Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הגיוני בעליל.

כדי לשרוף שומן הגוף חייב להיות במאזן קלוריות שלילי.

קשה מאד לעלות כך במסת שריר.

בגלל זה מתאמנים מחלקים זאת לתקופות - תקופת מסה ותקופת חיטוב.

קשה לי להבין איך אפשר לשרוף שומן מדיאטת פחמימות,

אני מכיר דיאטת חלבונים שתורמת לשריפה, אבל דיאטת פחמימות - פעם ראשונה שאני שומע על זה.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

cupra אני סבור שהוא מתכוון לדילול פחמימות ולא דיאטה שמבוססת על פחמימות.

 

לגבי שורפי שומן, הם יעילים רק כתוספת, הם ממריצים ומעלים את טמפרטורת הגוף במנוחה ובפעילות כך שאתה מזיע יותר וגם מוציא יותר קלוריות (מדובר בשורפי שום טרמוגניים).

אם עסקינן בשורף שומן ממריץ בלבד (קפאין) גם הוא אפקטיבי מאוד במתן מרץ אבל הוא לא יועיל הרבה ללא תזונה נכונה.

 

כמעט בלתי אפשרי לעלות בשריר ולרדת בשומן בו זמנית, מדובר באשליה של מתאמנים חדשים (אלא אם מדובר בשימוש בחומרים אסורים).

מה שקורה הוא עלייה דרסטית בשריר תוך כדי עליה מינורית בשומן ככה שהאחוז שומן הסופי יורד אבל לא באמת יורדים בשומן.

נקח אדם ששוקל מאה קילו על 10 קילו שומן (10 אחוז) נאמר שהוא מעלה אחת עשרה קילו מאסה, מתוכם 10 שריר ו1 שומן (הלוואי). משום שמאזן השומן-שריר משתנה והשריר עולה יותר האחוז שלו גדל לעומת האחוז של השומן ומכאן באה האשליה של "ירדתי בשומן ועליתי בשריר בו זמנית אני מלך).

 

בסופו של דבר בשביל לעלות בשריר או לרדת בשומן או כל מטרה שהיא צריך לאתגר את הגוף. להישאר חודשיים באותה הדיאטה לאחר שאתה רואה שהיא לא מועילה הוא מעשה לא חכם. עם תזונה נכונה ומינימום ריצות אתה יכול לרדת באחוזי שומן, הכל תלוי בתזונה.

המלצה שלי- תקרא קצת (הרבה) מאמרי תזונה, תשכיל ותיישם.

כמו כן לא נראית בעיה בהזמנה שלך מBB, באיזה משלוח בחרת? אגב תפסיק להתאמן עם כפפות זה לא בריא.

פורסם

ומה עושים במקרה אם רוצים לעלות במשקל? אני שוקל 69 קילו גובה 1.86 אבל הבעיה היחידה שלי היא שיש לי זרועות ידיים צרות מדי ומבנה גוף צר. מה דרוש בשביל לפתח את זרועות הידיים? לעלות במשקל יעזור במקרה פה? :wink:

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

צריך לאכול הרבה, ולהתאמן כמו שצריך

אם לא עולים במאסת השריר צריך לבדוק שאכן אוכלים מספיק ולבחון את תוכנית האימונים

חשוב שיהיו תרגילים מורכבים לכל הגוף, טווח חזרות ממוצע 10 עם 2-3-4 סטים ואימון בעצימות גבוהה

דגש על אימון של כל הגוף, לא להזניח שום חלק גם רגליים וגדילה כבר תגיע בין היתר בידייים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ג'וני

ומה אם בנאדם מתאמן אימוני משקולות ומכשירים , אבל שומר על ערך קלורי נמוך?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

תראה, צריך לבחון כל מקרה לגופו. מה הוא ערך קלורי נמוך בעינך?

100 קלוריות מעל תחזוקה? 200? או 500 מתחת?

 

במילים פשוטות, כאשר הגוף נמצא בגרעון קלורי הוא לא גדל. יכול להיות שאתה תתחטב ותהיה אשליה של גוף יותר גדול אבל זו אשליה, מבחינת שריר אין צבירה בגרעון קלורי (אלא אם יש לך גנטיקה של פרה בלגית).

 

יש המון משחקים בתזונה שניתן ליישם בשביל לעלות במשקל עם כמה שיותר שריר וכמה שפחות שומן, צריך ללמוד וליישם לכן המלצתי לכל מי שרוצה שיקרא ויקרא ויקרא. לאחר מכן צריך ליישם ולראות מה עובד יותר טוב.

כל אדם הוא אינדיבידואלי, יש שצריכים לאכול יותר ויש שפחות, יש שמשמינים יותר מהר ויש שמתחטבים יותר מהר.

צריך ללמוד כמה שיותר, לנסות כמה שיותר, למצוא את מה שמצליח ולתת בראש.

 

לגבי כפפות למי ששאל למה אמרתי שלא בריא- יש מחקר שמצא קשר בין אימון עם כפפות לבין הפרשה מוגברת של אסטרוגן.

:) עכשיו תכלס, כפפות לא תורמות לכלום, הן גורעות מהאחיזה, יקרות וסתם מסריחות לאחר שימוש רב.

בתרגילים כבדים, אבני היסוד נקרא להם, הכפפות בעצם יוצרות שכבה נוספת על המוט שאינה היד, שכבה בעלת אחיזה יותר נמוכה. אין כמו קצת מגנזיום בשביל אחיזה טובה.

פורסם
צריך לאכול הרבה, ולהתאמן כמו שצריך

אם לא עולים במאסת השריר צריך לבדוק שאכן אוכלים מספיק ולבחון את תוכנית האימונים

חשוב שיהיו תרגילים מורכבים לכל הגוף, טווח חזרות ממוצע 10 עם 2-3-4 סטים ואימון בעצימות גבוהה

דגש על אימון של כל הגוף, לא להזניח שום חלק גם רגליים וגדילה כבר תגיע בין היתר בידייים

 

 

אני אוכל דווקא הרבה השאלה אם אני אוכל נכון זו השאלה.:roll:

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
ומה עושים במקרה אם רוצים לעלות במשקל? אני שוקל 69 קילו גובה 1.86 אבל הבעיה היחידה שלי היא שיש לי זרועות ידיים צרות מדי ומבנה גוף צר. מה דרוש בשביל לפתח את זרועות הידיים? לעלות במשקל יעזור במקרה פה? :wink:

 

 

 

הינו בערך אותו מקרה, רק שאני 1.96 ושקלתי 80 קילו.

בשירות הצבאי התאמנתי 3-4 פעמים בשבוע והיתי אוכל הרבה פחממות וחלבון לאחר האימון, תזונה יחסית טובה.

אולם אחרי שנה ראיתי שאני לא מתקדם לשום מקום.

 

כאשר השתחררתי נרשמתי לחדר כושר ולאחר ייעוץ עם כמה אנשים אשר מבינים דבר או שניים החלטתי לקחת מוצר שנקרא "גיינר" שבעצם הוא מכיל בתוכו פחממות וחלבונים.

תוך חצי שנה עליתי 8-9 קילו במסת שריר, וגם אצלי הידיים היו כמו מקל סנוקר. עכשיו הם כבר לא :) (אני מתאמן כבר שנה+ ).

לאחר חצי שנה הפסקתי עם הגיינר ועברתי לאבקת חלבונים בשילוב עם תזונה.

Got To love It

פורסם

את כל שיטת וטכניקת האימון שלי הרכבתי עם חבר שעבר קורס הדרכת חד"כ בהולמס פלייס, שהמודל חיקוי שלו הוא קרייג משהו, איזה דוגמן עם שם עולמי שיש לו אתר בתשלום שמסביר את שיטות האימון שלו. החבר אשכרה רכש מנוי לחודשיים בשביל ללמוד ממנו.

 

התוצאות שהוא הגיע אליהן הן מדהימות אבל לא פלא כי הוא חי רק את זה, אני התפתחתי הצורה מאוד מרשימה לפרק זמן שהתאמנתי בתוכנית ותאמינו או לא הכמות שומן שיש לי בגוף ירדה פלאים לא יחסית לגודל אלא באופן כללי.

 

התזונה שלי היא הכי טובה שאני יכול לדאוג לה כל עוד אני במסגרת צבאית, רחוקה מאידיאלית אבל מאוד מוקפדת. וכן 80% מהתוצאות זה תזונה, ידוע.

קפאין לא רק ממריץ, מסתובבים מחקרים שמראים שקפאין מעודד את הגוף לשרוף שומן. היות שאני גם ככה שותה משקה אנרגיה לפני אימון אני לא רואה נזק בלנסות לגוון עם כדורים.

 

לגבי כפפות, אני מכיר את העניין שעדיף בלי, אבל הידיים שלי גם ככה עוברות ליטרים של טינופת מזיקה ביום ואני רוצה להקל על העור.

אני מפצה על זה בעומס שגם ככה יש על הרגליים כל יום שגורם לגוף להפריש כמויות גדולות יותר של טסטסטורון.

 

אולי השיטות אימון שלי נראות מונפצות לחלק מהאנשים, והרבה אנשים אמרו שזה לא יתכן שאני עובד בצורה שבה המדריכי כושר שלהם אמרו שלא יהיו ממנה תוצאות ואני משיג תוצאות יותר יפות מהם. בשורה התחתונה אני יודע שהטכניקה הזאת עובדת לפחות בשביל 4 אנשים שאחד מהם חולם להיות מדריך כושר אישי מהמקצועיים בעולם והשני מדגמן.

פורסם
אני אוכל דווקא הרבה השאלה אם אני אוכל נכון זו השאלה.:roll:

אם אתה 69 קילו על 1.86, אתה ממש לא אוכל הרבה. (אולי גמבות)

 

לא חייבים גיינר, גיינר עוזר לאנשים שאין להם תאבון, אוכל אמיתי עדיף על אבקה, מקסימום אפשר להכין גיינר בבית, יותר זול ויותר בריא.

 

kookoo, סתם לידע כללי, מהי שיטת האימון שלך?

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

אני דווקא באמת אוכל הרבה ולא גמבות,אלא ממש אוכל. ואני עדיין לא מצליח לעלות יחסית הרבה במשקל.

כמו שאמרתי כנראה שאני לא אוכל מספיק חלבונים או משהו כזה ובגלל זה אני לא עולה במשקל רציני.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אז אתה אוכל הרבה אך לא מספיק

צריך לספור קלוריות

תבדוק את ה RMR שלך ותתחיל מ 500-600 מעל זה

אם לא עלית לפחות קילו בחודש תעלה ל 800-1000

 

אנשים רזים צריכים לאכול הרבה מעל התחזוקה כדי לעלות במשקל יחסית לאנשים ממוצעים ומעלה

וכמו כן רצוי לבחון את תכנית האימונים לוודא שהיא אפקטיבית וכמובן להתאמן ברצינות ועצימות גבוהה, לגרות מספיק את השריר לגדילה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מה זה RMR?

עדיף ללכת לתזונאית שתתן לי יעוץ לגבי מה לאכול ומה כן?

כנראה שאני צריך סדר מסוים במזון מה אני צריך לאכול ומה לא.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement


×
×
  • תוכן חדש...