Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני רוצה לצפות בכרום את סעפת הפליטה ואת מכסה השסתומים (עשוי מאלומיניום)

אשמח לקבל חוות דעת

מי בארץ עושה את זה כמו שצריך, איכות העבודה וכל מה שמישהו יכל להוסיף

קראתי את כל השירשורים הקודמים ויצאת יותר מבולבל

אני מבין שהחשוב ביותר הינה ההכנה לפני הציפוי.

תודה מראש למשיבים

גדעון

פורסם

אכן ההכנה היא החשובה ביותר.

 

מצפה בכרום יש אחד עיקרי שנקרא גלנוומטה, ואני לא ארחיב את הדיבור לגבי מה שאני חושב על העבודה שלו. לצערי לא ידוע לי על אחרים או טובים יותר.

 

בכל מקרה, נראה לי לא רלוונטי לצפות סעפת פליטה, הציפוי לא יעמוד בחום. לגבי מכסה השתסתומים העשוי מאלומניום אין שום סיבה לצפות, ליטוש מקצועי יתן תוצאה הרבה יותר טובה

פורסם

גלונומטה מצפה בניקל, שזה ציפוי שונה לגמרי מכרום.

הניקל הוא רך והציפוי דק. אם החלק המצופה לא ישר וחלק היפוי לאמשקף את פני השטח ויוצא דומה לפני השטח.

הברק של הניקל שונה מהברק של הכרום והכרום יותר "עמוק" באפקט שהוא יוצר.

למיטב ידעתי אין מי שמוכן לצפות בארץ חלקי רכב בכרום.

 

לפני שנים, אני ציפיתי אצל גלוונומטה את המגן האחורי והמגן הקדמי שבשרולט שלי. היום יותר מעשר שנים לאחר הציפוי הם במצב טוב.

שלמה דן גדרון

פורסם

ותעדכן אותנו בבקשה.

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

פורסם

שלום למתעניינים



לא מצאתי את החברה הזו ברחובות "לומינוכרום" אבל אולי מישהו יודע היכן הם, טלפון, משהוווו

מצאתי הרבה אחרים אבל הם ממש לא בעניין של כלי רכב

אז אני ממשיך לבדוק

 

פורסם

לגבי ליטוש אלומיניום:

את ההרלי הקודם קניתי ממישהו שגר על יד חוף הים והאלומיניום היה מוכה גזזת.

הבקבוקים של המזלג, מכסי ראש מנוע ומכסי הצד לוטשו על ידי.

איפה שהמצב היה קשה יותר - ליטשתי קודם בנייר מיים ובשאר המקומות הסתפקתי בסט ליטוש -

יש סט נחמד להרכבה על מקדחה [או סט מקצועי יותר להרכבה על מלטשת] שכולל שני גלגלי ליטוש מלבד ומבד וכן שני 'סבונים' כחול וחום.

 

התוצאות היו מפתיעות וברמה מקצועית ללא שום ידע או ניסיון מוקדמים.

פורסם

אני רוצה לצפות את מכסה השסתומים ויש בתוכו חריצים (מקורי) אינני יודע אם הליטוש ינקה ויבריק את החריצים הללו

 

×
×
  • תוכן חדש...