Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

להורים של חבר יש ניסאן אלמרה פרפקט1800 2006 אצלם שנתיים

יד קודמת היתה ליסינג (קיבלו את הרכב עם 50000 קמ) וסהכ הרכב נסע עד היום87 אלף קמ

הם שוקלים לכור את הרכב ועדיין לא פרסמו אותו וכיוון ששמעו שאני מחפש רכב הציעו לי לקנות אותו

 

הרכב בלי תאונות מעבר לקוסמטיקה קלה של כל רכב בן 5

מחיר מבוקש : 47000 שח

 

בגדול אני מחפש רכב שיענה על הדרישות הבאות:

1. ישמש בעיקר לנסיעה מחוץ לעיר - איך צריכת הדלק של האלמרה? קראתי ש 1:12 אבל לא יודע אם לסמוך על מה שכתוב..מה הוא צורך במציאות זה מה שמעניין

2.יפני (אמינות)

3. קמ נמוך (די עונה על הקריטריון, לא?? 87 אלף זה לא הרבה נראה לי)

4. יד נמוכה/סבירה (יד 2 במקרה זה כשהראשונה ליסינג)

5. מחיר 45000 אבל אם הכב טוב אז אפשר להלחץ לכיוון 47000

 

האם נראה לכם שהרכב טוב?

האם בהתאם לפרמטרים שציינתי כדאי ללכת על רכב אחר??

 

תודה לכל העונים!

שבוע מצויין שיהיה...

פורסם

רכב פרפקט שלא זוכה לדי הערכה בקרב העם הזה. אם אין לו בעיות מיוחדות, וכן הייתי מציע לך לבדוק, והוא נוח לך, לך על זה.

תוודא פשוט שהם לא מוכרים אותו בגלל פאקים כלשהם.. הרכבים האלה בדרך כלל לא נמכרים כל כך מהר.

פורסם

שלום,

 

ברשותי אותה המכונית, רק בגירסאת הטקנה, כארבעה חודשים.

 

ציטטתי את ההודעה בשביל הנוחיות והתשובות שלי הן באדום.

 

 

בגדול אני מחפש רכב שיענה על הדרישות הבאות:

1. ישמש בעיקר לנסיעה מחוץ לעיר - איך צריכת הדלק של האלמרה? קראתי ש 1:12 אבל לא יודע אם לסמוך על מה שכתוב..מה הוא צורך במציאות זה מה שמעניין

הנסיעה היומיומית שלי מתחלקת ל-70 אחוז בינעירוני ו-30 אחוז עירוני (בערך). הצריכה שלי היא 1 ל-13/13.5 ללא מזגן ועם מזגן דולק קבוע 1 ל-12.

2.יפני (אמינות)

האמת שהרכב אנגלי, אבל אני חובב יפניות ואחת הסיבות שקניתי את המכונית היא, כיוון שחיפשתי מכונית יפנית.

3. קמ נמוך (די עונה על הקריטריון, לא?? 87 אלף זה לא הרבה נראה לי)

 

לשנת 2006 ועוד אחרי ליסינג - לא, זה לא הרבה. אלמרה יוצאות ליסינג, בדרך כלל חוצות את ה-100000 קילומטרים ויצא לי גם לראות כאלו עם 150000 ו-160000.

4. יד נמוכה/סבירה (יד 2 במקרה זה כשהראשונה ליסינג)

יד שנייה לשנת 2006 אכן לא נחשבת כיד גבוהה יחסית לשנתון.

5. מחיר 45000 אבל אם הכב טוב אז אפשר להלחץ לכיוון 47000

לא הבנתי כ"כ את המשפט הנ"ל, רק שתהייה מודע שאלמרה פרפקט יוצאת ליסינג כמעט תמיד נמכרת מתחת למחירון בכמה אלפים בודדים.

 

 

אם יש לך עוד שאלות, תכתוב אותן ואענה בשמחה.

פורסם
רכב מצויין שנותן תמורה מעולה למחירו הנמוך,אמינות גובה ,יבואן גרוע ושרות במוסכים לא הכי טוב.

 

קיבוץ צובה החזיק הרבה כאלה. המוסך שלהם מתמחה באלמרות.

פורסם

טקנה היא די נדירה ובדר"כ היא לא יוצאת ליסינג. לי נאמר שהיא לא הייתה קיימת בכלל בליסינג, אבל אחרי שיצא לי לראות אחת, זה כנראה אפשרי.

 

גירסאת הפרפקט היא ממש לא נדירה כיוצאת ליסינג/השכרה. כפרטית, זה סיפור די אחר.

 

בכל מקרה, כדאי :).

×
×
  • תוכן חדש...