Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

קניתי לאחרונה את הגרנד ויטרה החדשה,והאמת שהמערכת שלה היא...סטנדרטית

רציתי לדעת אם יש איזה דרך כלשהי שהמערכת הנוכחית ברכב תישאר בצורתה המקורית

ויחד עם זאת להגביר\לחזק אותה.....

:?:

פורסם

יש הרבה דרכים לשפר את המערכת המקורית, גם אני עשיתי את זה בויטרה שלי.

אופצייה 1 היא להתחבר עם מגבר עם כניסת HI LEVEL ולרכוש קומפוננטים וסאב קטן.

אופצייה 2 היא לרכוש מנחת ולחבר אותו למערכת המקורית ואז ניתן לחבר כל מגבר.

אופצייה 3 (אע"פ שציינת שאתה רוצה להשאר עם המערכת המקורית) להחליף את ה HU ולשם פאנל מתאם ומתאם להגה, וכך לקבל מראה מקורי של הרכב ואיכות סאונד הטובה ביותר מבין האופציות.

אופציה זו היקרה מבין ה 3

אני בחרתי באופציה 1, וכעבור שנה שרציתי איכות סאונד גבוהה יותר , אז בחרתי באופציה 3.

אתה קודם כל צריך להחליט על תקציב לשדרוג .

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם

כמה פחות או יותר עולה כולה אחת מהאופציות ?

ואיפה אתה ממליץ לי לעשות את כל התהליך כולל הרכבה וכולל קניה ?....או שבנפרד

פורסם

המחיר לכל אחת מהאופציות תלוי בכמה אתה רוצה להשקיע (החל בערך מ 2K ש"ח - לשמיים הם הגבול), זה גם תלוי אם אתה פתוח למוצרים יד 2 .

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם

שכחת את האופציה ה4: הסרת צ'יפ ההגברה הפנימי והוספת RCA.

יש בפורום מדריך לזה, אבל בלי ידע טוב באלקטרוניקה ובלי כלים מתאימים לא הייתי עושה את זה.

אבל אם יש לך חבר שמתעסק עם חשמל, שווה לנסות.

זאת האופציה הזולה ביותר מכולן ותיתן לך איכות סאונד בינונית עד טובה אבל לפחות תישאר הכי מקורי בכמה שפחות.

לא אהבת תמיד תוכל לנסות את שאר האופציות.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

מה זה מחיר סביר, כמה אתה מקציב לצורך השדרוג ?

ושוב , האם פתוח ליד 2 ?

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם
המדריך שיש בפורום לדעתי מתייחס לYARIS. לא בטוח שהלוח הפנימי של הHU הוא אותו לוח.

 

ברור שזה לא מדריך אחד על אחד, אין דבר כזה שני מערכות שנראות אותו דבר מבחוץ ומבפנים,

זה כמו רצפות שיש, אין שני רצפות דומות =)

אבל המדריך מסביר איך לעשדות את זה בכללי, המשתמש צריך למצוא סכמות של הלוח ולאתר את צ'יפ ההגברה ולפי זה לעבוד.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

הרכב שלך זה הקצר או הארוך ?

בכל אופן ב 2.5K אפשר להרכיב משהו נחמד שבהחלט יהיה שיפור משמעותי לעומת המקור.

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

×
×
  • תוכן חדש...