Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רציתי לשאול האם כדאי לי לקנות GMC ספארי אני צריך את האוטו לצורכי עבודה במיזוג אויר ואני מחפש אחת שמונעת עם גז

האם האחזקה שלה יקרה האם החלקים יקרים האם זהו רכב אמין והאם זה נכון שאפשר להוסיף את מערכת הגז רק משנת 95 תודה מראש לכל העונים

פורסם

לגבי השנה שממנה והלאה אפשר להתקין מערכת גז: לא יודע.

 

לגבי דגם 95 ספציפית: משום מה (לא יודע למה) מכונאים שמומחים ברכבים אלה, טוענים בתוקף שאסור לגעת בשנת 95.

אם תמצא אחת שטופלה כראוי, כדאי לשקול לקנות. הבעיה שרבות מאוד מוזנחות וטופלו בצורה חאפרית.

החלפים לא זולים אבל מחזיקים בדר"כ זמן רב.

יתרון גדול הוא שהאוטו אף פעם לא מתחמם, גם כשמערכת הקירור אינה במצב אופטימלי.

יש באופן יחסי הרבה בעלי מקצוע שמשתמשים ברכב זה לצורך עבודתם. זהו סוס עבודה מאסיבי ועמיד.

הרכב מרווח מאוד ובעל נפח העמסה נדיב ביותר למרות שאינו גדול מדי, למעט מימד הרוחב.

בגדול האוטו אמין מאוד, אבל שוב: חשוב לקנות אקזמפלר ספציפי שטופל היטב.

פורסם

, אני מניח שאתה תתנייד עם הרכב כל היום, אז קח בחשבון שצריכת הדלק ברכב הזה היא גבוה מאוד , וחלפים לרכב הזה הם לא זולים.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

×
×
  • תוכן חדש...