Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

קניתי רכב לפני כשלושה חודשים.

בבדיקה נאמרו לי שהציריות פגומות, אך בינתיים ניתן להמשיך בנסיעה.

היום נשמעו תיקתוקים ממש חזקים בפניה שמאלה, ופחות חזקים בפניה ימינה.

אני מבין שאני צריך ללכת למוסך.

שאלותי הן כאלה.

1. כמה יעלו לי לערך הציריות? - מקוריות ולא מקוריות.

2. במידה והפעמונים פגומים, זה יעלה פחות?

3. האם כדאי כבר להחליף את כל הציריות?

4. עד כמה מסוכן יהיה לנסוע עוד כ500 ק''מ עם הרכב?

 

-תודה רבה!

פורסם
שלום לכם,

קניתי רכב לפני כשלושה חודשים.

בבדיקה נאמרו לי שהציריות פגומות, אך בינתיים ניתן להמשיך בנסיעה.

היום נשמעו תיקתוקים ממש חזקים בפניה שמאלה, ופחות חזקים בפניה ימינה.

אני מבין שאני צריך ללכת למוסך.

שאלותי הן כאלה.

1. כמה יעלו לי לערך הציריות? - מקוריות ולא מקוריות.

2. במידה והפעמונים פגומים, זה יעלה פחות?

3. האם כדאי כבר להחליף את כל הציריות?

4. עד כמה מסוכן יהיה לנסוע עוד כ500 ק''מ עם הרכב?

 

-תודה רבה!

ערב טוב נחום

ציריות מתקתקות בסיבובים בגלל פעמונים בלויים

במוסך הגון עבודה כזו תעלה 400-500 ש"ח לכל ציריה ועוד מעמ

בהצלחה

פורסם

שלום לך

 

קודם כל בדרך כלל לא מחליפים את כל הצירייה

מחליפים או את הפעמון או את הקרדן או את שניהם

החלפת פעמונים תעלה בסביבות 200-250 ש"ח לצרייה

החלפת קרדנים באיזור ה-350

אני לא רואה טעם לקנות חלקים מקוריים - זה סתם יעלה הרבה כסף

ואם אתה לא רוצה שצרייה תתפרק לך באמצע נסיעה כדאי לך לעשות את זה מהר

 

שבוע טוב

פורסם

תחליף רק פעמונים לציריות, כל פעמון עולה 150ש"ח, יש בקיט פעמון,גריז, טבעת אבטחה וגומיה.

 

עבודה במוסך תעלה כ200-250ש"ח לכל צד, רק עבודה.

 

העבודה במוסך עולה יותר מהפעמון.

פורסם

טוב חברים, היום לקחתי את הרכב מהמוסך, החליפו לי פעמונים.

סה''כ אחרי מע''מ, יצא 750 ש''ח כולל עבודה.

מחיר סביר? או שהייתי יכול לחסוף עוד 150 ש''ח במקום אחר?

×
×
  • תוכן חדש...