Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי אפשרות להרכיב שני סטים של טוויטרים.

הם ישודרו ככל הנראה לוופר מורל סופרימו 6.

האפשרויות הם:

מורל סופרימו ( המקורי של הסט)

מורל MT-23

 

ה MT-23 מתאימים לרכב ללא בניות במקומם המקורי בדש בורד של הרכב.

לעומת זאת, הסופרימו ידרשו בניה קלה כדי להתאים לאותו המקום או לקורות הרכב.

 

בימים האחרונים שמעתי את הסופרימו ביחד עם ה MT-23 ואני לא בטוח שזה הצליל האידיאלי. יחיד עם זאת המערכת עוד לא מכוונת ממש...

האם מניסיון האנשים עדיף לבצע את הבניה ולהתקין את היווניה המקורי של הסט או להתפשר על ה MT-23 ?

 

המערכת ככל מורכבת מ HU של אלפיין IVA-520 עם פרוססור 701H והגברה אקטיבית של שני מגברים של TRU מסדרת STEEL

 

אשמח לחוות דעתכם.

בברכה,

רועי 

פורסם

הטוויטר של הסופרימו טוב משמעותית, אך אם לא תמצה את היכולת של הסט שקיים אצלך עכשיו, לא מובטח לך שינוי מהותי שיצדיק את הפשרה שבבניה שתבצע.

נסה למקסם את היכולות שיש לך עכשיו.

אתה יכול לנסות לחבר את הספרימו באופן פרוביזורי ולראות אם זה מה שיעשה את השינוי.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
שלום לכולם,

יש לי אפשרות להרכיב שני סטים של טוויטרים.

הם ישודרו ככל הנראה לוופר מורל סופרימו 6.

האפשרויות הם:

מורל סופרימו ( המקורי של הסט)

מורל MT-23

 

ה MT-23 מתאימים לרכב ללא בניות במקומם המקורי בדש בורד של הרכב.

לעומת זאת, הסופרימו ידרשו בניה קלה כדי להתאים לאותו המקום או לקורות הרכב.

 

בימים האחרונים שמעתי את הסופרימו ביחד עם ה MT-23 ואני לא בטוח שזה הצליל האידיאלי. יחיד עם זאת המערכת עוד לא מכוונת ממש...

האם מניסיון האנשים עדיף לבצע את הבניה ולהתקין את היווניה המקורי של הסט או להתפשר על ה MT-23 ?

 

המערכת ככל מורכבת מ HU של אלפיין IVA-520 עם פרוססור 701H והגברה אקטיבית של שני מגברים של TRU מסדרת STEEL

 

אשמח לחוות דעתכם.

בברכה,

רועי

יש לך גם את האפשרות לפיקולו שיותר קטן מהסופרימו הגדולים ומותאם גם לסדרת הסופרימו.

×
×
  • תוכן חדש...