Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5499 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם זה יתקיים בצפון יש למשפחתנו חבר יקר שמצלם שנים על גבי שנים :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אמנם זה לא מה ששאלת, אבל בכ"ז: חסוך את הכסף על צלם ווידאו וקנה מצלמות חד-פעמיות לתת לאורחים בכדי שיצלמו באירוע (לא על חשבון צלם הסטילס, כן?). תמונות שאורחים מצלמים נוטות להיות בעלות ערך מוסף.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

למרות שיש לך סטילס - צור קשר עם ינאי רובחה, צלמי הוידאו שהוא עובד איתם הם מעולים.

האם יש סיבה מיוחדת לכך שלא לקחת סטילס ווידאו מאותו המקום ?

**נכתב מניסיון של שנה שנתיים בתחום...

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

מאוד מאוד מאוד מרוצים מצי'ק צאק הפקות.היו ברמלה לפני 3 שנים.

זה מה שנשאר מהחתונה.

רק תמונות+וידאו+טבעות {וכולם זוכרים איך היה הסטייק-בנוני+-}

כל השאר לא זוכרים {איפור כלה,חתן שמן רזה,דודה שנפלה בחופה ועוד ועוד}

מזל טוב נסיך!!!

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

אלעד - לגבי מה שנשאר - בתמונות מסתכלים, אבל למי יש סבלנות לצפות בוידאו הזה?

 

מצטרף להמלצת קייסר - מצלמות ח"פ במקום.

ולפרסם לאורחים שכדאי להם לצלם ולהשאיר את המצלמות במקום המיועד, כי התמונות יועלו לאתר חתונת-הנסיך.com

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

צ'יק צ'אק כבר לא יושבים ברמלה, הם עברו לראשון לציון מאחורי האיזור תעשיה הישן.

אישית ממש לא היתרשמתי מהם לטובה, אם אתה מעוניין לדעת למה צור קשר בה"פ.

 

אני ממליץ בלב שלם על הצלם שהיה לי בחתונה, שמו יניב כאדר והאתר שלו http://hd-camera.mitchatnim.co.il/

למרות שחקרתי טוב טוב את איכות העבודה וידעתי שאני הולך לקבל תמורה מצויינת הופתעתי לטובה מהאיכות והשירות.

כמו כן הוא היחיד שלא נתן לי את ההרגשה שהוא מנסה לסחוט ממני עוד כסף בתמורה לשטויות.

 

מהרגע שהחלטנו שהוא יהיה הצלם הכדור היה בידיים שלו, לדוגמא מאוד היתלבטנו האם לקחת צלם ווידאו נוסף או רחפת שעולה פי 2 יותר וההחלטה הסופית הייתה שלו והוא החליט לוותר על הרחפת מה שגרם לי מאוד להעריך אותו.

אם אתה רוצה לראות עבודות שלו אתה מוזמן לבוא אלי ולהיתרשם.

פורסם
אלעד - לגבי מה שנשאר - בתמונות מסתכלים, אבל למי יש סבלנות לצפות בוידאו הזה?

.com

 

אל תבוא אליי לבית.

כל מי שמגיע אישתי ישר מוציאה:

עוגיות

שתיה

תמונות של החתונה

תמונות שלה שהייתה קטנה בכדי שתגיד למי הילדה דומה {לי או לה}

ואת הסרט של החתונה {הקצר כמובן.120 דקות}

 

אל תגיד לי למי יש סבלנות.

נשים זה עם קשה!

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
למרות שיש לך סטילס - צור קשר עם ינאי רובחה, צלמי הוידאו שהוא עובד איתם הם מעולים

ממליץ בחום. אנחנו היינו עם ינאי ועם 7 (בחור בשם 7, כן?) ויצא שיגעון

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...