Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוב העם קונה לאנטיס - ואכן הוא לא טועה היא אמינה מאוד

כנ"ל הפיוניר

באשר לאופי של הרכב...תנסע - טוב לך סבבה, לא טוב לך תמיד איזה גולףGTI דור ראשון תהיה סבבה....

 

אותו דבר : תשמע..הצליל טוב על הכיפאק...לא טוב, תמיד איזה אלפיין יהיה מתאים למשימה...

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רוב העם קונה לאנטיס - ואכן הוא לא טועה היא אמינה מאוד

כנ"ל הפיוניר

באשר לאופי של הרכב...תנסע - טוב לך סבבה, לא טוב לך תמיד איזה גולףGTI דור ראשון תהיה סבבה....

 

אותו דבר : תשמע..הצליל טוב על הכיפאק...לא טוב, תמיד איזה אלפיין יהיה מתאים למשימה...

 

מה הקשר לאמינות?

 

הכוונה שלי היא למה קונים?

אנשים קונים לנטיס מבלי לעשות עליה נסיעת מבחן כי הם שמעו מהשכן או ראו את השכן שיש להם רכב כזה לכן הם קונים

זה אבסורד כמו שנשמע אבל להוציא 130000 על משהו שאתה לא בודק אותו לפני כן.

וגם את הפיוניר אנשים קונים פיוניר כי חושבים בארץ שפיוניר הם מספר אחד כנ"ל גם קנווד

לא בודקים את שאר החברות - רק פיוניר או קנווד

הרי פיוניר ידועים כחברה בינונית בתחום האודיו לרכב, ובארץ חושבים שהם מספר אחד.

ובארץ חושבים שרוקפורד הם החברה מספר אחת וגם רוקפורד חברה בינונית +

כל בן אדם ששומע מה יש לי ברכב אומר לי - מה זה קיקר? מי אלו? למה לא קנית רוקפורד?

השורה התחתונה שכאן בארץ יש סטיגמות על משהו מסויים ולא יעזור כלום כדי לשנות את הדעה הזו.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

מסכים איתך בנוגע ל"סטיגמות" חולק עלייך לחלוטין בכול הקשור לפיוניר.

חברה בינונית היא ממש לא.

חברה עממית - אולי. אולי ניתן להגדיר אותה כך מאחר וליין המוצרים שלה ענק ומתאים לכל כיס החל מדגמים מאוד פשוטים וכלה בדגמים מאוד יוקרתיים ואיכותיים.

לא יודע מאיפה הבטחון הזה בדברייך אבל אם תעשה משאל בין חברי הפורום שבבעלותם מכשיר פיוניר או אצל מתקינים נראה לי שפיוניר תכבוש את אחד המקומות בין שלושת-חמשת הראשונים הן מבחינת אמינות והן מבחינת איכות הסאונד. זה שמצורף אליה תג מחיר גבוה - לא בהרבה ממחירים באירופה.

ואגב, שלא ינסו להאשים אותי, אני לא מעוזי רדיו או משהו כזה...

פורסם

שניר לדעתי אתה לא ראית דגמים טובים של פיוניר ...

 

תאמינו לי שפיוניר אולי טיפה אבל טיפה פחות טובים אלפיין...

 

וגם בעניין הסאב של פיוניר כולם אומרים הוא סתם חרא בגלל שז פיוניר לא ידועים כחברה לסאבים..

 

א-ב-ל יחסית למחיר שלו הוא סאב מעולה אם יודעים איך לנצל אותו נכון...

 

אני שמעתי את CVR 12 של קיקר אצל מתקין באוטו ואני יכול להגיד שפיוניר לא נופל בגרוש מימנו..

פורסם
רוב העם קונה לאנטיס - ואכן הוא לא טועה היא אמינה מאוד

כנ"ל הפיוניר

באשר לאופי של הרכב...תנסע - טוב לך סבבה, לא טוב לך תמיד איזה גולףGTI דור ראשון תהיה סבבה....

 

אותו דבר : תשמע..הצליל טוב על הכיפאק...לא טוב, תמיד איזה אלפיין יהיה מתאים למשימה...

 

מה הקשר לאמינות?

 

הכוונה שלי היא למה קונים?

אנשים קונים לנטיס מבלי לעשות עליה נסיעת מבחן כי הם שמעו מהשכן או ראו את השכן שיש להם רכב כזה לכן הם קונים

זה אבסורד כמו שנשמע אבל להוציא 130000 על משהו שאתה לא בודק אותו לפני כן.

וגם את הפיוניר אנשים קונים פיוניר כי חושבים בארץ שפיוניר הם מספר אחד כנ"ל גם קנווד

לא בודקים את שאר החברות - רק פיוניר או קנווד

הרי פיוניר ידועים כחברה בינונית בתחום האודיו לרכב, ובארץ חושבים שהם מספר אחד.

ובארץ חושבים שרוקפורד הם החברה מספר אחת וגם רוקפורד חברה בינונית +

כל בן אדם ששומע מה יש לי ברכב אומר לי - מה זה קיקר? מי אלו? למה לא קנית רוקפורד?

השורה התחתונה שכאן בארץ יש סטיגמות על משהו מסויים ולא יעזור כלום כדי לשנות את הדעה הזו.

 

מחזק את דברייך MACHINHEAD העם שמבין יחד איתך תן לאנשים CLARION ALPINE PANASONIC BLAUPUNKT וניראה מה יגידו על פיוניר אח"כ !! :idea:

פורסם
רוב העם קונה לאנטיס - ואכן הוא לא טועה היא אמינה מאוד

כנ"ל הפיוניר

באשר לאופי של הרכב...תנסע - טוב לך סבבה, לא טוב לך תמיד איזה גולףGTI דור ראשון תהיה סבבה....

 

אותו דבר : תשמע..הצליל טוב על הכיפאק...לא טוב, תמיד איזה אלפיין יהיה מתאים למשימה...

 

מה הקשר לאמינות?

 

הכוונה שלי היא למה קונים?

אנשים קונים לנטיס מבלי לעשות עליה נסיעת מבחן כי הם שמעו מהשכן או ראו את השכן שיש להם רכב כזה לכן הם קונים

זה אבסורד כמו שנשמע אבל להוציא 130000 על משהו שאתה לא בודק אותו לפני כן.

וגם את הפיוניר אנשים קונים פיוניר כי חושבים בארץ שפיוניר הם מספר אחד כנ"ל גם קנווד

לא בודקים את שאר החברות - רק פיוניר או קנווד

הרי פיוניר ידועים כחברה בינונית בתחום האודיו לרכב, ובארץ חושבים שהם מספר אחד.

ובארץ חושבים שרוקפורד הם החברה מספר אחת וגם רוקפורד חברה בינונית +

כל בן אדם ששומע מה יש לי ברכב אומר לי - מה זה קיקר? מי אלו? למה לא קנית רוקפורד?

השורה התחתונה שכאן בארץ יש סטיגמות על משהו מסויים ולא יעזור כלום כדי לשנות את הדעה הזו.

 

מחזק את דברייך MACHINHEAD העם שמבין יחד איתך תן לאנשים CLARION ALPINE PANASONIC BLAUPUNKT וניראה מה יגידו על פיוניר אח"כ !! :idea:

 

יאללה!!!!

 

ראיתי בלוקפונט ראיתי פנסוניק וקלריון הם עדיין לא ברמה לדעתי..

 

אלפיין אין מה לדבר בכלל זו חברה גדול..

פורסם

חברי הבן הדם בסך הכול שאל איזה מכשיר כדי ליקנות לא איפה מייצרים

בקיצור אני מציעה פיוניר 560גם MP3 וגם 3 כניסות מגבר יש לי את המכשיר באוטו

מוצלך מאוד

פורסם

לבחור שכתב ש-CLARION היא חברה לא ברמה אני ממליץ בחום לפרוש מעניינים שקשורים לסטריאו לרכב שכן חברת CLARION היא החברה המובילה כיום בעולם בתחום הסריאו וה-HU בעולם לחברה יש את המכשירים המתקדמים בעולם וגם את המכשיר היחידי שמקליט מהדיסק ברכב אל המכשיר דגם : DXZ-845MC לי יש את הדגם DXZ945 עם מסך נגיעה מכשיר הנחשב לאחד המכשירים האיכותיים ביותר בעולם עם DOLBY DIGITAL AC3 ועוד מלא פונקציות הרי לך לינק לאתר החברה שתהנה קצת מהמוצרים של החברה : http://www.clarion.com/usa/product/index.php?category=source

פורסם

להגיד שפיוניר זה חברה בינונית זה כמו להגיד שמאזדה היא חברה בינונית.

 

והדגמים שמביאים לארץ לא חשובים בכלל

 

פיוניר לא יורד מאף חברה שאני מכיר כנ"ל גם מאזדה.

 

שניר עם כל הכבוד - אני קניתי פיוניר, כי כבר עשר שנים מהיות שאני יודע מה זה מוסיקה, לאבא שלי היה פיוניר באוטו - עוד שהרדיו היה נשלף ולא הפאנל..

 

אז לכל אחד יש את השיקולים שלו.

פורסם

רק כדי להוסיף קצת אש למדורה :

מבחינת אלפיין נגד פיוניר - מבחינת סאונד זה מאוד תלוי בדגמים הספציפיים - אבל מבחינת אמינות , פיוניר אמינים הרבה יותר.

 

לאלפיין עד היום יש הרבה מחלות במכשירים השונים שלהם ומכשירים מדורות קודמים סובלים מכשל בעינית בתכיפות גבוהה מאוד.

פורסם

פיוניר לא הרבה יותר אמינים. האמינות שלהם דומה, זה שהיו לאלפיין דגמים ישנים עם עיניות בעייתיות שלא קראו צרובים, ורדיו דיסקים שהדיסקים בהם היו קופצים לפעמים לא אומר שגם היום זה ככה.

 

אם נשווה תמורה למחיר בארה"ב, לטעמי התמורה של אלפיין היא הגבוהה ביותר.

קלריון לא הכי טובה, לא פיוניר ולא אלפיין. לכל אחת מהחברות יש מוצרים טובים (דרך אגב דווקא לטעמי קלריון למשל ירדו ברמה של התמורה עבור המחיר) שיכולים להתאים להעדפות שונות.

פורסם
להגיד שפיוניר זה חברה בינונית זה כמו להגיד שמאזדה היא חברה בינונית.

 

והדגמים שמביאים לארץ לא חשובים בכלל

 

פיוניר לא יורד מאף חברה שאני מכיר כנ"ל גם מאזדה.

 

שניר עם כל הכבוד - אני קניתי פיוניר, כי כבר עשר שנים מהיות שאני יודע מה זה מוסיקה, לאבא שלי היה פיוניר באוטו - עוד שהרדיו היה נשלף ולא הפאנל..

 

אז לכל אחד יש את השיקולים שלו.

 

אלון, שאני אומר פיוניר חברה בינונית אני משווה אותה אל החברות הגדולות מה ביחס לחברות הגדולות היא שווה - ובמקרה הזה כן פיוניר נמצאת בחלק התחתון של הרשימה, השאלה למה אתה משווה את פיוניר לחברות הגדולות יותר או פיוניר למותגי מדבקה ?

אני חושב שההשוואה היותר מתאימה במקרה הזה בשביל כולם זה פיוניר למותגי מדבקה כי כל אחד שרוצה משהו רגיל - רדיו דיסק ו 4 רמקולים מבחינתו זה יספק אותו לכן הוא קונה פיוניר/קנווד. בלאופנקט אף אחד לא קונה כי לא שמעו עליהם כ"כ - גם אני לא מכיר אותם יכול להיות שהם אפילו יותר טובים.

אגב

גם לי היה פיוניר מאז שאני זוכר שיש לנו אוטו.

 

וכן מאזדה לנטיס זה אוטו בינוני - אין בו שום דבר מיוחד - אני לא רוצה להרחיב כאן את הדיבור כי זה לא הפורום המתאים.

 

ולאדי - לי היה סאב וופר פיוניר TS-W33C הדגם 450W IMPP הוא דופק יפה אבל מאז שיש לי את הקיקר - אין מה להשוות בכלל, האיכות סאונד שונה לגמרי, באס יותר מדוייק וזה עוד סאב שמתאים ל SPL.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

אולי די עם הוויכוח הזה... מי יותר חזק מי יותר שווה...

 

הכל מסתכם בכיס של הלקוח. כיס עמוק (ומלא) יאפשר לרכוש מוצרים ברמה יותר גבוהה.

 

PIONEER לא מדורגת כ HI END, ונותנת את המענה הטוב ביותר לרוב המוחלט של הלקוחות (מבחינת מחיר + איכות)

לגבי אלפיין, אני לא בטוח אבל נראה לי שכן.

כל השאר - בלאופונקט, פנסוניק, JVC נותנות סאונד יפה וטוב ללקוח ממוצע, ואולי היום עומדות ברמה זהה לזו שם פיוניר (פרט למוניטין).

קלאריון ככל הידוע לי מדורגת כמו אלפיין בערך.

 

שורה תחתונה, מי שרוצה מערכת טובה + הולך על פיוניר בד"כ. מי שרוצה סביר הולך על האחרות בד"כ. מי שרוצה מערכת מצוינת הולך על אלפיין/קלאריון, ויש גם את המשוגעים שיבחרו בנקמיצ'י/דנון.

כל אחד והכיס שלו (וכן יכולת ההבחנה שלו בין איכויות צליל שיוצא מכל אחד מהחברות שלעיל).

 

פיוניר = קונצנזוס, ובצדק, הם נותנים תמורה טובה לכסף, ונכנסים כמעט לכל כיס.

פורסם

זה הכל תלוי בבנאדם כמה יש לו להשקיע וכמה הוא רוצה להשקיע

 

אי אפשר להגיד שפיוניר זה זבל כי אתם רואים את הזבל שלה אצל אנשים שקנו את הHU ב1800 שקל גג יש פיונירים גם ב10000 רק שתהיו בעניינים...

 

כל דבר יש ברמה פשוט אין לאנשים את הרצון\תקציב...

 

ועל אלפיין אין מה לךדבר בכלל לפי דעתי זה לא השוואה אני תופס ממנה בתור החברה הטובה בעולם בסטריאו לרכב HU, SW, SPEAKER, AMP ,COMP והכל כל מה שיש הם שולטים חבל על הזמן המחיר בשמיים אבל .... :) .....

 

 

והבחור שאמר שקלאריון לא רמה אני מציע לתת לו BAN מהפורום כי הוא ממש לא מתאים לפה ( וזה לא קשור לטעם או רמה או דעה אישית זה עובדה) קלאריון רמה א' א'

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.


×
×
  • תוכן חדש...