Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ספר הוראות לנהג - 1950


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי היום מאבא שלי ספר הדרכה לשימוש במכונית

.הספר ניקרא " המכונית, נהוג, מבנה וטיפול" הוצאת אחיאסף משנת 1950.

חוויה לקרא את השפה העיברית, האיורים והסברים על מיבנה הרכב, הוראות הפעלתו והנהיגה בדרך.

מצרף כמה קטעים לזכר התקופה ההיסטרית.תהנו!

_20110205_21283804.jpg

_20110205_21314000.jpg

_20110205_21245901.jpg

פורסם
לשוטרות זה דווקא היה יותר מסובך:

 

.JPG

 

 

נמרוד

 

זכור לי שעד לפני מספר שנים (הרבה מאוד שנים) בלימודי התאוריה, אופנועים/קטנועים היו צריכים אף הם להשתמש בסימונים הללו כאשר רצו לפנות או לעצור.

זכור לך (או למישהו אחר) מתי הפסיקו עם האותות הללו בזמן רכיבה?

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
זכור לי שעד לפני מספר שנים (הרבה מאוד שנים) בלימודי התאוריה, אופנועים/קטנועים היו צריכים אף הם להשתמש בסימונים הללו כאשר רצו פנות או לעצור.

זכור לך 0או למישהו אחר) מתי הפסיקו עם האותות הללו בזמן רכיבה?

 

 

 

ל'

 

כשאני עשיתי טסט על אופנוע (בשנת 1978 :oops: ) היתה חובה להשתמש באיתות יד, גם אם באופנוע היו מותקנים מאותתים. בטריומף עליו נבחנתי לא היו, ואותתי במרץ בידי השמאלית לשביעות רצונו המלאה של הבוחן.

 

נמרוד

פורסם

כשאני עשיתי טסט על אופנוע (בשנת 1978 :oops: ) היתה חובה להשתמש באיתות יד,

ואותתי במרץ בידי השמאלית לשביעות רצונו המלאה של הבוחן.

 

נמרוד

 

נמרוד,

 

שמעתי מאורטופד אחד, שהחובה היתה לשם ההתעמלות

ולא בכדי שהנהג שמאחוריך יידע למה אתה מנופף...

 

אגב,

מעניין מה שכתוב בדף השלישי השמאלי שמצורף ע"י irork.

נראה כי רכב עם הגה שמאלי היה נדיר אותם ימים (אחחח היו ימים),

ולכן יש בעמוד אזהרה כי אם רכב עוצר, יש לעקוף אותו משמאל בזהירות,

מאחר ואולי יש בו הגה שמאלי ולכן עלול לפתוח רחמנה ליצלן את הדלת השמאלית ולצאת מהרכב דרכה...

 

נעים להיזכר בעבר.

 

 

 

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

×
×
  • תוכן חדש...