Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מילאתי פרטים לAVIS לגבי המבצע שהתפרסם ביום חמישי 2008 במחיר 2006

במודעה יש קיה ריאו מהשכרה 2008 ב36800.

 

הם חזרו אלי היום והפלא ופלא אין להם רכבים כאלה "כולם נמכרו" אז שאלתי אותה איך זה יכול להיות כי כבר ביום חמישי מילאתי פרטים וחזרו אליי אלי רק עכשיו, אני מצטערת כולם נמכרו.

 

עוד שאלה היא למה עדיין ברגע זה הדגם עדיין מפורסם.

 

מסקנה כנראה גם AVIS ישראל נהפכו לחברה לא אמינה במיוחד וחבל.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

אל תשכח - ל כ א ו ר ה :wink:

 

ואם אכן:

"חכם לומד מניסיונם של אחרים, הטיפש לעומתו לא לומד גם לא מהנסיון שלו עצמו"

:turn-l:
פורסם

עכשיו אני רואה שגם באתר שלהם אין בכלל קיה ריאו

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
הייתי אומר שאתה קופץ מהר מדי למסקנות, ועל סמך כלום ושום דבר, שים לב לזה.

 

העובדות בשטח.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הם חייבים לעדכן את האתר שלהם בכל רגע נתון?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

היי ניב,

אני שמח שהתעניינת ברכישת רכב שלנו. אנחנו משתדלים לחזור לכל לקוח כמה שיותר מהר, אם אפשר באותו היום.

לאור הצלחת המבצע וריבוי הפניות אלינו, הצלחנו לחזור אליך תוך 24 שעות עבודה, פרק זמן סביר (אך אני מבין את האכזבה, במיוחד נוכח העובדה שהרכב בו התעניינת כבר נמכר). בדקתי כעת, ואין במלאי שלנו קיה ריו זמינות למכירה, מה שמעיד על כך שאכן כולן נמכרו, נכון להיום. ייתכן שבימים הקרובים ייכנסו מכוניות נוספות כאלה למלאי המכירה. אנו משתדלים להציג מלאי עדכני בכל עת, ובכל מקרה גם במודעות הפרסום של המבצע אנו מציגים מבצע כללי ולא רכב ספציפי, בדיוק מהסיבה אותה ציינת – המכוניות "נחטפות".

אני אשמח לסייע לך למצוא רכב אחר, שמתאים למגבלות התקציב שלך והעדפותיך השונות. אם תרצה – כתוב לי בפרטי.

 

מקווה שעזרתי

גיל מאוויס

פורסם
היי ניב,

אני שמח שהתעניינת ברכישת רכב שלנו. אנחנו משתדלים לחזור לכל לקוח כמה שיותר מהר, אם אפשר באותו היום.

לאור הצלחת המבצע וריבוי הפניות אלינו, הצלחנו לחזור אליך תוך 24 שעות עבודה, פרק זמן סביר (אך אני מבין את האכזבה, במיוחד נוכח העובדה שהרכב בו התעניינת כבר נמכר). בדקתי כעת, ואין במלאי שלנו קיה ריו זמינות למכירה, מה שמעיד על כך שאכן כולן נמכרו, נכון להיום. ייתכן שבימים הקרובים ייכנסו מכוניות נוספות כאלה למלאי המכירה. אנו משתדלים להציג מלאי עדכני בכל עת, ובכל מקרה גם במודעות הפרסום של המבצע אנו מציגים מבצע כללי ולא רכב ספציפי, בדיוק מהסיבה אותה ציינת – המכוניות "נחטפות".

אני אשמח לסייע לך למצוא רכב אחר, שמתאים למגבלות התקציב שלך והעדפותיך השונות. אם תרצה – כתוב לי בפרטי.

 

מקווה שעזרתי

גיל מאוויס

 

אין שום פירסום כללי יש שם של רכב ומחיר.

 

יש לציין שבעבר רכשתי מכם שתי מכוניות והייתי מאוד מרוצה

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
תחשוב שהיו מוכרים לך אחת. עוד היית צריך לנסוע בה.

 

במקום להתלונן, תשמח שניצלת מגורל אכזר.

 

:wink:

 

נמרוד

 

זה רכב שצריך להיות כרכב ב' והוא לא יוצא מהעיר

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
תחשוב שהיו מוכרים לך אחת. עוד היית צריך לנסוע בה.

 

במקום להתלונן, תשמח שניצלת מגורל אכזר.

 

:wink:

 

נמרוד

+1

 

נמרוד :)

Porsche 944 turbo

פורסם

נראה לי שקצת הגזמת ניב, השתלשלות האירועים שהצגת מאוד הגיונית ולא מעידה על ניסיון רמאות מצד אוויס.

אם היה מדובר במקרים רבים שחזרו על עצמם היה לנו על מה לדבר.

לפחות לא גרמו לך להגיע למגרש, שם להגיד לך שהדגם נמכר ולנסות לדחוף לך משהו אחר במקום.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

×
×
  • תוכן חדש...