Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים רציתי לשאול כמה שווה פורד קורטינה דור ראשון שנת 66 בערך כמה לא הניעו אותה 7 שנים ומצב פחחות בינוני ?

מה אומרים כמה אתם הייתם משלמים?

תמונות להמחשה

1966_Ford_Cortina_GT_Front_1.jpg

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שלום חברים רציתי לשאול כמה שווה פורד קורטינה דור ראשון שנת 66 בערך כמה לא הניעו אותה 7 שנים ומצב פחחות בינוני ?

מה אומרים כמה אתם הייתם משלמים?

תמונות להמחשה

 

היו זמני בומבה לרכב הזה ,קשה להעריך

פורסם

סליחה זאת התמונה

 

Production1962-1966

933,143 unitsBody style(s)2-door saloon

4-door saloon

5-door estate

2-door convertible (conversion)Engine(s)1.2L OHV "Kent" Straight-4

1.5L OHV "Kent" Straight-4Transmission(s)4-speed manual all-symchromesh[3]Wheelbase98 in (2489 mm)[4]Length168.25 in (4274 mm) (saloon)

168.5 in (4280 mm) (estate)Width62.5 in (1588 mm)Height56.5 in (1435 mm) (saloon)

57.75 in (1467 mm) (estate)Curb weight1,736 lb (787 kg) (De Luxe)

2,072 lb (940 kg) (Estate)RelatedLotus Cortina

Cortina_mk1_white_750pix.jpg

פורסם

אתה רוצה לקנות בארץ?

עם בארץ כמה דלתות 4 או כמו בתמונה 2?

זה דגם מענין מנוע ברזל טוב ללא בעיות מיוחדות

עופר

בפייסבוק- "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

היום רנו פואגו 1983 :-)

פורסם
אתה רוצה לקנות בארץ?

עם בארץ כמה דלתות 4 או כמו בתמונה 2?

זה דגם מענין מנוע ברזל טוב ללא בעיות מיוחדות

עופר

 

 

כן עופר אני רוצה לקנות בארץ 4 דלתות אני לא יודע אם יש לה מנוע מקורי או שהחליפו לה למשהו אחר רק רציתי לדעת כמה שווה הרכב ועוד לא קיבלתי תשובה בו נגיד שאני קונה בעיניים עצומות כמה לשלם??

פורסם
כן עופר אני רוצה לקנות בארץ 4 דלתות אני לא יודע אם יש לה מנוע מקורי או שהחליפו לה למשהו אחר רק רציתי לדעת כמה שווה הרכב ועוד לא קיבלתי תשובה בו נגיד שאני קונה בעיניים עצומות כמה לשלם??

 

יש תמונות

מזה מצב פחחות בנוני ,הרכב שלם, הבעיה ברכב זה הקורה חיבור הדלתות

מחיר אני לא יודע זה תלוי במצב הכללי, יותר מידע יותר תשובות

עופר

בפייסבוק- "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

היום רנו פואגו 1983 :-)

פורסם

מצב פחחות בינוני מנוע לא הניעו 7 שנים אבל הוא אמר שבאותו תקופה המנוע עבר שיפוץ רציני הרכב שלם והוא נותן עוד חלקים.

 

אני צריך הערכה גסה כמה שווה רכב כזה במצב בינוני ?

פורסם
מה זאת אומרת זמני בומבה מה מאפיין את האוטו הזה

?

 

זמני בומבה אלו השנים שלאחר 66 בהם השתמשו ברכב הזה לכל מטרה , כעת עת דנים כאן על עלייה מנשר לאוניברסיטה באחד השרשורים אין דוגמא טובה מזו ליעילות ואמינות הפורדים האלו שנסעו ושרתו את ישראל , אם אני זוכר נכון הגיר היה בחלקן ברצפה ואלו שבהגה נעו עם כבלים , מנוע פורד אמין ופשוט מתוצרת מפעלי אסקס ומושב קדמי ארוך לשני נוסעים.

 

ולמה בומבה ?

כי אחרי ששת הימים פרצנו לכל מקום אפשרי עם הרכבים שלנו..כולל טיולים מטריפים ברחבי סיני ,גולן , יו"ש .

 

אלו זמני בומבה והרכב הזה היה בומבה כמו אלו שאחריו עד הסיירה האגדתית שנעלה את סדרת ההנעה האחורית.

 

באמצע היו כאן יופי של מכוניות ,קפרי , גרנדה ,טאונוס , ועוד.

 

לזה קוראים זמני בומבה ! על קצה המזלג .

פורסם

"הייתה" לי כזו לשבוע. הילוכים ידניים בהגה, ספסל קדמי, מנוע 1200 או 1500 סמ"ק, "שלי" הייתה לבנה עם פס אדום.

רכב חמוד מאוד, דיי מיוחד וקלאסי. קשה להגיד מה השווי שלו מכיוון שברכבים כאלה המחיר נקבע ע"י המוכר והקונה.

איפה את היום???

6298176.jpg

6298399.jpg

6298409.jpg

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
"הייתה" לי כזו לשבוע. הילוכים ידניים בהגה, ספסל קדמי, מנוע 1200 או 1500 סמ"ק, "שלי" הייתה לבנה עם פס אדום.

רכב חמוד מאוד, דיי מיוחד וקלאסי. קשה להגיד מה השווי שלו מכיוון שברכבים כאלה המחיר נקבע ע"י המוכר והקונה.

איפה את היום???

 

הרכבים הללו כשהחלו להתיישן איבדו את כושר מירכוז ההגה בנסיעה ,היו שם תיבות שקיבלו חופש ואז הנהיגה היתה חוויה של איך רק להשאר באמצע ..

 

הגבוהים שביננו ,אלו הגבוהים ממש היו תקועים עם הגה בין הרגליים בנסיעה , אבל בשורה תחתונה הרכב נסע הרבה וטוב , גם עלה את העליות של נשר ..

 

אחריו היגיעה הקורטינה המרובעת בהזדמנות אביא לכם מעט תמונות ממנה .

1968_Ford_Cortina_Mk2_Sedan_Front_1.jpg

פורסם

קורטינה MK-II שנת 69 המנוע דומה מאוד ל MK-I

תמונות של הרכב בעבר היה שלי

עופר

DSCF3403.JPG

DSCF3404.JPG

DSCF3405.JPG

בפייסבוק- "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

היום רנו פואגו 1983 :-)

פורסם
הרכבים הללו כשהחלו להתיישן איבדו את כושר מירכוז ההגה בנסיעה ,היו שם תיבות שחטפו בומבה ואז הנהיגה היתה חוויה של איך רק להשאר באמצע ולא לחטוף בומבה

 

הגבוהים שביננו ,אלו הגבוהים ממש היו תקועים עם בומבה בין הרגליים בנסיעה , אבל בשורה תחתונה הרכב נסע הרבה וטוב , גם עלה את העליות של נשר כמו בומבה

 

אחריו היגיעה הקורטינה המרובעת בהזדמנות אביא לכם מעט תמונות ממנה .

 

שכחת כמה בומבות בתגובה הזאת, אז הרשיתי לעצמי להפציץ :wink:

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
שכחת כמה בומבות בתגובה הזאת, אז הרשיתי לעצמי להפציץ :wink:

 

לא לא , בהקשר הזה בומבה יכול להיות או זמני בומבה ,או הבומבות של הסיטרואן הידועה לשימצה .

 

צריך להחליף את הבומבות אצלך .. טוב תחליף ,איזה ברירה יש לי ? .. אז הוא החליף !


×
×
  • תוכן חדש...