Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

קיבלתי היום הצעה לסיאט לאון 1.8 DSG.

ההצעה היא 130K + טסט + איתוראן ללא צבע מטאלי (סה"כ 132), והם מוכנים לעשות טרייד אין על הרכב שלי במחירון.

מכיוון שיכולות המשא ומתן שלי הן ככה ככה, רציתי לדעת אם מישהו הוציא מהם הצעה טובה יותר.

חוץ מזה, מה משמעות "ימי המכירה"? אם אני אבוא אליהם בשבוע הבא ואבקש את אותם תנאים הם לא יתנו לי אותם?

פורסם

מה שאני מבין זה שלא תראה ממש שאתה מעוניין ברכב ,

תעשה נסיעת מבחן ותראה אי מענה,.

תבקש מהנציג מכירות אביזרים או מה שתרצה או אפשריות אטרקטיביות של מימון .

ותראה שאם הוא בא לקראתך, אתה כן רוצה תרכב

אבל אם אתה משלם במזומן תוכל לבקש הנחה מי מחיר המחירון שלהם ,ו

לקחת קודנית ועוד ,

מרים חלונות חשמליים אנו לא יכולים לעשות תמיקוח במקומך לכן מה שאני מציע!V

לך לסוכנות אחרת ותראה לא כל כך התעניינות ואת כול השלבים שאמרתי ותראה מה יהיה

רק שתדע סיאט אין לה שוק ממש חזק וביקוש למכניות של סיאט לא כזה חזק

אז בסהכ" הוא ירצה שכן תיצא מרוצה ויעשה את כול המאמצים שכן תיקח תרכב

נ.ב שאל אותם מה התנאים לגבי ימי המכירה של צמפיון מוטרוס .

יכול להיות שיהיו תנאים הרבה יותר טובים, ויכול להיות שלא

 

בהצלחה

 

מקווה שעזרתי \

כל הנאמר פה, הוא בגדר המלצה ואין לעשות שימוש אחר בתוכן הכתיבה

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

מכיוון שכבר הייתי שם אז קצת קשה לחזור ולעשות הצגות...

הנציג אמר שהמחיר הוא למזומן ומימון יותר יקר בכמה אלפי שקלים. לגבי ימי המכירה הוא אמר שהמחיר אחרי זה חוזר ל 150 אלף... אני לא כל כך מאמין לזה. ניסיתי גם להוציא ממנו מערכת מולטימדיה במחיר הזה ולא כל כך הצלחתי.

פורסם
מכיוון שכבר הייתי שם אז קצת קשה לחזור ולעשות הצגות...

הנציג אמר שהמחיר הוא למזומן ומימון יותר יקר בכמה אלפי שקלים. לגבי ימי המכירה הוא אמר שהמחיר אחרי זה חוזר ל 150 אלף... אני לא כל כך מאמין לזה. ניסיתי גם להוציא ממנו מערכת מולטימדיה במחיר הזה ולא כל כך הצלחתי.

 

 

 

נסה סניף/סוכנות אחר של סיאט ואלי תיהיה מופתע לטובה

 

אני רציתי למשל לקנות סוזוקי בסוכנות יפו לא הסתדרו איתי ובראשלצ קיבלתי הצעה באמת יפה ותנאים יפים שמתאימים ל

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

אתה מקבל טרייד אין במחיר מחירון. על איזה רכב מדובר? בד"כ זו הטבה ששווה הרבה כסף.

לגבי מימון - המימון של צ'מפיון הוא בעצם תשלום מזומן לסוכנות, משום שאתה מקבל הלוואה מבנק וכל הסכום מועבר מייד לסוכנות - אז שלא יקשקשו לך.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

הרכב שלי הוא מאזדה 3 יד שניה מפרטי. האמת שזאת נראית לי הטבה די רצינית, כיוון שאם קונים מליסינג הרכב הזה נמכר ב 15 אלף פחות ממחירון.

פורסם

צמפיון עובדים עם אוטודיל, ועל מחיר מחירון אתה יכול לחלום, יורידו לך על כל דבר הכי הכי קטן ולא יוסיפו על תוספות מקוריות שהגיעו עם הרכב.

תחייה את החיים כי מחר תמות

פורסם
צמפיון עובדים עם אוטודיל, ועל מחיר מחירון אתה יכול לחלום, יורידו לך על כל דבר הכי הכי קטן ולא יוסיפו על תוספות מקוריות שהגיעו עם הרכב.

 

אני לא חושב שזה נכון, מניסיון של שותף שלי שהעביר אליהם רכב.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

×
×
  • תוכן חדש...