Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני רוצה לקנות רכב 7 מקומות שנת 2005/06. אבל לא יודע מה לקנות.

הרכבים שאפשר שימצאו חן בעיניי הם:

יונדאי טראקאן דיזל 2005/06.

יונדאי טרג'ט דיזל או בנזין.

שברולט אפלנדר מנוע 3.5.

ניסאן טראנו 3.0 ל' דיזל.

איזה מהם הוא חסכוני, מרווח+תא מטען,סןחב בעליות עם מזגן,נוח לנסיעה,אחזקה זולה טנמוכה ביטוח נמוך,צריכת דלק?

וביחס לג'יפים אחד מבני המשפחה רוצה לקנות ג'יפ ארוך:

ניסאן טראנו 3.0ל' דיזל

יונדאי טראקאן 2005 עד 2007 2.9ל' דיזל או 3.5ל' בנזין.

איזה מהם חזק בשטח,בחוף ים,מדבר),אחזקה נמוכה+זולה יחסית,מרווח,נוח לנסיעה,צריכת דלק?

פורסם

נורא פשוט ידידי - לשאלות ברורות יש תשובות ברורות - לסלט כמו שעשית בשאלתך קשה לענות...

 

ובכל זאת ננסה:

 

יונדאי טאראקן וניסן טראנו הם ג'יפים ואופיים מאוד שונה משתי האופציות האחרות שהעלת שהן האפלנדר והטראג'ט.

 

אף אחת מהמכוניות אינה יכולה להתהדר בתואר "זולה לאחזקה" לא מבחינת האחזקה ולא מבחינת הביטוח.

 

כולם מרווחים יחסית ו"יסחבו" בעליות גם בעומס מלא.

 

מהרשימה שנתת הכי קרוב לדרישותיך יהיה היונדאי טרג'ט עם מנוע 2.0 של הסונטה (לא עם מנוע 2.7 ולא דיזל)

 

אם אתה מעוניין אולי לרדת בגודל ולעלות בשנתון תסתכל בקישור בחתימה שלי....:-)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לא נמוכה... אני מאמין משהו כמו עירוני 1/6 ובינעירוני 1/9-10. זה פחות או יותר מתרגום 16/23 MPG עירוני\בינעירוני מכאן:

http://beta.edmunds.com/chevrolet/uplander/2006/features-

specs.html?style=100617598

 

(צריכה עירונית בפועל תהיה קצת גבוהה יותר ממה שרשום באתר הנ"ל גם בגלל אופטימיות ובגלל התיישנות, צריכה בינעירונית צריכה להיות כמעט זהה)

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

ה-MPV לא יותר חסכוני מהאפלנדר :(

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ירדתי מהאפלנדר ומכניס המאזדה mpv 3.0 ל'.

מה צריכת הדלק של הרכב הזה? האם שותה ליטר לא כל 7ק"ם עירוני?

 

גבר, לא תמצא מיני-ואן שעושה הרבה פחות מ 1/7. אגדות וסיפורים יש בספרים ובפרוספקטים, המציאות בד"כ הרבה פחות אופטימית. כשאנשים מספרים לך שהאוטו עושה 1/9-10 זה בד"כ משולב משהו גם אם הם קוראים לזה עירוני. עירוני נטו זה מה שאני מודד וזה אומר בעיקר הרבה האצות מהמקום, רמזורים וכיכרות כל שנייה, פקקים...

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
גבר, לא תמצא מיני-ואן שעושה הרבה פחות מ 1/7. אגדות וסיפורים יש בספרים ובפרוספקטים, המציאות בד"כ הרבה פחות אופטימית. כשאנשים מספרים לך שהאוטו עושה 1/9-10 זה בד"כ משולב משהו גם אם הם קוראים לזה עירוני. עירוני נטו זה מה שאני מודד וזה אומר בעיקר הרבה האצות מהמקום, רמזורים וכיכרות כל שנייה, פקקים...

משאומר שהרכב עושה 1/7-8 בעיר הוא צודק?

פורסם
גבר, לא תמצא מיני-ואן שעושה הרבה פחות מ 1/7. אגדות וסיפורים יש בספרים ובפרוספקטים, המציאות בד"כ הרבה פחות אופטימית. כשאנשים מספרים לך שהאוטו עושה 1/9-10 זה בד"כ משולב משהו גם אם הם קוראים לזה עירוני. עירוני נטו זה מה שאני מודד וזה אומר בעיקר הרבה האצות מהמקום, רמזורים וכיכרות כל שנייה, פקקים...

תגיד לי אחי האימפלה שלך כמה עושה לליטר?

פורסם
תגיד לי אחי האימפלה שלך כמה עושה לליטר?

 

עירוני - 1/6.5 - מדוד על הליטר, עירוני בלבד - נסיעה בתוך העיר בסה"כ רגועה. כשיש מרחב ויש תכלית (כבישים יחסית גדולים וארוכים) אני מאיץ בלי בעיה, בשאר הזמן (ופה בב"ש איפה שאני נוהג זה רוב הזמן) האצות עדינות, פשוט לא צריך יותר, הדבר הכי פחות נוח עם הרכב הזה זה לעשות גז-ברקס כל שנייה, גם מעצבן וגם שורף דלק ורפידות ללא תכלית. זה מנוע גדול וברגע שהוא תופס תאוצה הרכב משייט יפה גם בלי גז בכלל וצריך לבלום אותו. הנסיעות שלי הן בד"כ קצרות מאוד יחסית (99% מהפעמים זה הנעה, נסיעה של 4-5 ק"מ וכיבוי). אני תמיד נותן לרכב להתחמם טוב לפני נסיעה, במיוחד בבוקר או אחרי שהוא עמד הרבה זמן. ממה שדיברתי עם אנשים עם רכבים זהים, הצריכה אצלי קצת גבוהה מידי, אנשים (שאני מכיר, מהחיים וגם מישהו כאן מהפורום, ושמודדים כמו שצריך) אומרים לי שהם עושים בתוך העיר 1/7.5 ובמקרים מסויימים אפילו 1/8. אני חושב שאצלי זה קצת גבוה כי לצערי רוב הנסיעה שלי היא נסיעה איטית מרמזור לכיכר ושוב רמזור ואין לי כמעט נסיעות עירוניות עם מרחב לשיוט, אני חושב שיש לזה השפעה משמעותית על הצריכה ברכב שלי. ממה שבדקתי לשימוש במזגן כמעט ואין השפעה על הצריכה.

 

בינעירוני - 1/12 על 110 קבוע עם מזגן. לא בדקתי אבל אני מניח שבשיוט על 100 הצריכה תרד ל 1/12.5 ואולי אפילו קצת יותר טוב. חשוב לי לציין שאני מדבר על מדידה בפועל ולא על מה שמראה מחשב דרך (אין ברכב שלי מחשב דרך בכל מקרה) ז"א שזה כולל גם חלקים מינימליים של כניסה לעיר, רמזורים בדרך וכו'... אני בכוונה אומר את זה כי שמתי לב שיש לאנשים כאן בפורום נטייה לקרוא מה שכותב מחשב הדרך ולהחשיב את זה בתור צריכה בינעירונית, אבל זה לא ממש נכון כי צריכה גם בינעירונית היא משהו ממוצע שכולל האצות ברמזורים שבדרך, האטות והאצות בקטעי כביש ששיוט לא מאופשר בצורה אופטימלית וכו', למי שיש באוטו מחשב דרך הוא יוכל לראות שבזמני האצה הצריכה עולה משמעותית ביחס לצריכה בזמן שיוט בהילוך גבוה וסל"ד נמוך, לכן צריך לקרוא ערך ממוצע בזמן נסיעה כזו ולא ערך רגעי.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

×
×
  • תוכן חדש...