Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפשת מקום בו ניתן לרכוש חומר פחחות לרכב, בכמות קטנה ביותר.

(או לחליפין אם יש למישהו מהפורום כמות ממש קטנה שמוכן לתת או למכור אשמח לקבל על כך הודעה פרטית).

מכיוון שאינני יודעת מה שמו הלועזי של החומר אשמח לקבל הפניה למקום שניתן לרכוש בו את החומר הנ"ל.

 

 

תודה

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מחיר?

כמות?

קיים גם "בטמבוריות" מקומיות שמוכרות ציוד בניין וכו'?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

תודה על ההפניה.

שלחתי להם מייל דרך האתר :arrow:שמופיע באינטרנט, נמתין לתשובה.

 

"נהגת שודים"- לכן זה תבדקי. :wink:

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אהלן ,

 

תקפצי באמצע יום העבודה לאיזה פחחיה אני בטוח שבעזרת נחמדות הם יתנו לך שלוק מהחומר ללא תשלום.

 

החומר הנפוץ ביור הוא car kit בצבע ירוק, המון חברות מנפקות אותו .

 

בברכה.

 

אסי.

לעולם אל יתבייש אדם להודות בטעותו.הוא רק אומר בכך שהיום הוא חכם יותר משהיה אתמול.

כל מה שקשור למנועים ימיים.

פורסם

זה אמור להיות בכל חנות טמבור , אני קניתי לפני שנה בערך , את צריכה לקבל פחית גדולה, ואחת ממש קטנה, צריך לערבב בינהם.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

"טופ קולור" לא השיבו על המייל ששלחתי להם דרך האתר, ולכן חיפשתי במקום אחר.

חבל שמפרסמים דרכי התקשרות עם החנות הכוללים מילים אך אין מי שישיב עליהם, בעידן שבו רוב תחומי החים ממוחשבים כדאי להשתדרג ולתת דגש בשרות לקוחות דרך מיילים, כך ניתן למנף ולמקסם רווחים ולקוחות.

 

בכל אופן, פקדתי את ההום סנטר ואייס, אך החומר אזל מהמלאי וצפי הגעה לא היה, מה שכן יכלו לומר שפחית של 250 מ"ל לערך עולה 40 ש"ח + -.

ביקרתי בחנות לחומרי ציוד ביניין ואביזרים בשם "צלח" באזור התעשיה של אור יהודה, ומצאתי את מבוקשי, פחית של 400 מ"ל (הקטנה ביותר שניתן למצא) מחירה 20 ש"ח נקראת קאר בונד.

המוכרנים במקום מקצועיים ומשיבים על כל שאלה בנושא.

 

 

 

 

ל'

DSC01496.jpg

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בעיקרון חומר פחחים מגיע בגדלים שונים בגוונים שונים וכולל חלק א + חלק ב (שפכטל ) בכל חנות אספקה תכנית קיים חומר כזה.

  • אחראי פורום
פורסם

ל',

מהיכרות אישית עם שני בעלי טופ קולור, הם הרבה יותר נגישים בטלפון.

יש כמה סוגי חומרים, אני מקווה שמה שקנית יהיה קל לעיבוד באופן ידני. חלקם קשים מאוד וחלקם עדינים יותר.

נסי אותו לפי ההוראות על סתם משטח והתאמני עם ניירות שיוף החל מ-120.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

זו הפעם הראשונה שאני עובדת עם החומר הנ"ל, אני אשמח לקבל הכוונה כיצד לערבב בין החומרים.

כתוב שיחס הערבוב הוא 2/100.

אני צריכה להשתמש בכמות חומר שהיא בערך 2 כפיות קטנות, כמה חומר בערך אני אמורה להוסיף מהמקשה?

 

 

 

תודה

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

2/100 כלומר שני אחוז של חומר מקשה מכמות השפכטל, תנסי לפי העין.

לפני זה תעשי ניסוי, תערבבי כמות קטנה של החומר ותראי איך הוא מתקשה לפני שתתחילי לעבוד איתו שלא יתקשה לך מהר מדי.

אל תוסיפי את החומר המקשה לפחית של השפכטל. תשתמשי בכלי חד פעמי לערבוב (צלחת/ כוס).

פורסם

קחי חתיכת קרטון צד אחד מקשה צד שני חומר פחחות . עם הלהב של הסכין יפני קחי חומר תפרידי חלק קטן ואז קחי את המקשה תערבבי ככל שכמות המקשה יותר החומר ניהיה קשה במהירות רבה יותר. אני אוהב לערבב קצת אבל עם הרבה יחסית מקשה תוך דקה זה מתייבש ואפשר לעבוד עם 120 או 320

פורסם

trademark השתמשתי בעצתך וביצעתי ניסוי קטן לפני השימוש בחומר, על מנת לבדוק את המהירות שהוא מתקשה ומתגבש למוצק.

מכיוון שהחומר אינו נוזלי ניתן היה להניח אותו ישירות על מרובע שיצרתי משני פלסטיקים ולערבב את החומר יחד ולמרוח ישירות על המקום.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...