Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחריות מצברים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם
לפי דעתי אחוז לא מבוטל משוק המצברים עובר בשערי סניפי אוטו-דיפו למיניהם, זה לא הפסד עצום לא לעשות עימם עסקים?

הקהל שרוכש מצברים באוטודיפו בא לשם בעיקר בגלל המחיר הזול ולא מתענין מספיק באיכות המצבר.

איני יכול להציע VARTA במחירים הדרושים לאוטודיפו כדי לעמוד במבצעיו ולכן סיימנו את יחסי העבודה עימם לפני 3 שנים.

היצרנים המקומיים מקבלים הקלות מיסוי שמאפשרות להם פטור ממס קניה על החלפת מצבר באחריות ולכן יכולים לעמוד במחיר הנידרש מאוטודיפו.

אותה הפליה אגב, מקלה עלהם בהתמודדות בתקלות והחלפות באחריות בתוצרתם, ששכיחות פחות במצברים מיובאים בכלל וב VARTA בפרט.

  • אהבתי 1

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הקהל שרוכש מצברים באוטודיפו בא לשם בעיקר בגלל המחיר הזול ולא מתענין מספיק באיכות המצבר.

איני יכול להציע VARTA במחירים הדרושים לאוטודיפו כדי לעמוד במבצעיו ולכן סיימנו את יחסי העבודה עימם לפני 3 שנים.

היצרנים המקומיים מקבלים הקלות מיסוי שמאפשרות להם פטור ממס קניה על החלפת מצבר באחריות ולכן יכולים לעמוד במחיר הנידרש מאוטודיפו.

אותה הפליה אגב, מקלה עלהם בהתמודדות בתקלות והחלפות באחריות בתוצרתם, ששכיחות פחות במצברים מיובאים בכלל וב VARTA בפרט.

 

אפשר פירוט?

 

גילוי נאות: בעברי עבדתי כסוכן של וולטה ברשת אוטודיפו.

  • ספונסר פורום
פורסם

מס הקניה מהווה כשליש מעלות המצבר ליבואן ולייצרן

יבואנים משלמים מס קניה על כל מצבר, גם על מצבר שמשמש להחלפת מצבר אחר שהתקלקל באחריות.

יצרנים פטורים מתשלום מס קניה על המצבר המשמש כמחליף ובכך חוסכים שליש מעלות ההחלפה.

מכאן שהעלות הממוצעת שלהם (לאחר חישוב סטטיסטי לעלות האחריות) נמוכה יותר.

 

לטווח ארוך לדעתי זה "מלכודת דבש" עבור היצרנים הישראלים, מאחר ועלויותהם נמוכות יותר במקרי אחריות, אין להם תמריץ אמיתי לשפר את איכות המצברים שלהם ובהתאם ניפגע המוניטין.

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מניסיון של שנים במשפחה עם volta‏ לעולם לא קרה שהמצבר שלהם החזיק פחות מ4 שנים.

המצבר האחרון של וולטה שהיה לי החזיק כמעט 6 שנים, ליתר דיוק 5.7שנים.

לא מזמן רכשתי מצבר שנפ לבן 60אמפר, המוכר אמר שזה המצבר עם קלציום וסילבר והוא מאריך ימים, המוכר אמר לי שהיתרון של שנפ ו וולטה הוא שניתן לממש את אחריות המצבר אצל כל מתקין שעובד עם וולטה ושנפ.

 

האם גם לוורטה ניתן לממש את האחריות אצל כל מתקין? או שרק ממקום רכישתו? סתם לידע הכללי.

פורסם

מתעלק על השירשור.

רציתי לשאול את מר רן שביב, איזה מצבר מתאים לפיג'ו 205 1.4 94 ידנית. כרגע מותקן בה מצבר של 50 א"ש כמדומני.

 

תודה.

  • ספונסר פורום
פורסם
האם גם לוורטה ניתן לממש את האחריות אצל כל מתקין? או שרק ממקום רכישתו? סתם לידע הכללי.

 

כתבי האחריות של כל המשווקים בענף וההתניות שלהם דומים מאד עד זהים

 

וולתא, שנפ וטלרון מפנות לקוחות למרכזי שרות שהם או בבעלותן או לקוחות גדולים, אמינים ומקצועיים ששומרים על האינטרסים שלהן ומונעים החלפה למצבר תקין או שסתם האחריות שלו לא בתוקף מסיבה כלשהיא.

 

לגבי החלפה אצל חשמלאים/מוסכים שאינם מרכזי שרות מוצהרים, זה תלוי בנסיבות, כולם גמישים במידת הסביר.

לא מכחיש שהיצרנים הישראלים מתירנים יותר מטלרון בהחלפות באחריות, זה נובע לדעתי מהסיבה כלכלית שצוינה למעלה ומחוסר ברירה שנובע מאמינות המוצר.

 

מי שצופה תקלות במצבר עקב מצב מע' החשמל ברכבו, פרופיל עבודה קשה (מוניות, מורי נהיגה) או סתם "משאיר אורות" סידרתי - מומלץ לו אכן לקנות מצבר וולתא או שנפ (המלצתי הנ"ל בהחלט אינטרסנטית :wink:)

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130


×
×
  • תוכן חדש...