Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפיוניר יש את הסט HU+פרוססור הP9 שנמצא בהרבה רכבי SQ ונחשב לאחד השילובים הטובים ביותר שיש. העלות שלהם יחד היא באזור ה1600$ אם זכרוני אינו מטעני.

 

בתור בעלים של פרוססור וHU של אלפיין אני יכול להגיד שגם פיוניר חברה מצויינת, הכל שאלה של מה משווים למה (כלומר יש מכשירים שהייתי מעדיף של אלפיין על פיוניר ויש שלהפך).

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום!

יש לי מערכת שמע: HU - PIONEER DEH P8500MP, רמקולים קדמיים - קומפוננטים של DRAGSTER, רמקולים אחוריים - 6X9 3WAY של קנווד, סאב - DRAGSTER 10inch, מגבר 2 ערוצים, מגבר 4 ערוצים (של חברה מעולה - השם פרח מזכרוני כרגע).

המערכת של פיוניר היא פשוט פגז של מערכת! לאחר חצי שנה של שימוש, אני יכול לומר שאני נהנה מכל רגע ולפעמים אני פשוט לא רוצה לצאת מהאוטו!

לסיכום: מערכות של פיוניר הן מעולות (מנסיוני האישי) וכדאי ללכת עליהן.

אגב, את שלי קניתי דרך eBay במחיר של כ- 280$ ויחד עם דמי המשלוח והמיסים זה הסתכם בערך בפחות מ- 400$.

המסקנה שלי: לך על פיוניר!

:)

משה ג.

מערכת מולטימדיה קנווד DDX8024BT + מגבר ג'נסיס מסדרה 3, - קומפוננט: DLS NOBELIUM, - סאב: ג'נסיס "10


×
×
  • תוכן חדש...