Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לפורום המכובד.

אני בוחר מבין 2 הרכבים בליסינג.

משפחה - 2 מבוגרים + ילדה בת 3, וילד נוסף בתכנון :-)

אני עושה קילומטראז' 50K בשנה לפחות.

מתכוון לקנות את הרכב אחרי תקופת ליסינג של 3 שנים.

נסעתי על שני הרכבים "נסיעת מבחן", את ג'אז אהבתי יותר.

הבעיה היחידה שלה שיחידת הסוללה שלה תופסת את העומק בבאגאז' (בהשוואה לג'אז רגילה) - ומתקבלים תא מטען ממש רדוד, ובגלל זה קטן.

אשמח לשמוע מהאנשים חוות דעת.

פורסם

א. למה דווקא היברידיות?

ב. בין השתיים האלו זה אפילו לא שאלה: לאינסייט אין אפילו יתרון אחד על הג'אז (אולי חוץ מהצורה היותר "סקסית").

פורסם
למה דווקא היברידיות?

השיקול הוא כלכלי. על רכב היברידי בהשוואה לרכב רגיל יש הטבות מס בליסינג.

כמו כן, התשלום עבור רכב היברידי הוא קטן יותר, מכיוון שהוא זול יותר מחינת הוצאות דלק לחברה.

פורסם

אז כמו שאמרתי כבר קודם - אני לא רואה שום יתרון לאינסייט, ולכן הבחירה הטבעית היא הג'אז. אצלינו בתחום קוראים לזה no brainer.

פורסם

היי,

אין הבדל משמעותי מאד בגדלים של שתי המכוניות. מאד דומות, הג'אז אמנם קומפקטית יותר אך פנים רכב מתוכנן בצורה חכמה יותר שנותנת הרגשה אוורירית מאד. תא המטען, במיוחד למשפחה המתרחבת, הוא קריטי (עגלות / תיקים) ולכן יכול להיות שזה יהיה הפרמטר שיכריע את הכף לטובת האינסייט. אישית – אני אוהב יותר את הג'אז, רכב צעיר ו"מגניב" יותר. אבל זה עניין של טעם.

 

בהצלחה 8)

גיל מאוויס

 

שלום לפורום המכובד.

אני בוחר מבין 2 הרכבים בליסינג.

משפחה - 2 מבוגרים + ילדה בת 3, וילד נוסף בתכנון :-)

אני עושה קילומטראז' 50K בשנה לפחות.

מתכוון לקנות את הרכב אחרי תקופת ליסינג של 3 שנים.

נסעתי על שני הרכבים "נסיעת מבחן", את ג'אז אהבתי יותר.

הבעיה היחידה שלה שיחידת הסוללה שלה תופסת את העומק בבאגאז' (בהשוואה לג'אז רגילה) - ומתקבלים תא מטען ממש רדוד, ובגלל זה קטן.

אשמח לשמוע מהאנשים חוות דעת.

פורסם

מצטרף לנאמר,

 

ההבדל בגדלים בין המתמודדות הינו זניח ואינו מצדיק את הפרש המחירים.

 

העיצוב של הג'אז מוצלח עשרת מונים לעומת האינסייט (המוזרה לטעמי).

 

בין שני הרכבים הנ"ל, לדעתי אין סיבה להעדיף את האינסייט במיוחד לאור ההפרש הניכר במחיר.

 

לדעתי- ג'אז בגדול!

 

בהצלחה

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

×
×
  • תוכן חדש...