Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

ברשותי פיגו 306.

אתמול בלילה משום מה אחרי נסיעה מתל אביב צפונה.

התפרק לי הפילטר דלק במצב עמידה.

 

רצוי לציין שלא הרחתי טיפת ריח בכל הנסיעה צפונה.

נכון לעכשיו חיברתי את הפילטר עם 4 אזיקונים והוא לא יכול לזוז מילימטר.

 

 

מישהו יכול להעלות השארה הגיונית למה זה קרה ?!

יכול להיות שזה לא פילטר מקורי, ולכן הוא יצא מהמקום!?

 

זקוק לעזרה, תודה אור.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

כנראה שמכרו או שמו לך בלא ידיעתך פילטר מאיכות ירודה

שלא עבר בדיקת לחצים במפעל.

 

או שהפילטר קיבל מכה למרות שזה לא הגיוני אלה אם כן זה נעשה בכוונה.

שמעתי פעם על מקרה דומה ואותו בחור נאלץ להשאיר את הרכב וכשחזר בבוקר ציפתה לו הפתעה לא נעימה.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

או שהפילטר מאז שיצא האוטו והוא עשה את שלו. או שהחליפו אותו והוא לא מתאים. לפי דעתי לך לחברה תקנה מקורי ותחליף אל תשחק בדלק

Renault Clio RSI 1.8

פורסם
כנראה שמכרו או שמו לך בלא ידיעתך פילטר מאיכות ירודה

שלא עבר בדיקת לחצים במפעל.

 

או שהפילטר קיבל מכה למרות שזה לא הגיוני אלה אם כן זה נעשה בכוונה.

שמעתי פעם על מקרה דומה ואותו בחור נאלץ להשאיר את הרכב וכשחזר בבוקר ציפתה לו הפתעה לא נעימה.

 

מזאת אומרת הפתעה לא נעימה ?

 

 

 

או שהפילטר מאז שיצא האוטו והוא עשה את שלו. או שהחליפו אותו והוא לא מתאים. לפי דעתי לך לחברה תקנה מקורי ותחליף אל תשחק בדלק

 

ביום ראשון אני אלך ויקנה פילטר מקורי ואני אחליף אותו.

מה שכן כרגע זה מחובר עם האזיקונים ולא נוזל כלום.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

תקווה שזה הפילטר ולא הצינורות.

לצינורות דלק שמובילים לפילטר ולהחזרים באיזור הזה יש נטייה להתייבש עם השנים וזה צינור די דרעק ויקר.

במיוחד אם אתה נוטה לחזק אותם כהוגן עם אזיקונים ובנדים רגילים.

 

כמו כן - גם לצינור מוביל לטנק דלק יש נטייה להתייבש ואז זה נראה כמו נזילה מהאיזור אחרי תדלוק.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני בטוח במאת האחוזים שזה נבע מהפילטר.

הצינור יצא מאחד הצדדים של הפילטר, בגלל זה תמכתי את הצדדים עם 2 אזיקונים, ועוד אחד שלוחץ אותם לכיוון הפילטר.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

×
×
  • תוכן חדש...