זול עם רייטינג גבוה) שגם ככה מוכח בתור מעודד שריפת שומן טוב, הכדורים שאני רוצה להזמין מכילים מינון קרוב למנה היומית המומלצת וככה יותר קל לפקח על כמות קפיאין נכנסת נכונה. בנוסף הם כמעט ולא גורמים לדיכוי תיאבון שזה מצביע על פעולה אמיתית.

בנוסף בקהילה של האתר יש למעלה מ4K משתמשים רשומים שמזמינים את הכדורים האלה ומעל ל1K חוות דעת שרובן המוחלט מצביע או על ירידה של קילו בשבוע או חוסר תוצאה בכלל(והחוסר תוצאה זה דבר מאוד אינדיבידואלי).

 

 

אני לא סובל מעודף שומן אבל יש לי עוד חודש וחצי להגיע לתוצאה שהצבתי לעצמי לפני כמה חודשים ואני עדיין בעודף של 10% שומן, אני במצב הזה בעיקר בגלל כמעט חודשיים הפסקה מוחלטת מאימונים דווקא כשהייתי צריך להתחיל חיטוב.

 

רוב היום עבודה שלי על הרגליים (8-18:00), וקילומטר וחצי ריצת אינטרבלים לפני אימון ו750 מטר ריצה קלה אחרי אימון זה המקסימום שאני חושב שאפשר לדחוף לגוף שלי. אני פשוט מחפש משהו מזרז.

 

 

 

 

 

מישהו התנסה בהזמנת חבילות בסדר גודל כזה עם כפילויות בחומרים? היו שינוייים בפרוצדורה?

פורסם

תנסה את האתר

vitacost.com

 

הזמנתי משניהם. קודם כל המשלוח מויטקוסט לא ניתקע במכס. זה משלוח פשוט ולא דרך UPS/DHL, לא היה לי איתם את הבעיות שהיו לי עם BB.

 

המשלוח הגיע תוך שבועיים וב 2 הזמנות בסדר גודל של שלך שילמתי בסביבות 36,50 בסניף דואר מכס (או שזה מע"מ).

על כמה הזמנות יותר קטנות (מעל 50$) לא הוספתי בדואר.

פורסם
אני לא חי באשליות שכל שורף שומן מביא תוצאות ורובם המוחלט עובד על העיקרון הפשוט שהוא גורם לך להזיע את הנשמה שלך החוצה אחרי כל תנועה, הקטגוריה הזאת באמת לא אפקטיבית.

 

 

מה שאני מחפש זה בסיס קפאין, (בלי קשר למבוסס תה ירוק שצרפתי לרשימה מסקרנות בלבד, הוא גם ממש זול עם רייטינג גבוה) שגם ככה מוכח בתור מעודד שריפת שומן טוב, הכדורים שאני רוצה להזמין מכילים מינון קרוב למנה היומית המומלצת וככה יותר קל לפקח על כמות קפיאין נכנסת נכונה. בנוסף הם כמעט ולא גורמים לדיכוי תיאבון שזה מצביע על פעולה אמיתית.

בנוסף בקהילה של האתר יש למעלה מ4K משתמשים רשומים שמזמינים את הכדורים האלה ומעל ל1K חוות דעת שרובן המוחלט מצביע או על ירידה של קילו בשבוע או חוסר תוצאה בכלל(והחוסר תוצאה זה דבר מאוד אינדיבידואלי).

 

 

אני לא סובל מעודף שומן אבל יש לי עוד חודש וחצי להגיע לתוצאה שהצבתי לעצמי לפני כמה חודשים ואני עדיין בעודף של 10% שומן, אני במצב הזה בעיקר בגלל כמעט חודשיים הפסקה מוחלטת מאימונים דווקא כשהייתי צריך להתחיל חיטוב.

 

רוב היום עבודה שלי על הרגליים (8-18:00), וקילומטר וחצי ריצת אינטרבלים לפני אימון ו750 מטר ריצה קלה אחרי אימון זה המקסימום שאני חושב שאפשר לדחוף לגוף שלי. אני פשוט מחפש משהו מזרז.

 

 

 

 

 

מישהו התנסה בהזמנת חבילות בסדר גודל כזה עם כפילויות בחומרים? היו שינוייים בפרוצדורה?

 

 

 

פה הטעות שלך, להוריד שומן לא רצים.

בריצה אתה עובד על סיבולת לב ריאה ולא על שריפת שומן.

 

תעשה הליכה מהירה כל יום של לפחות שעה ותראה איך הירידה במשקל משתפרת!

אבל הכי חושב, תזונה תזונה ועוד הפעם תזונה, אחרת כל העסק לא יעבוד!

Got To love It

פורסם

אין פה קסמים, שורפי שומן לא עובדים!

תפריט בנוי טוב, הרבה אירובי וזהו.

אם אתה רוצה קפאין פשוט תזמין קפסולות קפאין, אחרי 2 קפסולות אתה לא רוצה לקחת הפסקות בין הסטים, אקסטזה.

הצרפתיות לא מסתדרות עם הקוריאנית, לכן אני מחנה אותן רחוק אחת מהשניה:-D

לעבוד עם כובע, בגד ים וכפכפים, נראה לי שאני בגן עדן.8)

פורסם

במקרה שלי ויטהקוסט יוצא הרבה יותר יקר. וכן מדובר במע"מ אין מכס על תוספי תזונה כל עוד זה מוגדר לשימוש עצמי.

 

בן ה

 

האמת? אף פעם לא שמעתי שהליכה יותר אפקטיבית, אני מכיר הרבה אנשים גדולים ורובם רצים אינטרבלים בתקופות חיטוב. עד כמה שאני, וכל מי שאני מכיר יודעים ריצה שורפת הרבה יותר קלוריות מהליכה.

 

בכל אופן לאור הבעיות שיש לי עם פייפל כנראה שיש לי לפחות כמה ימים לחקור את הנושא יותר לעומק.

 

אין לי שעה ללכת, גם ככה הימים קצרים מידי.

 

ולגבי תזונה, זה הדבר הראשון שסידרתי בתחילת האימונים ובזכות זה השגתי תוצאות מאוד יפות לארבעה חודשים שכן התאמנתי (ירדתי יותר מ10% שומן ועליתי ב 2 קילו לעומת המשקל ההתחלתי.

 

חוץ מזה אני כבר חודשיים על דיאטת פחמימות עם הקלות :oops:

פורסם

חבל על ההזמנה מחו"ל , תוספי תזונה קטנים בשקיות או קופסות ממש קטנות אולי משתלם אבל אבקות חלבון , גיינר וכו'..ממש לא משתים , יוצא כמו בארץ פחות או יותר 50 שקל לפה או לשם.

פורסם

וואלה? אם 5 ליברות חלבון ו2 ליברות קזאין של אופטימום מחו"ל יוצא לי פחות מ280 שקל כולל משלוח ומע"מ. וכאן בארץ רק החלבון נמכר הכי זול ב318 שקל, אז עדיין עדיף לקנות בארץ? ואני עוד לא התחלתי לדבר על טריות המוצרים

פורסם

אני בטוח שכמעט כל מי שמרוצה מהמוצרים גם ניזון נכון ומתאמן נכון. צריך לעבוד נכון מבחינת שילוב העלאת מסת שריר ואימון אירובי מתמשך. לפי מה שתיארת, הריצות שלך לא תורמות לשום דבר, נסה להאריך את זמן הריצה\הליכה מהירה בדופק עבודה נכון.

 

אם אתה לא יכול להאריך את משך האימון האירובי אז או שתאריך את הדד ליין או שתנסה להעלות מסה, למרות שזה פחות יעיל ומומלץ.

 

מנסיון, אין קיצורי דרך, אלה גורמים בדרך כלל לפציעות ו\או לחזרה מהירה למצב רוטט.

 

לגבי תוספים, וויי פרו זה הדבר היחידי שהשתמשתי בו. ההשפעה שלו בטלה בשישים אם אתה לא שומר על מאזן אוכל מתאים ועל משטר אימון מתאים, כולל אירובי.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
פה הטעות שלך, להוריד שומן לא רצים.

בריצה אתה עובד על סיבולת לב ריאה ולא על שריפת שומן.

 

תעשה הליכה מהירה כל יום של לפחות שעה ותראה איך הירידה במשקל משתפרת!

אבל הכי חושב, תזונה תזונה ועוד הפעם תזונה, אחרת כל העסק לא יעבוד!

 

שריפת שומן, סיבולת ריאה וכושר אירובי באופן כללי הם פונקציה של גיל (ומצב בריאותי) אל מול דופק הלב בזמן הריצה!

לכל גיל יש את טווח הדופק המומלץ עבור שריפת שומן וטווח דופק מומלץ עבור סיבולת לב ריאה.

אפשר למדוד את זה לפי עצימות הריצה- ישנו דופק מטרה ודופק מירבי.

מבצעים את הריצה באירובי לפי אחוזים מהדופק המירבי.

גם לזמן יש כמובן חשיבות- ריצה של פחות מ 20 דקות (בקצב סביר) היא לא ממש מועילה מלבד חימום ומצד שני ריצה ארוכה מאוד טובה לאנשים שרוצים כושר וסיבולת ופחות לכאלו שרוצים לבנות מסת שריר רצינית בפרק זמן קצר יחסית.

 

אני מבצע ריצות בלבד (בנוסף לאימונים אנאירובים) בדופק מתאים של כ-150 פעימות בדקה (ואף יותר), כ-35 דקות ריצה מלאות, 3 פעמים בשבוע- הורדתי 2 אחוז שומן בחודש וקצת.

פורסם

1. אין דבר כזה שורף שומן שאפשר לקנות בחנות

 

2. למה אתה קונה חלבון באריזות, המחיר@משקל לא משתלם בכלל ביחס לבאקט

 

3. תה ??? ביחיאט!

 

ובכללי אם אתה מתאמן ורוצה לעלות במסאת שריר אז על הדרך אתה בטוח תעלה בשומן, אי אפשר להרזות בו זמנית ככה שתרד מהמטרה הזו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אפשר גם אפשר, בשלב הראשון שבו אתה כבר מגיע לאימונים אפקטיביים. אתה עדיין שורף את ה blubber ובו בעת מעלה מסת שריר. אח"כ זה מתמתן והולך.

 

ככה זה היה אצלי לפחות.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -


×
×
  • תוכן חדש...