Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי חבר עם קולט אדומה, יש לו שם סט מילה מקדימה, ואת הסאב הנ"ל 12", יכול להגיד לך שלא התלהבתי ממנו בכלל, היה צריך המון משחק עם כיוונים וTC ומה לא כדי להביא אותו קצת קדימה וגם זה בסוף לא עבד, כי הוא פשוט בהמתי מדי.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הhx300 לא מתאים לי. בגלל הסלילים. אם כבר אז hx300d

יצא לי לשמוע את ההרץ hx300(של אלון) עם תיבה לא מתאימה, לא יודע טיפה התאכזתי ממנו. אני צריך לשמוע את hx300d

A3

K04 Inside

פורסם

נכון שיש הבדל בסליל נוסף אבל ה HX300 נישמע יותר מדיוק ,היו לי ברכב 2 סאבים HX300D ואחריי זה התקנתי סאב 1 נהנתי ממנו יותר כל אחד והטעם שלו

בכל מקרה תשמע את שניי הסאבים האלה בתיבה שמיועדת להם שנימכרת על ידי היבואן ותראה לבד מה נישמע לך יותר טוב!

פורסם

אני מחפש כוח ודיוק, אבל הבנתי שההרץ spl show הוא בהמה ויותר מדי בשבילי. אני צריך לשמוע את ההי אנרג׳י עם תיבה מתאימה ואז להחליט. יש עוד המלצות חוץ מההרצים? התקציב הוא אלפיים 

A3

K04 Inside

פורסם

ה-spl show היא סידרה מאוד מעניינת.

הסאבים בסידרה הזו הם הדבר האחרון שמעניין בה.

המידריינג'ים\טוויטרים :shock2: ,לפני 10 שנים חיפשתי אלמנטים כאלו בדיוק.

האלמנטים האלו הם חלומו של כול חובב SPL איכותי.

פורסם

AUDIO KING המידריינג'ים\טוויטרים באמת מאוד מעניינים וסקסיים שבוע שעבר דווקא החזקתי כאלו ביד טוויטר בגודל מפחיד לגבי הסאבים זה לא הטופ SPL של הרץ אם כבר משתגעים ב-SPL אז ה-MONSTER זה כבר מפחיד :-D {והם לא פראיירים בכלל גם גם במוזיקה רגועה}

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

אתה יכול להוסיף עוד כמה שקלים ולקנות זוג כמו שלי :evil:

 

אני יכול להבטיח לך שעם הגברה טובה הם יפרקו לך את האוטו, תשאל את האחים שומכר מה סאב אחד שלי עושה לרכב.

והוא לא סאב SPL ממש לא אמור להיות כזה.

אצלי את בתיבה פורטד ולא מבייש הרבה רכבים שמתיימרים להיות SPLים.

 

ועכשיו ברצינות:

 

ה SPL SHOW הוא סאב חזק ומדוייק יחסית ועם הגברה נכונה ותיבה נכונה יעיף לך את הסכך...

 

תשמע מס' סאבים ותחליט מה הכי מתאים לך. (אין לי בעיה להשמיע לך את שלי)

 

 

בהצלחה

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG


×
×
  • תוכן חדש...