Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול נסעתי עם הפז'ו 205 שלי, לחבר שגר בישוב לידי, אני חייב לציין שהדרך היא הררית ומלאת סיבובים.

אוטו אחד לפני מסוג סיטרואן (מיני ואן כזאת) נסעה לפני והחליקה עקב כתם שמן על הכביש ונכנסה במעקה הבטיחות ומעוצמה של המכה הרכב שלה הסתובב עם הפנים לנתיב הנגדי,לאחר כדקה אני הגעתי וגם אני החלקתי על אותו כתם שמן ,איבדתי שליטה על הרכב ונכנסתי בה חזיתית.

אף אחד מהנוכחים בתאונה (אני,חבר שלי שישב לידי ואותה נהגת) לא פונה לבית חולים (כולנו סירבנו).

יש לי שני שאלות:

א.מי לדעתכם אשם בתאונה???, יש שאומרים שאני כי אני נכנסתי בה ויש האומרים שמי שאחראי על הכביש (מע"צ או כל גוף אחר)

ב.בנושא של הביטוח, אני צריך לשלם השתתפות עצמית למישהו?, (לא היה לי מקיף כי האוטו שנת 89 אבל היה חובה)

פורסם

לדעתי אם זה כמו שאתה מספר וגם הנהגים האחרים חושבים כך

אתה בהחלט יכול לתבוע את האחראי, לא רק עבור תיקונים של האוטו אלא גם עבור פיצויים בשבילך, היה מקרה דומה לבן דוד שלי והם עדיין בתביעה עם סכוי טוב לזכות בכמה עשרות אלפי שקלים כי הוא אפילו קיבל אחוזי נכות מהעניין אבל גם נפצע רצינית.

 

אה ודרך אגב - ראית את הכתם שמן ואותם מחליקים עליו ואתה רוצה להגיד לי שסתם החלטת להמשיך לסוע עליו ולא לעצור אלא אם ממש היית דבוק לתחת שלהם??

פורסם

לצערי אני חושב שאין לך את מי להאשים הפעם...

מע"צ או הרשות שהכביש תחת פיקוחה, לא אשמות, מפני שזהו לא מפגע בתשתית עצמה, אומנם מחובתם לנקות את כתם השמן, אך יתכן והדבר עדיין לא דווח או שהיה בטיפול..

כלומר שאתה ככל הנראה צריך לשלם על הנזק, וזוהי אשמתך שלא התאמת את מהירותך/סגנון הנהיגה, לתוואי הדרך..

 

מה שכן חשוב לשים לב, להבדיל בין הנזק שנגרם לסיטרואן ע"י התאונה העצמית שלה, לבין התאונה שלך איתה...

כלומר שלא יאלצו לשלם על נזק שלא עשית..

 

 

ואגב, אין שום מניע לעשות לרכב משנת 89 ביטוח צד ג', ואף מומלץ לעשותו , בכדי להימנע ממצבים כמו שקרה לך...

פורסם

אל תשלם!!!

 

1. מי אמר שלא שמרת מספיק מרחק??!

יכול להיות ששמרת, אבל הרכב מלפניך עף לכיוונך. המרחק שיש לשמור (לפי שיטת הספירה אחד שתייים) - לא נועד למנוע תאונות בהן רכב מאבד שליטתו ונכנס בך!!!

 

לכן - יכול להיות ששמרת מרחק ואתה לא אשם.

 

2. סיבה נוספת, וחשובה אף יותר: אתה ל-א אשם!!!!

א. ניתן לטעון שגם אם היית שומר מרחק התאונה לא הייתה נמנעת! (כפי שאמרתי -

שמירת מרחק לא נועדה למנוע גם תאונות במצבים קיצוניים ביותר!)

ב. זה שהסיטרואן החליקה - זו לא אשמתך בכל אופן!!

 

 

דעתי האישית: כ"א צריך לשלם על הנזקים שלו - כי כל אחד גם ככה היה מחליק!

פורסם

aa123 - לא הבנתי את ההגיון שלך. אם הסיטרואן החליקה ונתקעה במעקה - זאת אשמת נהג הסיטרואן. אם ה-205 החליקה ונתקעה בסיטרואן - זו אשמת נהג ה-205, פשוט מאוד.

 

זה ששניהם יכולים לנסות לתבוע מישהו אחר כי היה כתם שמן על הכביש - זה עניין אחר לגמרי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יכול להיות שאתה צודק. השאלה באיזה נתיב קרתה התאונה.

 

אם הסיטרואן נכנסה לו לנתיב כתוצאה מההתנגשות אז היא אשמה.

 

אחרת, יכול להיות שהוא אשם.

 

הייתי ממליץ לו לפנות במקרה זה למישהו _רצוי אף לכמה) שמבין בנושאי תעבורה מסוג זה, ולהתייעץ

פורסם

ישנה פה לכולם טעות: זה לא שלא שמרתי מרחק, הסיטרואן שעשתה את התאונה לפני לא הייתה בזוית עין שלי.

היא עשתה את התאונה משהו כמו דקה לפני שהגעתי אליה.

דבר שני אין מצב שלא שמרתי מרחק כי כמו שאמרתי לא ראיתי אף רכב לפני

דבר שלישי לא נסעתי מהר!,לא בא לשטח בוחן תנועה ככה שגם במידה וההיתי נוסע מהר לא היו יכולים להאשים אותי בכך!, אבל באמת ,עם יד על הלב אני אומר שלא נסעתי מהר.

בקשר לכתם השמן שמישהו הזכיר פה, אני לא ראיתי שום כתם שמן,אני פתאום החלקתי ורק בדיעבעד (לאחר התאונה) כשהלכתי לבדוק את הכביש גיליתי שזה אכן כתם שמן.

פורסם
יכול להיות שאתה צודק. השאלה באיזה נתיב קרתה התאונה.

 

אם הסיטרואן נכנסה לו לנתיב כתוצאה מההתנגשות אז היא אשמה.

 

אחרת, יכול להיות שהוא אשם.

 

הייתי ממליץ לו לפנות במקרה זה למישהו _רצוי אף לכמה) שמבין בנושאי תעבורה מסוג זה, ולהתייעץ

התאונה קרתה באמצע הכביש טיפה נוטה לנתיב שלי.

פורסם
יכול להיות שאתה צודק. השאלה באיזה נתיב קרתה התאונה.

 

אם הסיטרואן נכנסה לו לנתיב כתוצאה מההתנגשות אז היא אשמה.

 

אחרת, יכול להיות שהוא אשם.

 

הייתי ממליץ לו לפנות במקרה זה למישהו _רצוי אף לכמה) שמבין בנושאי תעבורה מסוג זה, ולהתייעץ

 

קצת הבנת הנקרא!

אם אתה לא מבין מה שאתה קורא אז אל תגיב..

הבנאדם אומר שהאוטו שמלפניו החליק לפניו בהפרש זמן כלשהו, לנתיב הנגדי, כלומר ברגע שהוא הגיע אל כתם השמן, הסיטרואן כבר הייתה בנתיב הנגדי(עקב ההחלקה), וכבר לא זזה(כי כאמור היה הפרש זמנים בין ההחלקות), כלומר הסיטרואן היתה אומנם המכונית היחיד לפניו, אבל בהפרש דיי גדול..

 

בקיצור הסיטרואן עמדה לה בנתיב הנגדי(כלומר לא בנתיב שהפז'ו, של כותב ההודעה נסעה) והפז'ו עקב ההחלקה התנגשה בה...

פורסם
יכול להיות שאתה צודק. השאלה באיזה נתיב קרתה התאונה.

 

אם הסיטרואן נכנסה לו לנתיב כתוצאה מההתנגשות אז היא אשמה.

 

אחרת, יכול להיות שהוא אשם.

 

הייתי ממליץ לו לפנות במקרה זה למישהו _רצוי אף לכמה) שמבין בנושאי תעבורה מסוג זה, ולהתייעץ

 

קצת הבנת הנקרא!

אם אתה לא מבין מה שאתה קורא אז אל תגיב..

הבנאדם אומר שהאוטו שמלפניו החליק לפניו בהפרש זמן כלשהו, לנתיב הנגדי, כלומר ברגע שהוא הגיע אל כתם השמן, הסיטרואן כבר הייתה בנתיב הנגדי(עקב ההחלקה), וכבר לא זזה(כי כאמור היה הפרש זמנים בין ההחלקות), כלומר הסיטרואן היתה אומנם המכונית היחיד לפניו, אבל בהפרש דיי גדול..

 

בקיצור הסיטרואן עמדה לה בנתיב הנגדי(כלומר לא בנתיב שהפז'ו, של כותב ההודעה נסעה) והפז'ו עקב ההחלקה התנגשה בה...

הכל נכון חוץ מהפרט האחרון, לאחר ההתנגשות של הסיטרואן עם מעקה הבטיחות היא נעצרה באמצע הכביש וטיפה נוטה לכיוון של הנתיב שלי.

פורסם

מצד אחד, אם הסיטרואן הייתה טיפה בנתיב שלך אז יש לה חלק באשמה.

מצד שני, נהג הסיטרואן יכול לטעון שגם אם הוא לא היה טיפה בנתיב שלך,

אז גם ככה הייתה מחליק ונכנס בו.

 

==> צריך להתייעץ עם מומחים בתחום, כגון: עו"ד, מומחי תעבורה וכו'.

הבנתי אתת המקרה, וקטונתי מלפסוק!

 

נ.ב - אם משהו יודע מי פוסק במקרים כאלו, אשמח אם תגידו כאן!

 

 

*עריכה:

 

לאחר מחשבה שנייה, גם אם היא הייתה טיפה בנתיב שלך, הנהג שלה יכול לטעון כי יכולתה

להתחמק ולמנוע את התאונה)..

 

אבל, אני חוזר ואומר.... להתייעץ עם מומחים.

פורסם

אני רשמתי את הודעתי הקודמת במקביל אליך ולכן לא ראיתי את הפרט החדש שהוספת(שהסיטרואן נוטה לכיוון הנתיב שלך)..

 

אם הסיטרואן אכן הייתה בנתיב שלך, וגרמה להפרעה, יש איזשהו סיכוי שתצא מזה ללא נזק בכיס...

השאלה היא הנסיבות, האם יכולת לראות את הסיטרואן מרחוק(כנראה שכן, שהרי אמרת שהפגיעה נגרמה עקב ההחלקה), האם בעלי הסיטרואן עשו הכל כדי למשוך את צומת לב הנהגים לאוטו שהיה תקוע באמצע הכביש...

פורסם

רק רציתי להוסיף שכלפני חודשיים קרה לי משהו ממש ממש דומה,

נסעתי מאחורי חבר שלי בכיכר הוא נסע בפולסוואגן בורה ואני ב205,

ביציאה מהכיכר הוא החליק ונכנס בשיחים, ואני אחריו החלקתי ונכנסתי בו

למזלי הנסיעה באמת הייתה במהירות איטית ולא קרה שום דבר רציני

לא למי שהיה באוטו ולא למכוניות.

 

 

ובמקרה שלנו הזמנו משטרה שתנקה את השמן מהכביש שזה לא יקרה לאחרים

כמו שקרה לנו. והעיריה רצתה לתבוע אותנו על הכתם שמן, כי חשבו שהוא נגרם

עקב התאונה.

רנו קליאו 96 RT

×
×
  • תוכן חדש...