Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות מערכת חדשה לאוטו ויש בו מערכת מקורית ללא יציאה של מגבר.

אני מעוניין להישאר איתה מכיוון השרכב הינו חדש!

זקוק להמלצה למנחת איכותי ביותר,הכי איכותי שיש.

תודה רבה!

----------------------------------------------------

HU:JVC746,COMP FRONT:MOREL HYBRID 6.5,COMP BACK:MOREL DOTECH 6.5,AMPS:TRU S44,TRU S500,SUB:MOREL ULTIMO SC 12

פורסם

גם המנחת הכי איכותי בעולם לא יפצה על צ'יפ ההגברה הפנימי שמסרס ומעוות את כל הסאונד.

אם אין לך ברירה ואתה לא רוצה להחליף את המכשיר המקורי - המנחתים של ג'נסיס ואודיסון הם מהיותר איכותיים שניתן למצוא אך המחיר בהתאם.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני לא רוצה לאבד את השליטה מההגה..זה הבעייה שלי שאם אחליף את כל היוניט אני אתבעס על זה שאפסיד את הנוחות הזאתי..

----------------------------------------------------

HU:JVC746,COMP FRONT:MOREL HYBRID 6.5,COMP BACK:MOREL DOTECH 6.5,AMPS:TRU S44,TRU S500,SUB:MOREL ULTIMO SC 12

פורסם
גם המנחת הכי איכותי בעולם לא יפצה על צ'יפ ההגברה הפנימי שמסרס ומעוות את כל הסאונד.

אם אין לך ברירה ואתה לא רוצה להחליף את המכשיר המקורי - המנחתים של ג'נסיס ואודיסון הם מהיותר איכותיים שניתן למצוא אך המחיר בהתאם.

 

איתמר.

 

אם הפרוטה בכיסך ועדיין לא רוצה לאבד איכות , עלייך לעבוד עם "מעבד אותות ספרתי " DSP כדוגמת ה JBL MS-8 או ה רוקפורד 360 . אלו יודעים לקבל את יציאת הרמקול "לפרק" אותה ספרתית ולשחזר אותה חזרה, על הדרך יש לך אין ספור אפשרויות כיוון

אבל ככה אתה לא אמור לאבד איכות.

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם

אם יש לכניסה אות ח*א,לא משנה איזה מעבד יהיה,הוא יעבד אות שהוא ח*א!

ממש לא כדאי להשקיע כמה אלפים על מעבד,בשביל לחבר למערכת מקורית.

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם
אם הפרוטה בכיסך ועדיין לא רוצה לאבד איכות , עלייך לעבוד עם "מעבד אותות ספרתי " DSP כדוגמת ה JBL MS-8 או ה רוקפורד 360 . אלו יודעים לקבל את יציאת הרמקול "לפרק" אותה ספרתית ולשחזר אותה חזרה, על הדרך יש לך אין ספור אפשרויות כיוון

אבל ככה אתה לא אמור לאבד איכות.

 

מה שרשמת זה מה שהחברות רוצות שתחשוב. המציאות היא מה ש demandred רשם.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני מוכר מנחת איכותי של JL AUDIO מדגם CLEAN SWEEP.

http://mobile.jlaudio.com/products_cleansweep_pages.php?page_id=79

אני מניח שחבר'ה יכולים לתת כאן חוות דעת עליו.

מחיר סמלי של 500 שקל.

 

מוציא אות נקי ל 4 ערוצים בעזרת מעבד DSP 32 bit. המעבד משתמש ב 30 פרמטים של אקולייזר לערוץ

 

בעקרון, הCLEANSWEEP לוקח את אות האודיו שיוצא מהמכשיר המקורי של הרכב, ממיר אותו לאות דיגיטלי "שטוח" לכל אחד מה 4 ערוצים ומחזיר אותו לאות אודיו ...

 

http://www.audiogearreviews.com/revi...lean_Sweep.asp

 

המנחת הוא בגדר "רמה שפויה" של ה Rockford 3sixty (מעבד סאונד)

ספיציפקציות:

OEM INPUT SECTION:

No. of Input Channels: Four

Input Type: Differential-balanced with multi-pin jack / plug

Input Range: 100mV - 30V RMS

Input Level Setting: Fully Automatic

AUX INPUT SECTION:

No. of Input Channels: Two (feed all four output channels)

Input Type: Differential-balanced with dual RCA jacks

Input Range: 250mV - 4V RMS

Input Level Setting: Manual with individual level trim

controls and LED clipping indicators

DIGITAL SPECIFICATIONS:

Processor: 32 bit SHARC® floating point DSP

Audio Resolution: 24 bit

No. of EQ Bands: 120 (30 x 4 channels)

EQ Resolution: 1/3 octave from 25 Hz - 20 kHz

פורסם

גם מעבד מאוד טוב כמו JBL MS8 למשל, ייצור לך במה טובה ותמונה טובה, וייתן לך יתרונות אדירים, לא יידע לפצות על מקור לא איכותי.

אך אם אתה רוצה להישאר בכל מקרה עם הר"ד המקורי, אין מן הנמנע לחבר מעבד שכזה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
אני מעוניין לקנות מערכת חדשה לאוטו ויש בו מערכת מקורית ללא יציאה של מגבר.

אני מעוניין להישאר איתה מכיוון השרכב הינו חדש!

 

תודה רבה!

 

באיזה רכב מדובר? זה נכון שרדיו מקורי לא יהיה דומה מבחינת איכויות הסאונד לרדיו אפטר מרקט. אבל זה עדיין יכול לספק את רצונו של פותח השרשור. כך שלא הייתי פוסל זאת על הסף מבלי לדעת באיזה רכב מדובר.

×
×
  • תוכן חדש...