Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון TSI - 2 שאלות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אף הם השיבו לי, בליווי הסברים טכנים די משכעים, שאין צורך לחכות אחרי התנעה או לפני כיבוי.

 

אשמח לראות ולקרוא את ההסברים הללו.

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בלי קשר, נראה לי חצי תמונה לא תזיק :-D

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

פורסם

לי פאביה TSI כחודשיים ולא קיבלתי שום הנחיה בנוגע להרצה, נהגתי לפי המוסבר בספר הרכב אך אני מודה שלא כל הזמן ולא בהכרח התמדתי ועמדתי בפיתוי של ללחוץ על הגז. האם תהיה לכך השפעה רצינית על תוחלת המנוע וצריכת הדלק? לרכב כיום יש 6000 קילומטר ואני לא מצליח להגיע לצריכת דלק שקרובה אפילו לנתוני היצרן.

פורסם

אביתר, אחרי 8000 ק"מ ורגל כבדה על הדוושה מימי 700 ק"מ - אין לי שום בעיה עם צריכת הדלק.

עם צבירת הק"מ היא ממשיכה להשתפר ובהחלט ניתן לאמת את נתוני היצרן (בצורת נהיגה רגועה להפליא...).

 

ארתור, אשמח אם תעלה פירוט תשובה משקודה צ'יכיה. זה מעניין.

אני מקפיד על המתנה של (לפחות) שתי דקות לאחר נסיעה ארוכה או מאומצת.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אשמח אם תוכל לספר לי על צריכת הדלק שלך, הכי טובה שהצלחתי להגיע אליה היא 6.6-6.8 למאה קילומטר לפי הממוצע מהתדלוק האחרון של מחשב הדרך והיא בנסיעה בין עירונית בלבד,לעומת זאת הממוצע הכללי עומד על 7.0, יש לציין כי ברשותי הגירסה בעלת התיבה הידנית שסביר שתהיה פחות חסכונית מהDSG בנסיעה בין עירונית בגלל חמשת ההילוכים לעומת השבעה ברובוטית. הנקודה היחידה שמאכזבת אותי במכונית זאת הצריכת דלק שציפיתי שתהיה משמעותית יותר טובה.

פורסם

מומלץ לאחר הנעה קרה לחכות דקה-שתיים לתת למנוע לעבוד.

 

עדיף לא לדחוק את המנוע עד שהוא לא מגיע לטמפ' עבודה.

 

 

אני אשאל אותך אחרת, אם יגידו לך שיש מצב שההמתנה בעת ההנעה ולפני כיבוי של 2 דקות(4 סה"כ) תעזור לך לשמור על חיי המנוע, זה מה שיעשה לך את ההבדל? ה4 דקות האלו?

Got To love It

פורסם
ההמתנה היא גם לאחר ההתנעה עצמה (כ50 שניות) וגם בזמן ההתנעה:

סובב את המפתח סיבוב אחד, המתן לכיבוי הנורות ואז סובב להתנעה.

 

 

למה לחכות לכיבוי הנורות ?

פורסם
1:14 בנסיעה מעורבת זה מאכזב מבחינתך?

 

הנסיעה היא לא מעורבת, נסיעה של 120 ק"מ ביום בדרכים בין עירוניות בלבד. נתון של 1:15 יספק אותי למרות שנתוני היצרן אופטימיים הרבה יותר.

פורסם
מומלץ לאחר הנעה קרה לחכות דקה-שתיים לתת למנוע לעבוד.

 

עדיף לא לדחוק את המנוע עד שהוא לא מגיע לטמפ' עבודה.

 

 

אני אשאל אותך אחרת, אם יגידו לך שיש מצב שההמתנה בעת ההנעה ולפני כיבוי של 2 דקות(4 סה"כ) תעזור לך לשמור על חיי המנוע, זה מה שיעשה לך את ההבדל? ה4 דקות האלו?

 

ב"נהג האוטובוס שרצה להיות אלוהים" מכפילים דקה במספר האנשים, כאן נכפיל 4 דקות במספר ההנעות\כיבוי, חלק משמעותי מהחיים :)

פורסם

אני לא מבין למה הוויכוח הזה ממשיך כל הזמן. ב TSI השמן ממשיך לזרום אל הטורבו לאחר כיבוי המנוע בדיוק למטרה הזו. זה כתוב בספרות הטכנית של המנוע.

בקשר להמתנה בעת סיבוב הסוויץ', זה רק הגיוני לתת למחשב לעשות בדיקות לכל הרכיבים ורק לאחר מכן להניע.

אם זה גורם למישהו להרגיש יותר טוב שהוא חיכה דקה, שיחכה דקה.

פורסם
אשמח אם תוכל לספר לי על צריכת הדלק שלך, הכי טובה שהצלחתי להגיע אליה היא 6.6-6.8 למאה קילומטר לפי הממוצע מהתדלוק האחרון של מחשב הדרך והיא בנסיעה בין עירונית בלבד,לעומת זאת הממוצע הכללי עומד על 7.0, יש לציין כי ברשותי הגירסה בעלת התיבה הידנית שסביר שתהיה פחות חסכונית מהDSG בנסיעה בין עירונית בגלל חמשת ההילוכים לעומת השבעה ברובוטית. הנקודה היחידה שמאכזבת אותי במכונית זאת הצריכת דלק שציפיתי שתהיה משמעותית יותר טובה.

 

1:20 - בקו נס ציונה/הרצליה/נס ציונה, בשעות ערב מאוחרות (בלי עומסים).

נמדד על מיכל מלא ביציאה ותדלוק השלמה בחזרה.

 

בעיר צריכת הדלק נעה סביב 1:12, לפעמים יותר.

זה תלוי מאוד בעומס ובמספר הרמזורים האדומים בהם נתקלת :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

עכשיו שמתי לב שנסעתי רק 130 ק"מ אחרי פול וכבר ירד לי המיכל לחצי.

 

בסוף ההרצה היא תזלול פחות דלק לא?

אם היא תמשיך ככה אני ימות!

 

ושמתי לב שכבר צריך להוסיף קצת שמן, איך כזה מהר?

ואיזה שמן לקנות מאוטו דיפו?

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual


×
×
  • תוכן חדש...