Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחריות מצברים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקחתי אתמול רב מודד ובדקתי את המצבר שלי.

כשהרכב כבוי זה הראה לי 14.4 V.

כשהרכב מותנע ללא צרכנים 14.4

כשהפעלתי את כל הצרכנים ברכב(מזגן, מפשיר שמשות, אורות ורדיו) אז זה הראה 14.1.

 

המצב תקין?

 

כמו כן- על מצבר ישן שחבירתי זה הראה 11.8, אני ראיתי שחסר מים במצבר, ניתן להציל אותו?

קובי

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • ספונסר פורום
פורסם

3.5 שנים זה שימוש מכובד במצבר

לרוב המצבר לא מת לחלוטין (נתק או קצר) אלא בהדרגה מתפורר מבפנים, מאבד חומר פעיל ולכן זרם ההתנעה שלו פוחת.

בלאי זה מושפע בעיקר מטעינת יתר או פריקות עמוקות

סיום חיים מתבטא לרוב בהתנעה "קשה" או לפעמים חוסר התנעה בכלל עד לשלב שלא יניע לחלוטין

 

המצבר הוא מערכת כימית באופיה וקשה לצפות את התנהלותה מבחוץ גם אם משתמשים מכשירי בדיקה שונים

 

התעלמתי בתשובתי מבעיות התנעה רבות אחרות (סטרטר, דלק, קודן) שיכולות להשפיע על איכות החיים של אימך

  • אהבתי 1

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

  • ספונסר פורום
פורסם
לקחתי אתמול רב מודד ובדקתי את המצבר שלי.

כשהרכב כבוי זה הראה לי 14.4 V.

כשהרכב מותנע ללא צרכנים 14.4

כשהפעלתי את כל הצרכנים ברכב(מזגן, מפשיר שמשות, אורות ורדיו) אז זה הראה 14.1.

כמו כן- על מצבר ישן שחבירתי זה הראה 11.8, אני ראיתי שחסר מים במצבר, ניתן להציל אותו?

 

הטעינה שלך קצת גבוהה אבל תקינה

המצבר שלך לא טעון, המתח שלו צריך להיות מעל 12.5 וולט

להערכתי יש לך או זליגה או פריקה עצמית

תחזור לבדוק את המצבר לאחר כמה שעות ואני מניח שהמתח יהיה עוד יותר נמוך

אם תנתק את המצבר מהרכב אז תוכל לדעת אם הפריקה היא פנימית או חיצונית

שים לב שבחלק מהרכבים המודרנית ניתוק המצבר ללא גיבוי עושה בעיות הפעלה לאחר מכן (מעבר למחיקת תחנות רדיו)

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

פורסם

תודה על התגובה רן.

רציתי לדעת אנחנו מדברים כרגע על 2 מצברים, אחד המורכב ברכב- 14.4.

 

ואחד ישן שזרוק אצלי בבית 11.8.

אגב הרכב הוא טרנספורטר T4 שנת 2000 אם זה משנה.

 

אשמח אם תוכל להסביר את תשובתך, בהתאם ל2 המצברים שציינתי(כי לא הבנתי לאיזה מהם אתה מתייחס).

תודה.

קובי

פורסם
3.5 שנים זה שימוש מכובד במצבר

לרוב המצבר לא מת לחלוטין (נתק או קצר) אלא בהדרגה מתפורר מבפנים, מאבד חומר פעיל ולכן זרם ההתנעה שלו פוחת.

בלאי זה מושפע בעיקר מטעינת יתר או פריקות עמוקות

סיום חיים מתבטא לרוב בהתנעה "קשה" או לפעמים חוסר התנעה בכלל עד לשלב שלא יניע לחלוטין

 

המצבר הוא מערכת כימית באופיה וקשה לצפות את התנהלותה מבחוץ גם אם משתמשים מכשירי בדיקה שונים

 

התעלמתי בתשובתי מבעיות התנעה רבות אחרות (סטרטר, דלק, קודן) שיכולות להשפיע על איכות החיים של אימך

 

אהלן רן,

אני מבין את הסוגייה הזאת. אין ספק ש3.5 שנים הם לא מעט, עם זאת אני לא אתנגד לזמן ספייר עם החלפת המצבר :wink:

בדקתי עכשיו את גובה המים במצבר. הממצאים: כמעט ואין מים על הלוחות, מלבד 1 - 2 תאים!

האם זה בסדר להוסיף למצבר מים מזוקקים? אין בעיה של יחסיות חומצה - מים מזוקקים? זאת אומרת, ייתכן שהוספת המים תגרום לדילול החומצה ותעשה בדיוק ההפך - תפגע ביכולות המצבר?

 

שבוע טוב,

איתי.

  • ספונסר פורום
פורסם

תמלא מים מזוקקים - זה בדיוק מה שהמצבר איבד כשיצאו ממנו חמצן ומימן אחרי אלקטרוליזה בטעינה

חפש בפורום הסברים נוספים למפלס הנחוץ, אין לי בכך ניסיון מאחר וזה לא רלוונטי למצברי VARTA שאני מיבא

מרק10 מתיחס לנושא לעיתים מזומנות

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

פורסם
תמלא מים מזוקקים - זה בדיוק מה שהמצבר איבד כשיצאו ממנו חמצן ומימן אחרי אלקטרוליזה בטעינה

חפש בפורום הסברים נוספים למפלס הנחוץ, אין לי בכך ניסיון מאחר וזה לא רלוונטי למצברי VARTA שאני מיבא

מרק10 מתיחס לנושא לעיתים מזומנות

 

אהלן,

יכול להיות שבגלל זה המצבר עושה בעיות בתקופה האחרונה..

אין עוד מרכיבים בתאי המצבר מלבד הלוחות ומים מזוקקים? אין קשר ליחס חומצה - מים מזוקקים כמו שחבר שלי אמר?

 

איתי.

פורסם
נקמיצי - קנית שקט במחיר מעט יקר יותר, אבל לא קנית איכות טכנית משופרת

 

טלרון מייבאת רק מצברי VARTA בשני סוגי אריזות:

קופסה אפורה עם מכסה כסף/כחול/שחור - במותג VARTA בלבד

קופסה שחורה ומכסה שחור- במותג PowerUp, StartUp

 

כל המצברים זהים לחלוטין והמקט של היצרן מצוין עלהם להשוואה

ההבדל במחירים מבטא רק עלויות האחריות ושיקוליים שיווקים של טלרון

מכאן שמצבר 12 חודש אינו נחות טכנית כלל ממצבר 20 חודש והבדלי המחיר מבטאים רק הבדלי חשיפה סטטיסטית לתקלות.

 

זה בדיוק מה שאני כתבתי...

לא חשבתי לרגע שהסטארט-אפ פחות טוב מהוארטה, אבל כן ידעתי שיש הבדל במשך האחריות ואז עשיתי לי את החישוב שלי.

 

מכיוון שמדובר במצבר יקר יחסית (70 אמפר) ראיתי לנגד עיני את המקרה הגרוע ביותר:

1. אני אקנה סטארט-אפ והוא יתפגר אחרי 12 חודשים.

2. אקנה וורטה והוא יתפגר אחרי 12 חודשים ואז יחלפיו לי והחדש יילך אחרי עוד 8 חודשים.

 

במקרים הנ"ל - שהם התרחישים הגרועים ביותר, הרגשתי שעדיף לי להיות במצב מס' 2.

 

כמובן שאני מקווה שהמצבר יאריך ימים ויגיע לבעלים הבאים של הרכב ושהוא יצטרך להתמודד עם הבעיה...:twisted:

אבל כאמור בשביל 100 שקל, אני חושב שכמעט כל אחד היה "משדרג" את האחריות.

 

דרך אגב רן - האם אין שום הבדלי בקרת איכות בין המותגים השונים?

  • ספונסר פורום
פורסם

יש אין ספור ניתוחים פסיכולוגים של סיכוי/סיכון ואכן ההחלטה היא סוביקטיבית.

לשם כך אנו מציעים מגוון של תחומי אחריות.

תתפלא אבל יש מספר מפיצים שמבקשים מצבר ללא אחריות בשביל 20 שח פחות (נמכר תחת מותג SPARK)

 

מאחר וטלרון מייבאת מצברים מVARTA שמייצרת 32 מיליון מצברים בשנה לא ניתן לבקש מצברים זולים יותר ופחות אמינים, כולם באותה איכות בדיוק (למיטב ידיעתי)

  • אהבתי 1

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

פורסם
1. אני אקנה סטארט-אפ והוא יתפגר אחרי 12 חודשים.

2. אקנה וורטה והוא יתפגר אחרי 12 חודשים ואז יחלפיו לי והחדש יילך אחרי עוד 8 חודשים.

 

 

דרך אגב רן - האם אין שום הבדלי בקרת איכות בין המותגים השונים?

 

 

לא ציינת איזה רכבי ש לך אגב?

במידה והרכב שלך מתוחזק היטב וכל המערכות חשמל עובדות כשורה,אין זליגות,אלטרנטור תקין,אין שום סיבה שהמצבר יתפגר כמו שאמרת לאחר 12 חודשים.אבל גם אם כן זה יקרה(נניח)אתה לא מקבל מצבר חדש בתמורה,אתה זכאי לקבל מצבר חדש לחלוטין רק ב 6 חודשים הראשונים.כל מצבר תחלופי שאתה מקבל במימוש אחריות בטלרון עובר תהליך קפדני של בקרת איכות,לעולם לא תקבל מצבר לדוגמא שנמצא באזור 50% מהקיבולת שלו.לצערי קיימת מציאות מאכזבת,בהרבה מקרים הספקים של VARTA אשר קונים מצברים מטלרון לא מבצעים התאמה מוחלטת של מצבר לרכב,וכתוצאה מכך המצבר מסיים את חייו לאחר זמן יחסית לא ממושך.

לדוגמא,הלקוח בעל רכב מסוג מזדה 6 והמצבר שמתאים לרכב הוא 60 AH גבוהה,אבל המתקין משום מה ירכיב מצבר של 56 AH נמוך שנועד בכלל לרכב אחר.השלכות הנובעות מכך הן די משמעותיות,כאשר הלקוח פונה עם בעיית תיפקוד של המצבר וטוען שהוא לא מניע לו את הרכב, ברוב המקרים אותו אדם יקבל הפנייה לסניף טלרון המרכזי לצורך קבלת שירות.

הוא מקבל שירות בסופו של דבר,וגם אם קיים צורך בהחלפת מצבר עם יותר קיבולת.בטלרון מתייחסים לכל לקוח באדיבות מוחלטת ואף אחד לא יוצא משם לא מרוצה.

אתה בהחלט יכול להיות רגוע כי רכשת מצבר שאומנם לא זול אבל נותן תמורה המקסימלית לכסף שהשקעת.

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

  • ספונסר פורום
פורסם

כמובן שאיני יכול להסתייג ממה שכתב למעלה seatleon אבל כדי שלא יהיו ספקות אין לי מושג מי הוא, ולאור דבריו גם נח לי לא לדעת.

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

פורסם
יש מספר מפיצים שמבקשים מצבר ללא אחריות בשביל 20 שח פחות (נמכר תחת מותג SPARK)

 

האם זה אומר שהמצברים הנמכרים באייס תחת המותג "ספארק" הם בעצם וורטא?

 

דני

  • ספונסר פורום
פורסם
האם זה אומר שהמצברים הנמכרים באייס תחת המותג "ספארק" הם בעצם וורטא?

 

דני

 

לפני שלוש שנים ייבאה טלרון מצברים מTUDOR ומTAB ומיתגה אותם SPARK.

מאז ינואר 2008 טלרון אינה מוכרת מצברים באוטודיפו אלא רק שנפ וולטא.

מותג SPARK שהזכרתי חודש על ידנו לאחרונה, אבל בכמויות מאד קטנות ואינו רלוונטי לאוטודיפו כלל

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130


×
×
  • תוכן חדש...