Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי ברנו 4 !!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תתחדש! כדאי לך להצטרף לשרשור הגדול והמאוחד, אנחנו מעדכנים שם.

 

בשמחה רק מזה השרשור הגדול והמאוחד?

חבר מועדון ה-5

פורסם

אמנם לא עליתי את התבור עדיין, אבל לפני שרכשתי את הכרכרה התחלתי לקרוא את השרשור מתחילתו בשעות הערב המוקדמות וסיימתי עם עלות השחר, האם זה מקנה ציון עובר?

איש חכם אמר: "סעו לאט ותגיעו מהר!"

פורסם
אמנם לא עליתי את התבור עדיין, אבל לפני שרכשתי את הכרכרה התחלתי לקרוא את השרשור מתחילתו בשעות הערב המוקדמות וסיימתי עם עלות השחר, האם זה מקנה ציון עובר?

 

ציון עובר מתקבל רק אחרי בחינת קבלה במפגש :wink: , בסוף המפגש הכרכרה תקבל שם משל עצמה ומשם השמיים הם הגבול , העבר עוד היום את הפרטים ל:

 

http://www.milons.co.il/renault4/index_heb.htm

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם
אמנם לא עליתי את התבור עדיין, אבל לפני שרכשתי את הכרכרה התחלתי לקרוא את השרשור מתחילתו בשעות הערב המוקדמות וסיימתי עם עלות השחר, האם זה מקנה ציון עובר?

חכה יש גם מבחן מעשי :-D:-D

פורסם
ציון עובר מתקבל רק אחרי בחינת קבלה במפגש :wink: , בסוף המפגש הכרכרה תקבל שם משל עצמה ומשם השמיים הם הגבול , העבר עוד היום את הפרטים ל:

 

http://www.milons.co.il/renault4/index_heb.htm

 

 

דני שלום,

 

שלחתי אתמול את בקשת ההצטרפות שלי לרם דרך המייל שלי. כיצד אני מוודא שאכן הפרטים נקלטו אצלו?

איש חכם אמר: "סעו לאט ותגיעו מהר!"

פורסם
דני שלום,

 

שלחתי אתמול את בקשת ההצטרפות שלי לרם דרך המייל שלי. כיצד אני מוודא שאכן הפרטים נקלטו אצלו?

 

סמוך על רם ... תשובה תגיע , אתה חייב להעביר לו תמונה של הכרכרה כדי שיכניס אותך לרשימת החברים , יתכן וביום חמישי אגיע לאיזור שלך עם עליזה , אם כן ארים צלצול ......

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם
סמוך על רם ... תשובה תגיע , אתה חייב להעביר לו תמונה של הכרכרה כדי שיכניס אותך לרשימת החברים , יתכן וביום חמישי אגיע לאיזור שלך עם עליזה , אם כן ארים צלצול ......

 

 

בשמחה, תגיד מתי ואני מפנה את הצירים ומעניק ליווי לך ולעליזה.

איש חכם אמר: "סעו לאט ותגיעו מהר!"

פורסם
גם אני רוצה!!!

 

בכיף, אשמח לפנות צירי תנועה לכרמיאל לכל ה-Rים .

טלפון קטן ואני ממתין על הגשר של כרמיאל מערב.

איש חכם אמר: "סעו לאט ותגיעו מהר!"


×
×
  • תוכן חדש...