Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סגאת המושבים נפתרה!-פיז'ו 205 GTI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי הרבה מאוד זמן של מחשבה מה לעשות עם המושבים של ה-GTI שלי, ורצון להחזיר את המושבים המקוריים של האוטו, או לפחות להשיב לרכב את המראה המקורי, הפתרון היה מתחת לאף שלי.

הוצאו לי הרבה מושבים של רכבים אחרים אבל עם אף אחד מהם לא התחברתי, ולא אהבתי את המראה שזה נותן ברכב, אם זה צבעי הבד שעל המושב שלא מתאימים לשטיח האדום והדשבורד השחור, וכמובן שהמשכתי לחפש מושבים מקוריים ל-GTI שלי.

ואז out of the blue זה הכה בי, נכנסתי לרכב השני שלנו בבית, פיאט קופה, התיישבתי במושבי עור התומכים ואמרתי לעצמי "למה בעצם לא לחפש מושבים של פיאט קופה?", הם נוחים, ספורטיביים, מעור, הם שחורים לגמרי שזה מתחבר לי בול למראה של הרכב מבפנים, מושלם!

שמח וטוב לבב אני נכנס הביתה לשלוף את המטר ומתחיל במדידות של המושבים לראות את התאמתם ל-GTI, אחרי נבירה עמוקה ברשת מצאתי סכמה מלאה של כל המידות שאני צריך של מושב מקורי של GTI והפלא ופלא, המידות של המושבים של הקופה כמעט זהים (ס"מ לפה ולשם), יש!

אוקיי, אז מה הבעיה?...אהה למצוא סט של מושבים כאלה... icon_redface.gif

כמה טלפונים לחבר'ה עם קופה מפורקות ברחבי הארץ (יש לי רשת מודיעינית שלמה בכל מה שקשור לקופה), ונמצאו כמה סטים כאלה במחירים די יקרים.

לבסוף נמצא הסט המושלם במחיר די הגיוני ובמצב טוב.

אתמול הלכתי לניסים הפחח בטירת הכרמל, הבחור פשוט תותח!

הגעתי אליו ב-4 אחה"צ ועד 9 בערב עבדנו על התאמת המושבים, פשוט בן אדם מדהים!

והתוצאות לפניכם,

 

מחכה בגשם להחלפת הכיסאות:

20110428165910.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

בשלבי העבודה:

p><p>
<img src=[/img]

 

20110429104124.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

עכשיו המושבים זקוקים לקצת אהבה וחומרים איכותיים והם חוזרים להיות חדשים!

שבוע הבא אני אנסה להתקין את המושבים האחוריים של העור, מקווה שילך.

פורסם

יש לך קופה, GTI ו 3.0...אפשר להתחתן איתך?

 

יצא יפה, אבל חשוב להשלים את העבודה עם המושבים האחורים.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

יצא מאוד יפה.

המושבים האלה דומים להפליא למושבים של ה SVX:

 

$(KGrHqQOKiQE2h+fLF64BNtZP6iyoQ~~_3.JPG

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם
יש לך קופה, GTI ו 3.0...אפשר להתחתן איתך?

 

יצא יפה, אבל חשוב להשלים את העבודה עם המושבים האחורים.

:lol:, תשמע...

;)

המושבים האחוריים יורכבו בראשון כנראה.

באמת המושבים דומים לאלה שבSVX, הם ירדו מפיאט קופה.

נקמיצ'י- המושבים הורכבו ברמה מאוד מיקצועית ובטיחותית, הם עגונים היטב לרצפת הרכב, אין שוםמצב שאם חס וחלילה תהיה תאונה שהמושבים לא ישארו במקומם.

פורסם
1.9 במקור ?

כן היא 1.9 מקורית.

לגבי המכות בדלתות, זה עוד מבעל הרכב הקודם, בגלל המכות האלה אני מתכנן בעתיד פחחות וצבע לרכב.

הרכב עדיין שמור אבל עם כמה מכות שלא היו, יסודר.

לגבי ניסים, לא יכול להביע בכתב כמה הבן אדם הזה מדהים, ובנוסף לכל בעל מקצוע ברמה!

מאוד מאוד התרשמתי!

פורסם

בואנה רק אני גר בטירת הכרמל ולא יודע על הבעלי מקצוע התותחים שיש לי מתחת לאף?,העבודה יצא ממש בן של פרוצה :)

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

פורסם

אוטו כזה, הנדיר בארצנו הקטנטונת- חייב להראות מה שיותר מקורי.

מקווה שהפנסים יוחלפו לפנסים רגילים.

בהצלחה.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...